MUn hampaista raivottiin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä olin tarkastuksessa ja sitten alkoi puhuttelu. Mulla ei ole muka kiillettä ja hammaskiveä oli ihan hirveesti ja pari reikää ja joku hammas pitää ehkä poistaa. Etuhampaat on tosi valkoset. Mä sanoin siitä niin ne sanoi että ei oo kauaa kun kiilteet on vähän. Ai niin ja poskien sieltä sisältä aika huonossa kunnossa.
 
Itselläni on myös muutaman kerran sattunut hammaslääkäri, joka oikein tosissaan on alkanut tylyttämään. Olo on ollut poislähtiessä kun pahanteon jälkeen selkäsaunan saaneella vekaralla.
 
Hullumagneetti
Ei se tylyttäminen mitään enää auta kun asia on jo mikä se on. Toki tarkastuksessa lääkäri sanoo mitä suussa näkyy, sen voi sanoa siten että asiakas palaa takaisin tai siten että se juoksee ja kauas.
Mikä sitten on tylyttämistä? Ap:n juttu ei vaikuta tylyttämiseltä, vaan ap on loukkaantunut siitä, että hammaslääkäri on kertonut totuuden. Mikäli ei kestä totuutta, joka on toisinaan ahdistava, on parempi elää pää perseessä ja etsiä ympärilleen ihmisiä, jotka nuolevat vain persettä, eivätkä kerro ikinä totuutta.
 
Varmaan tekeekin mieli mennä uudestaan tuollaisen kohtelun jälkeen. Noh, kaikille ei ole suotu hyvää asiakaspalvelutaitoa, mutta varmaan hänkin on muuten ammatissaan pätevä, muuten olisi saanut kenkää.
 
Mun mielesta tosi hyva etta sanoi ja sanoi suoraan. Turha tommosta onkaan lahtea kaunistelemaan ja pehmittelemaan, mita se semmonen auttais? Tilanne on mika on eli huono mutta sille voi tehda viela paljonkin, kun vain ite hoksaa ja ymmartaa ,etta pehmoilu ja selitykset ei auta vaan pitaa olla ihan tosissaan sitoutunut ja mukana siina jatkohoidossa.

Eli - saannolliset hoitokaynnit. Hammaslankaa ja oikealla harjalla ja oikealla tekniikalla hampaiden harjaamiset. Seka kiilletta entisestaan syovyttavien aineiden valttaminen.

Hammaslaakari halusi ravistella sua, ap, hoksaamaan itse tilanteesi vakavuus. Kait jokainen nyt haluaa syoda ihan itse omilla hampaillaan iakkaampanakin? Ma ainakin :)
 
virailija
Yksityisellä puolella hammaslääkäri mielistelee ja kertoo hoidon tarpeen. On kenties vielä mukava, että palaisit takaisin (hänelle enemmän rahaa). Kunnallisella puolella ollaan töykeitä ja toivotaan, ettet palaisi takaisin.
 
qweweqw
No ne suuttui kun sanoin etten oo mitään sellasta käyttänyt että hampaat olis voinut mennä vähän huonommiksi. Se on vähän tyypillistä ollut mulle aina ja mulle hermostutaan sen takia.
 

Yhteistyössä