Miten saan tekstiin halkaisija merkin????

  • Viestiketjun aloittaja apuva
  • Ensimmäinen viesti
apuva
Siis kun kirjotan tässä tietsikalla yhtä juttua ja pitäisi tekstiin saada merkki joka tarkoittaa halkaisijaa, eli ympyrä jossa se kenoviiva keskellä....

Miten sen saa?

Kyselee miettiväinen...
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja läppäri:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja läppäri:
No tee sinä se kopioimalla :D
Täytyy tehdä :D

Kai sen täältäkin jostain saa, mutta en mä tajua :ashamed: Ei onnaa kummillakaan numeroilla.
Alt täytyy pitää pohjassa samalla kun painaa noita oikean puolen numeronäppäimiä. Ja kun viimeinenkin numero on painettu, voi päästää altista irti ja sitten se merkki tulee näkyville. Ei siis onnistu noita kirjainten yläpuolella olevia numeronäppäimiä painamalla, ainakaan meillä. :wave:
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja Simasuu:
Mistä sie Viblsp oot keksinyt tuon? Jostain lisää tietoa millaisia merkkejä tulee eri numeroyhdistelmistä?
http://www.tedmontgomery.com/tutorial/ALTchrc.html
Esim tuolla. ?
Jahas, ei pysyny sydän näkyvissä, vaan muuttu kysymysmerkiksi. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ø
Ø alt 2205
ø alt 0248

Ø ø

Vautsi, millähän noi numerot muistais?
Se olin minä kun töissä tätä alunperin kyselin, kirjoitin ne ylös muistilapulle jonka lätkäsin koneeseen kiinni, pitäis pysyä tallessa!

Työkaverille sitten menin innoissani kertomaan että nyt tiedän kuinka sen merkin saa, hän tietysti että mistä sain tietää...Arvatkaas kehtasinko sanoa että no palstalta tietysti..... :D Hyvä työntekijä kun hakee palstalta apua kesken työpäivän, no, pääsin eteenpäin työjutussa niin ihan ok, eikös?

Kiitos vielä Vispilälle! :flower:
 

Yhteistyössä