Mitenkä armeijasta saa vapautuksen??

  • Viestiketjun aloittaja puusilmä
  • Ensimmäinen viesti
Sotilas
Jos suomeen tulee sota sitten puollustetaan olit sitten sivari totaali tai korkeimmat natsat omaava puolustusvoimien kenraali. Kertausharjoituksissa voi viettää sitten aikaa jos olet urheilullinen ja pidetty mies leivissä. Normaalit nuoret miehet käy intin mutta on myös niitä joita on normaaleita mutta on jostain syystä saanut merkinnän ja kutsunnoissa esikunta antaa mahdollisuuden tehdä mitä ikinä itse haluaa. Armeejaa ei ole pakko käydä jos on elämässään muuten kokeillut miltä asella tuntuu ampua ja mitä on joukkokuri. Perhelliselle voi olla tuo f merkintä vähän rankka merkintä jos näkyy iskän papereissa siinä voi tulla ongelmia joten paras keskittyä oleellisiin asioihin. Jos Armeeja, sivari ja totaali kieltäytyminen ei ole se oleellisin voi keskittyä muihinkin paljon tärkeimpiin asioihin.
 
TonZZA
Moi. oon 18 vuotias ja kutsunnat olisi edessä ensi kuussa. Minulla juuri päätty 4 vuoden huostaan otto niin haluaisin tietää, että vaikuttaako huostaan otto armeijan aloitukseen? Tai siis tarkoitan sitä, että saanko lykkäystä ? Ja toinen on se, että minulle ja tyttöystävälleni on syntymässä lapsi huhtukuussa, niin vaikuttaako se mitenkään siihen että saisin lykkäystä ?
 
Moi. oon 18 vuotias ja kutsunnat olisi edessä ensi kuussa. Minulla juuri päätty 4 vuoden huostaan otto niin haluaisin tietää, että vaikuttaako huostaan otto armeijan aloitukseen? Tai siis tarkoitan sitä, että saanko lykkäystä ? Ja toinen on se, että minulle ja tyttöystävälleni on syntymässä lapsi huhtukuussa, niin vaikuttaako se mitenkään siihen että saisin lykkäystä ?
En usko että huostaanottohistoria vaikuttaa mutta voisin kuvitella, että lapsen syntymisen takia voisi saada lykkäystä. Soita sotilaspiirin esikuntaa ja kysy.
 
TonZZA
Kiitos vaustauksesta! MÄ vähä ajattelinkin että toi huostaanotto historia ei vaikuta millään tavalla. Se oli vaa huhu puhetta minkä oon kuullu. Käytävähän se armeija on, mutta ei oikee viel innostaisi :)
 
"..."
Alkuperäinen kirjoittaja näin se on;21931556:
Nössöt käyvät intin koska he haluavat tulla alistetuksi ja eivät tajua että se "komentelu" on täysin naurettavaa

Ikinä ei tule olemaan sellaista sotaa suomessa johon tarvitaan armejaa
Voin kertoa,että jos syttyy sota,niin puolet maapallosta on kadonnut,kun venäjä keksii räjäyttää atomipommin.Ei sitä nykyään tee armeijalla yhtään mitään,kun kaikennäköisiä ydin-,atomi- yms pommeja tehään.Ja palkkaarmeija ois tosiaan yks hyvä keino saada nuoret vapaaehtoisesti armeijaan.Siitä saa kuitenkin paremmin rahaa,kuin nykyään(alle 5€)..huh huh...
 
Lex
Alkuperäinen kirjoittaja puusilmä;14154789:
No on parempaakin tekemistä kun siellä pellekoulussa hyppiä.... Ja sivariin vielä vähemmän, pitäisi rahaakin hankkia kun on lapsi ja kohta syntyy toinen.
Ei sun tarvitse mennä kumpaankaan jos et halua. Rehellisesti vain ilmoitat, ettet aio tulla.
Saat ilmaisen ylläpidonkin joksikin aikaa!
 
