Mulla on ovela suunnitelma, johon tartten vähän neuvoja ;)

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Nimittäin miehensaalistusta, ihan vaivihkaa ja huomaamatta ;)
Suunnitelma on se, että trimmaan itseni totaalisen upeaan kuntoon seuraaviin yhteisbileisiin mennessä. Mulla on aikaa vajaa 5kk. Ruokavalio on mennyt jo täysin remonttiin, mutta millaista liikuntaa mun kannattais alkaa harrastamaan? Ja kannattaisko mun ottaa joku tietynlainen tehospurtti tähän alkuun tuon ruokavalioasiankin kanssa, nyt oon jättänyt vaan sokerit ja vehnäjauhot pois, lisännyt kasvisten osuutta ja pienentänyt annoskokoja.

Nyt roppakaupalla vinkkejä siskot, miten tästä naisesta kuoriutuu upea kaunotar loppuvuoteen mennessä ;)

(Miehen huomio mulla jo on, mutta se lopullinen hengenhaukkomisefekti on varmistettava keinolla millä hyvänsä. Pippaloissa aion olla kaunis ja upea ja antaa miehen vähän saalistaa;) )
 
Vau, taas taktiikka joka ei itelle tulis mieleenkään :) Noh, juoksuhan on kai hyvä urheilumuoto, kiinteyttää ja hoikistaa. Vedä vaikk ajotain nutrilettiä niin takuuvarmasti tippuu paino.


Tai sitten oot ihana ittes ja hurmaat miehen :)
 
"vieras"
Vau, taas taktiikka joka ei itelle tulis mieleenkään :) Noh, juoksuhan on kai hyvä urheilumuoto, kiinteyttää ja hoikistaa. Vedä vaikk ajotain nutrilettiä niin takuuvarmasti tippuu paino.


Tai sitten oot ihana ittes ja hurmaat miehen :)
Tuo viimeinen vaihtoehto on jo käytössä ja käytettykin, mutta se lopullinen silaus täytyy vielä saada aikaan ;)

Juoksu ois varmaan hyvä, mutta tämmöiselle huonokuntoiselle sohvaperunalle ehkä mahdoton vaihtoehto? Ylipainoakin on..
 
ramppa
Onko sulla pudotettavaa painoa vai riittääkö kuntoremppa? Muistathan hoitaa myös ihoa hyvin, ostaa vaatteita joissa viihdyt ja hemmotella itseäsi kosmetologilla, jalkahoidossa, hieronnassa, kampaajalla tms! :D
 
No ite oon sitä mieltä, että esim. pilatesta ja kuntonyrkkeilyä yhdistävä piloxing on tosi tehokasta ja bodyattack-tunnilla hiki lentää! sitte mulla ohjelmassa nykyään myös sh'bam, bodycombat, spinning, pilates, bodypump...
 
"vieras"
Onko sulla pudotettavaa painoa vai riittääkö kuntoremppa? Muistathan hoitaa myös ihoa hyvin, ostaa vaatteita joissa viihdyt ja hemmotella itseäsi kosmetologilla, jalkahoidossa, hieronnassa, kampaajalla tms! :D
On pudotettavaa, toisaalta en edes pyri mallinmittoihin vaan lähinnä sellaiseen Marilyntyyppiseen kurvikkuuteen. Siihen kyllä pääsen tässä ajassa jos pidän tehokuurin.

Ja siis tietenkin tää trimmaus koskee myös muitakin osa-alueita kuin vain kuntoilua ja ruokailua. Tänään marssin kauppaan ostamaan muutamia kosmetiikkatuotteita, joilla varmistan ihoni heleyden ja hyvän kunnon (onneksi lähtökohta on jo hyvä, joten tässä ei pitäisi ongelmaa tulla) ja mm. pitkät kaarevat ripset (ripsiseerumia..;))
Vitamiineja ja hivenaineita otan päivittäin. Kaikki on huomioitu ;)

Ja tietenkin käyn myös kampaajalla, viimeisen kerran sitten juuri bileitä edeltävästi.
Upeat bilevaatteet menen ostamaan lähempänä ajankohtaa, kun kroppa on uudistunut.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja iohioö;26837850:
Onnea matkaan. Toivottavasti se mies on kaiken tuon arvoinen!
Kiitos.
Ja jos sattuisi käymään niin, että mies ei olekaan tän kaiken arvoinen, niin enpä ole mitään menettänyt, päinvastoin. Eikö niin? ;)
 
"vieras"
Kuten sanoin, mulla on miehen huomio jo nyt ja ihastusta on ilmassa. Tuon illan on tarkoitus olla vain se lopullinen niitti kaikelle. Joten eipä huolta.
Ja tietenkin tässä "matkan varrella" flirtti yms jatkuu, en mä nyt kokonaan katoa minnekään kuntosalille. Mä haluan vaan olla mahdollisimman upea ja kaunis noissa juhlissa, häikäisevä. Onhan siinä nyt eroa onko bilelookissa vai tavallinen arkinen look yllä.
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";26837973]Kuntosalilla, uimahallissa ja lenkkipolulla on myös upeita miehiä, pidä varasi, ettei suunnitelmat muutu <3[/QUOTE]

En mä usko, vaikka mikään ei tietenkään ole mahdotonta ;)
Mulla on hyvä fiilis tästä projektista ja sen vaikutuksista mun elämään.
 
