Mummeliisa???

  • Viestiketjun aloittaja Nikab
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Rauhoitu nyt jo!!!

Mummeliisa oli viime keskiviikkona profiilin mukaan käynyt täällä. Vain 3 päivää sitten. Antaa nyt ihmisen levätä, jos niin haluaa. Kyllä hän ehtii ensi viikolla palstaileen.
 
ap.
Olen kyllä ihan rauhallinen, ja toki levätä saa... En minä mitään pahaa tarkoittanut.

Mutta tuo vastaus ei antanut valitettavasti mitään infoa suuntaan tai toiseen.
 
vierailija
Milloin mummeliisa on viimeksi kirjoittanut tänne mitään?
Jos on kirjautuneena pysyvästi sisään, niin siloinhan kenen tahansa vaikka vahingossa tehty käytti sivustolla, väittää mummeliisan käyneen. Blogia on päivittänyt viimeksi kaksi viikkoa sitten, vaikka tavallisesti postaa vähintään kerran joka päivä.
 
vierailija
Aika outoa, että joku seuraa noin tarkasti "vakkareiden" käyntejä täällä. Jos Mummeliisa on ollut kolme päivää kirjautumatta, siinä ei ole mitään erikoista.

Jotenkin tuntuu, että tämä Mummeliisa-huhuilija haluaa jostain syystä herättää vain huomiota :whistle:
 
vierailija
Mummeliisa ei ole päivittänyt blogiaan säännöllisesti. Eli tuo vähintään kerran päivässä on pelkkää bullshittiä. Hän on pitänyt pitkiäkin taukoja ihan muuten vaan. So what?
 
ap.
Aika perkeleenmoinen Sherlok saa kyllä olla jos keksii kuka olen, kun olen aina harmaa ja eri nimillä. Kyselin tätä siksi kun Mummeliisa on tullut väkisinkin tutuksi kun kaikissa ketjuissa kertoo niin avoimesti kaiken. Eilen sitten avasin ketjun jossa epäiltiin hänelle sattuneen jotain. Luin vain pari ekaa viestiä ja ketju jäi auki, kun myöhemmin yritin jatkaa lukemista ketju oli poistettu.
 
vierailija
Aika perkeleenmoinen Sherlok saa kyllä olla jos keksii kuka olen, kun olen aina harmaa ja eri nimillä. Kyselin tätä siksi kun Mummeliisa on tullut väkisinkin tutuksi kun kaikissa ketjuissa kertoo niin avoimesti kaiken. Eilen sitten avasin ketjun jossa epäiltiin hänelle sattuneen jotain. Luin vain pari ekaa viestiä ja ketju jäi auki, kun myöhemmin yritin jatkaa lukemista ketju oli poistettu.
:ROFLMAO:
 
p@ula
No mummeliisa on omassa Viipaleita-blogissaan kertonut, että hänellä on syöpä ja ilmeisen huono on kunto ollut, eli ei ole mahdotonta että jotain lopullisen ikävää olisi tapahtunut.

http://www.viipaleita.net/blog/satu/
Kurkistinn sinne ja en voi kun ihmetellä, miten sairas syö maksapihvejä? Maksahan kerää kaikki myrkyt. mille eläin on altistunut, oli se kasvanut missä tahansa. Jos luet tämän joskus, tässä se ohjelma, joka olisi pitänyt näyttää jo vuosikausia sitten:

http://areena.yle.fi/1-2409480?autoplay=true

Luomulihaa saa nykyään ostaa kaupoistakin. Mistä tietää, jos sen syöminen olisi helpompaa? Suolaksi pelkkää Maldonia, niin maistuu ja sekaan sitä luomukermaa, missä ei ole karrageenia. Paranemisiin!
 
vierailija
Kurkistinn sinne ja en voi kun ihmetellä, miten sairas syö maksapihvejä? Maksahan kerää kaikki myrkyt. mille eläin on altistunut, oli se kasvanut missä tahansa. Jos luet tämän joskus, tässä se ohjelma, joka olisi pitänyt näyttää jo vuosikausia sitten:

http://areena.yle.fi/1-2409480?autoplay=true

Luomulihaa saa nykyään ostaa kaupoistakin. Mistä tietää, jos sen syöminen olisi helpompaa? Suolaksi pelkkää Maldonia, niin maistuu ja sekaan sitä luomukermaa, missä ei ole karrageenia. Paranemisiin!
upp
 

Yhteistyössä