Jergusd
Jotkut ihmiset sattuvat olemaan sluibia, ja se vitun intti/sivari/linna ei kiinnosta pitääkö siitä jauhaa onko tää jätkä paska housu teijän mielestä ja et pitääkö sen mennä sit kumminki sinne inttiin ku ei halua. Kertokaa te jotka olette kusettaneet ittene veke asepalveluksen suorittamisesta älkääkä te ylpeet mulkut jotka edelleen kerrotte kavereiden saunailloissa vitun tylsistä metsäreissuista ku ootte kovina jätkinä paljaalla perseellä istunu lumisessa montussa ase kädessä jossa ei oo pateja.
 
Korpraali
Ennen tupatarkastusta tungetaan mars-patukka housuihin. Kun sitten seistään asennossa punkan vieressä, niin kaivetaan se sulanut patukka housuista, hierotaan naamaan, tungetaan suuhun, mussutetaan ja todetaan "juu, on se paskaa"
 
Korpraali
Voi jo kutsunnoissa suureen ääneen kailottaa, että minä tulen nyt opiskelemaan, miten ihmisiä tapetaan. Jos ei auta, niin kannattaa puhutella kapteenia "Herra kapteeni, minulla on niin paha olla, että minun täytyy tappaa kohta joku"
 
fluemieneism
Put money into futures of firms which may have experienced as well as established operations competitors. http://www.youtube.com/watch?v=mb10wMAIOAg One particular setback for you to e-commerce though can be it's protection problems. Due to quite a few cases involving shams along with on the net potential issues associated with personality thievery or perhaps hacking, the majority of people frequently used to feel uneasy along with paying for points on the internet. Nevertheless, along with enhanced technology in the past, thousands of people include slowly trustworthy on the net paying for increasingly more. This can be furthermore as a result of pace along with convenience of buying on-line. Moreover, due to large probable involving e-commerce, and it is rewards towards the businesses benefit, the creditors have assured cardholders that they may definitely not possibly be used accountable for fake costs through on-line purchasing. Other individuals have likewise increased protection to assure their particular online clients security through these types of dangers as well as gain their particular have confidence in. Each one of these made it easier for e-commerce a new thriving market in our modern society.
 
"..."
Alkuperäinen kirjoittaja puusilmä;14154789:
No on parempaakin tekemistä kun siellä pellekoulussa hyppiä.... Ja sivariin vielä vähemmän, pitäisi rahaakin hankkia kun on lapsi ja kohta syntyy toinen.
oootko tyhmä vai vitun tyhmä ei sivarista mitää rahaa saa :DD
 
propsit
Jotkut ihmiset sattuvat olemaan sluibia, ja se vitun intti/sivari/linna ei kiinnosta pitääkö siitä jauhaa onko tää jätkä paska housu teijän mielestä ja et pitääkö sen mennä sit kumminki sinne inttiin ku ei halua. Kertokaa te jotka olette kusettaneet ittene veke asepalveluksen suorittamisesta älkääkä te ylpeet mulkut jotka edelleen kerrotte kavereiden saunailloissa vitun tylsistä metsäreissuista ku ootte kovina jätkinä paljaalla perseellä istunu lumisessa montussa ase kädessä jossa ei oo pateja.

saattaa olla jopa isompi palvelus "isänmaalle" se, että ne jotka ei vaan vittu ole siihen paskaan motivoituneita niin ei sinne mene vaan tekee jotai hyödyllistä siinä ajassa!!

älä ymmärrä väärin oon täysin samaa mieltä sun kans!
 
))))
Kaikki, jotka eivät armeijaa suorita (poissulkien em. syyt) ovat lusmuja. Siis sivarit ja totaalikieltäytyjät, samaa pullamössöä kaikki.
Käyhän tytteli itse armeija, ja itke vasta sitten. Sinun kaltaiset naiset on täysiä tekopyhiä, kyllä se neekerin muna niin himottaa (ja silloin ei ole väliä onko käynyt intin vai ei) mutta jos suomalaismies jättää intin käymättä, ei hän ole mies! Naisten logiikassa ei ole hurraamista. Ja nekin akat jotka armeijaan menee niin ei muuta kun hiukset kokonaan pois vaan. Ja samat vaatimukset kuin miehille. Loppuu se huoraaminen kasarmilla sitten.
 

Yhteistyössä