Miten saada ystäviä näin aikuisiällä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miten ystävystyä/mistä löydän kaverin?

Lapsuuden/nuoruuden kavereihin on jäänyt yhteydenpito aikoinaan, parhaat kaverit ovat muuttaneet kauas. Työkavereita on, ja heidän kanssaan tulee ulkoiltua, jne. Mutta nytkin, kun oon ollut pitkään saikulla huomaan, ettei he pyydä mukaansa (minulla on kösi murtunut, ettei estä esim. ulos lähtöä heidän kanssaan).

Joskus vaan kaipaisi sellaista oikeaa kaveria jolle uskoutua, ja olis joku jonka kaa liikkua/kydä ulkona/lenkillä jne.....
 
9mmm
Miten ystävystyä/mistä löydän kaverin?

Lapsuuden/nuoruuden kavereihin on jäänyt yhteydenpito aikoinaan, parhaat kaverit ovat muuttaneet kauas. Työkavereita on, ja heidän kanssaan tulee ulkoiltua, jne. Mutta nytkin, kun oon ollut pitkään saikulla huomaan, ettei he pyydä mukaansa (minulla on kösi murtunut, ettei estä esim. ulos lähtöä heidän kanssaan).

Joskus vaan kaipaisi sellaista oikeaa kaveria jolle uskoutua, ja olis joku jonka kaa liikkua/kydä ulkona/lenkillä jne.....
no mä voin olla mistä jutuista sä tykkäät elämässä jutella vai onko se sponttaania itte oo nsellanen sponttaani tyyppi
 
Pin
Kai se vaan pitää sattua kohdalle. Mä löysin mun nykyisen parhaan ystävän täältä (tai palstan tapaamisesta) ja hän on läheisin koskaan mulla ollut ystävä.

Käyt vaan kaikenlaisissa tapaamisissa ja yrität löytää.
 

Yhteistyössä