Miten tulla kipeäksi nopeasti ja tehokkaasti 37 - 38c kuumeeseen

  • Viestiketjun aloittaja Miten tulla kipeäksi?
  • Ensimmäinen viesti
Miten tulla kipeäksi?
Hei! Minä hoidan kyselyn, kiitos.
Elikkäs, huomenna on aika pitkä päivä ja olen valvonut aika monta yötä peräkkäin, ja olen nyt aika väsynyt. Joten haluaisin vapautua työstä huomiseksi. Elikkäs, kertokaa tehokas tapa tulla kipeäksi kuumeen kanssa.
Ps. Älyttömät jutut, kuten hammastahnan syöminen ja kahvinpurujen syöminen, ja ihme sekotusten tekeminen on parasta olla toimivaa, nimittäin se on aika perseestä oksentaa ilman kuumetta.
 
[QUOTE="heippa";27546484]Sehän taas riippuu ihan kyseisen henkilön normaalista lämmöstä. Mullakin normaali lämpö on n.36 ja 37 on jo todellakin kuumetta. En ole työkuntoinen 37 asteen lämmössä. Olo on sen mukainen.[/QUOTE]

lääkärit ei kirjoita sairaslomaa jos mittari näyttää 37, vaikka kuinka inisis, että normaali lämpo on 36
 
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;27546608:
lääkärit ei kirjoita sairaslomaa jos mittari näyttää 37, vaikka kuinka inisis, että normaali lämpo on 36
Vieläkö jossain mitataan lämpötila? Viime vuosien aikana (niin tk:ssa kuin työterveydenhuollossakin) on vain kysytty paljon on lämpötila on ollut eikä sitä ole siellä mitattu lainkaan.

Mutta ei vinkkejä ap:lle, en tiedä miten lämpötilaa saa keinotekoisesti nostettua :D
 

Yhteistyössä