Miten suhtautuisitte tälläiseen "pilaan"?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen nähnyt kuvia exästäni (lapseni isä), joissa hän poseeraa kera minigrip-pussin ja kehuu siellä olevan amfetamiinia. Kysyessäni asiasta hän kertoo vitsailleensa ja tarkistaneensa kuvien saaneen henkilön lojaaliutta. Pussin sisältö on kuulemma vehnäjauhoja.
Kyseessä on 34-vuotias mieshenkilö, joten tälläiset "pilat" tai lojaaliuden tarkistukset tuntuvat "hieman" käsittämättömiä mielestäni. Tiedän, että miehen tuttavapiirissä on ihmisiä, jotka käyttävät päihteitä joko satunnaisesti tai säännöllisesti. Epäilen, että myös exäni on sekaantunut päihteisiin, mutta mitään vedenpitäviä todisteita asiasta minulla ei ole.

Meillä on tulossa lastenvalvojan aika, jossa käydään läpi tapaamisia ja elastusasioita. Miten voin tuoda huoleni päihteistä esiin, kun todisteita minulla ei ole? Miten lastenvalvoja suhtautuu tälläiseen käytännön pilaan, entäpä oikeus?
 
vierailija
Tallenna ne kuvat itsellesi. Aina pitää olla todistusaineistoa.

Arvaa vaan ono mulla niitä kuvia. Mulla on kyllä viestit tallessa, joissa myöntää pussien olemassaolon ja väittää vehnäjauhoiksi. Mietin vain sitä, että voiko joku oikeasti uskoa, että aikuinen mies ostaa minigrip-pusseja, joihin sitten laittaa VEHNÄJAUHOJA ja vielä lähettelee näitä kuvia? Eikö toi selitys ole aika ontuva?
 
vierailija
Olen nähnyt kuvia exästäni (lapseni isä), joissa hän poseeraa kera minigrip-pussin ja kehuu siellä olevan amfetamiinia. Kysyessäni asiasta hän kertoo vitsailleensa ja tarkistaneensa kuvien saaneen henkilön lojaaliutta. Pussin sisältö on kuulemma vehnäjauhoja.
Kyseessä on 34-vuotias mieshenkilö, joten tälläiset "pilat" tai lojaaliuden tarkistukset tuntuvat "hieman" käsittämättömiä mielestäni. Tiedän, että miehen tuttavapiirissä on ihmisiä, jotka käyttävät päihteitä joko satunnaisesti tai säännöllisesti. Epäilen, että myös exäni on sekaantunut päihteisiin, mutta mitään vedenpitäviä todisteita asiasta minulla ei ole.

Meillä on tulossa lastenvalvojan aika, jossa käydään läpi tapaamisia ja elastusasioita. Miten voin tuoda huoleni päihteistä esiin, kun todisteita minulla ei ole? Miten lastenvalvoja suhtautuu tälläiseen käytännön pilaan, entäpä oikeus?

No pitää olla aikamoinen tyhjäpää et uskoo ton ikäsen tekevän tollast pilaa
 
Sanoisin, että exäsi ei ole järjen jättiläinen oli kyseessä sitten pila tai ei.

Se, miten sinun pitäisi asian kanssa edetä, on sinun päätettävissäsi. Jos uskot, että mies pitää kuitenkin hyvän huolen lapsistaan heidän siellä ollessa, niin kannattaako tästä tehdä asiaa?
 
Keskity siihen, että olet päässyt typeryksestä eroon.
Jos oikeasti uskot, että lapset eivät ole turvassa hänen kanssaan, ilmaise huolesi lastenvalvojalle. Mutta jos kyse on vain siitä, että miehen typeryys vituttaa, niin sen tähden ei kannata asiasta haloota nostaa.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
Pelkästään sillä on merkitystä, miten hän käyttäytyy lasten kanssa ja onko silloin selvin päin. Muuten saa vetää vapaasti huumeita ja viinaa. Se ei kuulu entiselle puolisolle.
 

Yhteistyössä