Muita joilla liitoskipuja jo alkuraskaudessa rv 3...

  • Viestiketjun aloittaja plussukka
  • Ensimmäinen viesti
plussukka
Nyt rv 5 menossa ja mulla on ollu liitoskipuja häpyluussa jo 2 viikkoa!
Kakkosta odotan joten tiedän mitä nää on...
Voiko tää olla merkki kaksosista kun näin aikasessa ovat.
 
Huh, vaikee kuvitella liitoskivuiks ihan noin aikasessa vaiheessa. Ultrassahan se sitten tietty selviää onko kaksoset tulossa, kannattaa varmaan kysyy noista kivuista neuvolasta josko kuitenkin on vaan kohdun kasvukipuja...
 
Mulla alko kolmosta odottaessa liitoskivut jo rv8. Ihan tuskaa koko raskaus. Hormoneilla varmaan tekemistä asiaan ja sillä että samalla hoidin pientä vauvaa. Voi kuulostaa tosi uskomattomalle, mutta totta se on.
 
"kaijaK"
Vanha ketju, mutta vastaampa kuitenkin kun etsin itse kokemuksia ko. asiasta.

Kahden lapsen äiti olen, nuorempi alle 8kk ja epäilen raskautuneeni reilu viikko sitten. Alavatsassa tuntunut heti tuttua "kiinnittymis" yms kipua. Eilisestä saakka aivan kuin LIITOSKIPUJA! Uskomatonta mutta loppuillasta kävelin kun aikoinaan loppuraskaudessa. Mitä hittoa? Jos olen raskaana niin rv 3. Tunnistan kyllä tämän kivun mutta miten ihmeessä se voi nyt jo tulla?
 
Kyllä! Rv 3 alkaneet ja kolmas raskaus. Ekalla ja tokalla kerralla alkaneet ennen rv 10. Jalat pettäneet sit jossain vaiheessa ja keppien kanssa kävelly kaikissa raskauksissa, ekassa 1,5 kk ennen la, tokassa sain kepit 3,5 kk ennen la ja nyt sain eilen kepit 6 kk ennen la. Muut lapset 3,5 v ja kohta 2 v...Tsemppiä!
 
Mulla on jalka lähtenyt alta iskiaksen takia jo kahdesti ekan kuukauden aikana, mutta loppuraskautta kohti parantunut. Hormonit löystyttää SI-niveltä. Viikon 30 paikkeilla on ollut jo aika hyvä olo. Nyt kahden raskauden jälkeen jalka vaivasi vähän muutenkin. On tosin jo parempi, mutta jollakin kintunoikojalla tarttis käydä. Oon varmaan pitänyt sitä väärin liian pitkiä aikoja.
 
"meikku"
Onneksi löysin tämän ketjun! Huolestuin eilen kun tunnen ´vauvan potkut´ virtsarakossa. Varmaan painaa jotenkin kohdunsuutakin tms.Eli se inhottava LOPPURASKAUDEN kipu alapäässä,mutta mulla rv vasta 14!!!!!!!!!!!!!!!! ja vauva on pienikokoinen muutenkin. Tartteeko tästä huolestua? Alkoi vasta eilen! kolmas raskaus menossa..
 
Käyty lääkärillä mutta siellä sanottiin ettei oikein oo mitään tehtävissä...kepeillä joudun loppuraskauden kävellä ja kyllä ne vähän auttaakin. Fysioterapiaan oon menossa mutta ei se viime raskaudessakaan auttanut. Lääkäri pyysi menemään töihin jos mahdollista. Kuulemma helpompaa kun hoitaa 3,5 vuotiasta ja melkein 2 vuotiasta kotona...heh...:LOL: Ajattelin vaan kärsiä ja sit nauttia palkinnosta!
 

Yhteistyössä