Muita yksin odottavia?

Täällä olisi yksi esikoistaan odottava nuori nainen vailla vertaistukea samassa tilanteessa olevilta/olleilta. Olen odottanut yksin, ja tulen lapsen kasvattamaan yksin. Lapsen isän (eksäni) kanssa ei olla missään väleissä, raskaus selvisikin vasta eromme jälkeen.

Käyn kyllä mammatapaamisissa sun muissa, mutta jokaisessa olen ainut yksinodottelija. Inhottaa, kun puhun tilanteestani avoimesti ja ihmiset katsoo säälien ja kyselee miten ihmeessä pärjään... Kummiskin itse olen sinut koko asian kanssa, enkä vois kuvitellakkaan kasvattavani lasta muuten kuin yksikseni. Lähipiirissäkään ei yhtään yksinhuoltajaa ole, ainoastaan semmoista ihanteellista perhearkea elävää väkeä.

Löytäiskö täältä kenties juttuseuraa?
 
Moikka. Täällä yks, tosin oma muksu on jo kohta 3 vuotias, mutta yksin odotin, ja yksin oon kyllä edelleen. :) Hyvin on menny kaikki tähän asti. :) tsemppiä tulevaan, ei se aina helppoa ole :) Ootko minkä ikänen? Ite oon kohta 24.
onko sulla muuta tukiverkostoa? Ja kuinka pitkällä raskaus on, sori utelu :)
 
Moikka. Täällä yks, tosin oma muksu on jo kohta 3 vuotias, mutta yksin odotin, ja yksin oon kyllä edelleen. :) Hyvin on menny kaikki tähän asti. :) tsemppiä tulevaan, ei se aina helppoa ole :) Ootko minkä ikänen? Ite oon kohta 24.
onko sulla muuta tukiverkostoa? Ja kuinka pitkällä raskaus on, sori utelu :)
Hei kiva, että muitakin löytyy! Kiitos tsempeistä, toistaiseks on pärjätty hyvin ja toivon samaa jatkoon. Helppoahan siitä ei tietenkään tule, mutta en ole missään välissä ajatellut tai pelännyt etten pärjäisi. :)

25vuotias olen ja laskettuun aikaan on muutama kuukausi, jännittää jo hieman :) Tukiverkostoa on, melkeimpä vaikka muille jakaa! Ei vaan valitettavasti sellaista mitä eniten kaipaisin, eli näitä jotka olis samassa tilanteessa.
 
Onnea! se unohtuikin viime viestistä, kun väsyneenä kirjoitin :) Hyvin kaikki menee! :) Hyvä, että on tukiverkkoa! Itsellä oli kyllä sama tilanne tuolloin että ei ollu kukaan samassa tilanteessa. :) Itsellä alkaa pikkuhiljaa vauvakuume nostaa päätään. :D
 
Onnea! se unohtuikin viime viestistä, kun väsyneenä kirjoitin :) Hyvin kaikki menee! :) Hyvä, että on tukiverkkoa! Itsellä oli kyllä sama tilanne tuolloin että ei ollu kukaan samassa tilanteessa. :) Itsellä alkaa pikkuhiljaa vauvakuume nostaa päätään. :D
Paljon kiitoksia! <3 Täytyy sanoa että vaikka raskaus olikin suuri yllätys ja iski -ei ehkä niin parhaaseen elämäntilanteeseen- olen ollut alusta asti hyvin positiivisilla mielin ja odottanut tosi kovasti tulevaa. Oon ollut aina tavallaan siinä uskossa, etten voisi omia lapsia edes saada mutta näin siinä sitten onneksi kävi... :)

Mistäpäin olet? Olis ihan kiva tutustua uusiin ihmisiin :)
 
Positiivinen asenne ja mieli vie pitkälle :) ihanaa että asiat sitten järjesty näin päin! :) mulle on jostain nyt tullut pelko että jos en saakkaan toista lasta, mutta ehkä se tulee tai ainakin toivon niin sitten kun on sen aika :) laitan sulle vielä yksityisviestiä! :)
 
Ite erosin myös lapsten isästä,esikoinen on ja kohta toisen laskettu aika. Mä nyt en aina oo varma että lasketaanko mut yksin odottajaksi siöti? Olen sinkku ja raskaana mutta lasten isä kyl sen verta kuvioissa että saa lapsia nähdä :)

Mutta sitä piti tulla sanoon että faces pitäs löytyy näitä yksinodottajien ryhmiä ainakin :)
 

Yhteistyössä