"vieras"
Ongelmana on 5kk, jonka aikana voi miehen suunnalla tapahtua mitä vain. Vaarana on, että mies tuleekin jonkun sohvaperunan kanssa juhliin. Mitäs jos ottaisit yhteyttä mieheen jo aiemmin, jos kerran huomio on jo saavutettu. Sinänsä kunnon kohottaminen ja terveellinen ruoka ei ole koskaan pahaksi, mutta pitkää aikaa (5 kk) pidän riskitekijänä lopullisessa suunnitelmassasi.
 
"anis"
Treenaus ei ole pahasta mutta tosiaan jos ihastusta on ilmassa, niin turhaa sitä odottelee miltein puolta vuotta. Sen wau-efektin saa kyllä sitten bileissä myöhemminkin jos vaan malttaa olla pynttäämättä sitä ennen liikoja. Terve itseluottamus on paras kauneusvinkki. Itseensä oikeasti luottava nainen näyttää hyvältä aina, kiloista välittämättä. Ja luonnehan se on, mihin mies lopulta koukkuun jää. Jos sitten saa vielä hoikemman ja timmimmän naisen siinä sivussa, niin se on vaan plussaa. Ole itsesi ja luota siihen että se kelpaa. Ellei, niin ei se olisi ollut sen arvoista :)
 
Jostainhan sen ylipainoisen ja huonokuntoisenkin on aloitettava. Asentella, että en sitä ja sitä voi alkaa harrastamaan kun on ylipainoa ja huonokunto niin et voi tehdä mitään.

Kävely, hölkkä ja juoksu aloittaen rauhallisesti ja vauhtia nostaen sitä mukaan kun kunto kasvaa. Jos käyt vaikka 3 kertaa viikossa reippaalla lenkillä takaan että kuukauden päästä jaksat juosta jo hyvän matkan.

Jos rahaa on "kuin roskaa" tai muuten haluat oikein kunnolla panostaa itseesi ja siihen wau efektiin, palkkaa personal traineri joka piiskaa susta sen upeam mimmin esiin tuona aikana.
 
Toisaalta 5kk on myös aika älyttömän lyhyt aika, varsinkin jos mies ei ole ns. hakupäällä niin ei välttämättä mitään kiirttä olekkaan.

Vaikka ei sekään sitä sano etteikö hän huomenna näkisi sitä elämänsä naista joka vie sekunnissa jalat alta. Ei siinä enää mikään pikku ihastus tai mielenkiinnon kohde pysy mielessä..
 
  • Tykkää
Reactions: astrolabe
Ainakin
uinti on hyvä kerran viikkoonn, tehokas ja ei rasita niveliä. Siihen kuntosalitreenit (aluksi ohjaajan kanssa) kerta viikkoon ja pari juoksulenkkiä viikossa ni alkaa peppu olla timmissä!
 
[QUOTE="hmmm";26838331]Viidessä kuukaudessa mies voi löytää toisen naisen, joka on jo "vau", ja johon ihastuu heti niin, että haluaa mennä flirttiä pidemmälle.[/QUOTE]

Epäilen kuitenkin, että näitä "kosinta ekoilla treffeillä" -miehiä ei ole kovin paljoa? Tai tietty ois kivaa, että muillekin semmoinen onni osaksi tullut.
 
"Vieras"
[QUOTE="vieras";26837984]En mä usko, vaikka mikään ei tietenkään ole mahdotonta ;)
Mulla on hyvä fiilis tästä projektista ja sen vaikutuksista mun elämään.[/QUOTE]

Varmasti. Itse en kyllä malttaisi millään odottaa 5 kk jos olisin ihastunut. Hyvä kun olen malttanut odottaa puhelinumeroiden vaihtoa ja ekojen treffien sopimista. Sen jälkeen en ole edes roksapussia vienyt ilman puhelinta. Jos se soittaakin....
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26837979]Kuten sanoin, mulla on miehen huomio jo nyt ja ihastusta on ilmassa. Tuon illan on tarkoitus olla vain se lopullinen niitti kaikelle. Joten eipä huolta.[/QUOTE]

Miten aiot saada miehen mielenkiinnon ja huomion säilymään sinne viiden kuukauden päähän?
 

Yhteistyössä