Miten saan kuumeen nousemaan?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
nukkuja
vähäinen yöuni heikentää ihmisen vastustuskykyä pidemmällä ajalla, jolloin sairastuminen on huomattavasti todennäköisempää,kuin paljon nukkuvalla. en silti suosittele valvomaan, koska se heikentää oppimiskykyä,tarkkaavaisuutta ja saa olon tokkuraiseksi ja väsyneeksi.
 
"nasu"
[QUOTE="aikuinen";28197182]wilma on jokasessa peruskoulussa koko maassa. korkeakouluissa winha, ja muissa joku muu vastaava.[/QUOTE]

ei muuten ole jokasessa, esim. mun koulussa ei oo.
 
ööö..
Ois ideoita. Ekana kastele lämpimään & sopivaan veteen teepussi ja imeskele sitä. Sit voi syödä pari lusikallista hammastahnaa. Voi viel lisäks ottaa banaanin tai mandariinin / appelsiinin kuoria ni tepsii yön aikana! Pitäs tepsii! Mut tupakasta voi mennä henki ni älkää..
 
Kipeeks??
Juu syönpä lunta ens kerral oon pyöriny lumes vähis vaatteis enkä saanu itteeni kipeeks. Mut sit on pakko saada ku on uintii koulussa !!! Inhoon uintii nii kipeeks vaa
 
Tyttö :)
Tytöillä toimii menkkojen aikaa ku sanoo vaa äitirakkaalle (En suosittele että sanot isälle ei ymmärrä kummiskaa) sanot ihan vaa että: - Äiti. Mun masuu koskee iha hirveesti ku menkat. :c Jos se ei auta nuku koko yö ikkuna auki tai sit juo lämmintä vettä jota oot ottanu hanasta. Tai sit sano vaa et sul on mikreeni ja oo vähänku oisit tokkuras.
 
vierailija
Laittakaa kuumemittari johonkin lämpimään, ja lämmittäkää otsaa myös siltä varalta jos joku sattuu testaamaan onko lämmin ;)
"Tulevaisuus vakaa niinku keinutuoli"
 
vierailija
Kuumaa vettä pieneen puteliin, se kainaloon juuri ennen vastaanottoa. Puteli pois ja mittari kainaloon. Ja kas, sinulla on kuume. Olen tätä keinoa käyttänyt kymmeniä kertoja. Kokemus opettaa veden sopivan lämpötilan. Ei nimittäin ole uskottavaa, jos mittari heilahtaakin tappiin, eli johonkin 42 lukemaan. Sen jälkeen saa usein mittarin persereikään, ja vilppi paljastuu.
 

Yhteistyössä