miten saan poistettua itseni facebookista?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
ja eikös se oo niin että jos ei kirjaudu tietyn ajan puitteissa niin sitte se poistuu se profiili? vai oonko mie ymmärtäny väärin.... :ashamed:
En tiiä. Kai se jossain lukee. Ite laitoin just tuon deactivaten muutama viikko sitten, kun en jaksanu tutustua ko. sivustoon, kirjauduin vain nähdäkseni sinne minut kutsuneen vanhan koulukaverin pojan kuvia. :)

Irc-galleriassa tunnus poistuu kahdessa viikossa, jos sitä ei peru.
 
fb
Mulla on tällanen ohje:
1. Kirjaudu tunnuksillasi profiilisivuillesi.
2.Poista sivuilta kaikki ystäväsi, viestit, valokuvat, videot ja henkkohtaset tietosi.
3.Napsauta profiilisivun oik. ylälaidasta "account"-nappulaa ja sulje tilisi valitsemalla "Deactivate account".
4. Facebookin siunaus tai kirous on, että palvelun käyttäjäksi voi halutessaan palata vielä tilin lopettamiseen jälkeenkin. Sähköpostiosoitteesi ja salasanasi jäävät siis muistiin.

Tämä ohje jostain aikakausilehdestä.
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja fb:
Mulla on tällanen ohje:
1. Kirjaudu tunnuksillasi profiilisivuillesi.
2.Poista sivuilta kaikki ystäväsi, viestit, valokuvat, videot ja henkkohtaset tietosi.
3.Napsauta profiilisivun oik. ylälaidasta "account"-nappulaa ja sulje tilisi valitsemalla "Deactivate account".
4. Facebookin siunaus tai kirous on, että palvelun käyttäjäksi voi halutessaan palata vielä tilin lopettamiseen jälkeenkin. Sähköpostiosoitteesi ja salasanasi jäävät siis muistiin.

Tämä ohje jostain aikakausilehdestä.
Juu:
To reactivate your account, simply log in as you normally would, and we'll send you a reactivation email.
 
Jos oikein olen ymmartanyt, alunperin tietojaan ei saanut lainkaan pois! Vasta ihan hiljattain Yhdysvalloissa jonkun yksityishenkilon vedettya Facebook asiasta oikeuteen, sellainen on tullut mahdolliseksi, mutta siltikin se on monen mutkan takana.

Facebookin sivuilta (help) tms. loytyy tarkemmat ohjeet. Heille pitaa lahettaa e-mail siita sahkopostiosoitteesta, jota olet kayttanyt rekisteroityessasi ja pyytaa heita tuhoamaan profiilisi. Facebookin sahkopostiosoite on seuraava: privacy@facebook.com

Jostain kumman syysta eroaminen on tehty paljon vaikeammaksi kuin liittyminen :(

Facebookissa voi piilottaa oman profiilinsa. Kun Facebookia vahan tutkii, niin loytaa asetukset, missa voi asettaa kaikennakkoisia rajoituksia. Myos kaikki applicationit sun muut voi asentaa niin, ettei niita nae kukaan muu, tai vaan kaverit tms. Myos niiden lahettamat emailit voi kieltaa (inhoan, kun joka ikisesta toiminnosta tulee erikseen mailia, joten olen ottanut kaikista ne pois).Eri asia on tietty sitten ne, jotka osaavat tammoiset kiertaa. No minulla ei ainakaan ole mitaan niin henkilokohtaista siellakaan, etta mitaan kamalaa paasisi tapahtumaan.


 
joku
Alkuperäinen kirjoittaja fb:
Mulla on tällanen ohje:
1. Kirjaudu tunnuksillasi profiilisivuillesi.
2.Poista sivuilta kaikki ystäväsi, viestit, valokuvat, videot ja henkkohtaset tietosi.
3.Napsauta profiilisivun oik. ylälaidasta "account"-nappulaa ja sulje tilisi valitsemalla "Deactivate account".
4. Facebookin siunaus tai kirous on, että palvelun käyttäjäksi voi halutessaan palata vielä tilin lopettamiseen jälkeenkin. Sähköpostiosoitteesi ja salasanasi jäävät siis muistiin.

Tämä ohje jostain aikakausilehdestä.
 
Äitis on
http://www.facebook.com/help/?page=804&hloc=fi_FI

Ton linkin takaa kohta "Miten saan käyttäjätilini poistetuksi pysyvästi?" . Itse poistin juuri omani. Kun olet tehnyt sen niin menee 14pv ja jos et sinä aikana kirjaudu niin tunnus poistetaan. Tietty kuvat ja muut varmastikin on edelleen facebookilla mutta tilisi on poistettu ei deaktivoitu.
 
Taloussanomissa tänään
Facebook-tilin poistaminen on äärimmäisen vaikeaa.
Vaikka lopettaisit tilisi, Facebook ei lupaa hävittää tietojasi. Ne ovat lisäksi kaikkien sovellusten käytössä edelleen. Tilin lopettamisesta on tahallaan tehty hankalaa. Tilin asetuksissa tarjotaan vaihtoehtoa sen "epäaktivoinnista", jolloin sinut voi yhä esimerkiksi liittää valokuviin. Tiliin pääsee lisäksi yhä kirjautumaan, eli käytännössä eroa ei juuri ole siihen, että tiliä ei käyttäisi vähään aikaan. Todella poistaakseen tilinsä täytyy löytää "on-line help" kohtaan viiden klikkauksen taakse kätketty linkki.
 
"sanna"
vuosi sitten luulin poistaneeni itseni facebookista. Juuri äsken menin vanhoilla tunnuksilla sisään ja siellähän minä vieläkin olin,kaikkine kuvineni ja viesteineni. Miten ihmeessä saan kaiken sen tiedon sieltä pois??????
 

Yhteistyössä