Muita ketkä haaveilee(?)vauvast

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
http://haaveilija92.blogaaja.fi

Mistä sen tietää, haluaako lapsia vai ei? Kun ajatus toisesta lapsesta vaihtelee päivittäin.

Sain esikoiseni reilu 3vuotta sitten. Synnytyksessä vannoin, että hän olisi ensimmäinen ja viimeine lapsi.

Mutta mistä sen oikeasti tietää? Vai voiko sitä tietää mistään? Pitäisikö minun kuunnella itseäni? Minua kuka ei tiedä mitä haluaa? Yksi? Kaksi? Vai enemmän?

Viimeisen kahden kuukauden aikana olen haaveillut toisesta lapsesta. Pienestä nyytistä, joka herättää öisin, tuoksuisi vauvalle,mutta sitten taas herään todellisuuteen! Mitä ihmettä päässäni liikkuu?



Eilen oli outo olo, hain raskaustestin(taas) ja aamulla sitten ensimmäisenä pissin tikkuun! NEGA!

En tiedä olisiko pitänyt itkeä ilosta,kun jossain sisimmässäni tunsin pienen toivon kipinän positiivisestä.
 
vierailija
Täällä yksi. Vaikka olen jo kolmen lapsen yh-äiti, haaveilen siitä että löytäisi jostain sen oikean miehen jonka kanssa saisi vielä yhden nyytin. Raskausaika ja synnytykset oli niin mahtavia kokemuksia ja vauvanhoitokin... Taitaa vaan olla minun osalta ohi koska kuka mies nyt lähtisi minun kanssa pikkulapsi arkea pyörittämään... Sitähän tämä arki on 24/7 yksin.
 
vierailija
Täällä yksi. Meillä kolme lasta entuudestaan, vanhin kohta 6v. Silti kaipuu vauvasta kova. Tunteen käy vuoristorataa, nega testin tein ja pettymys oli yllättävän suuri ku en ollut raskaana. Raskaus ajat ollut ihan kamalia, mutta synnytys ihanan palkitseva. Ja niin ihana seurata kun lapsi kasvaa ja oppii uusia taitoja! :)
 
vierailija
Ap...
Mulla ei kyllä raskausaika ollut mitään ruusuilla tanssimista.... Tiputuksessa oli 9krt, ja oksensin aina viikolle 35 asti... Ja synnytyskin kesti 39h :D silti,nyt olen alkanut haaveileen vauvasta. Mies vinkunut jo kauan toista. Huomasin myös hänen kasvoillaan pienen pettymyksen negasta.
 

Yhteistyössä