MUNASARJATULEHDUS-oireet

  • Viestiketjun aloittaja tuskaaaaa
  • Ensimmäinen viesti
tuskaaaaa
Mitkä on munasarjatulehduksen oireet?
Mulla ei kuumetta, eikä tulehdusarvot koholla, mutta silti jomottaa munasarjaa kokoajan.. onko tämä vasta alkava tulehdus?
tätä on kestänyt aika pitkään..viikon verran.
Mulla todettii emätintulehdus, voiko se säteillä vain toispuoleisesti vai onko kyseessä sittten munasarjatulehdus??
pelkään, että menetän tuon ainoan munasarjan..
tässä kun kivut on jatkuneet vaan,eikä lääkäri antanu kunnon lääkekuuria.. vain flagyl emätinpuikot.. ja sillä ei varmaan munasarjatulehdus häviä.
 
Mulla ollut ja kyllä kivut oli kovemmat.Tiesi kyllä että jotain vialla.
Ei aiheuttanut mulle mitään ongelmia munasarjojen suhteen,mutta jos epäilys mene uudestaan lääkäriin.
Kyllä se pitää aikanaan hoitaa ettei tule probleemia.
 
ap
no kiva kuulla, et kivut on kovat, jos pahaa tulehdusta on..
mutta kun nämä kivut pahenevat kokoajan, niin kuinka pahaksi annan niiden mennä ennen kuin menen päivystykseen..
 
Mulla oli ihan sairaan kauheet kivut alavatsalla ja selässä. Söin reippaasti yli maksimiannoksen särkylääkkeitä, mikään ei auttanut. En pystyny kävelee edes, enkä nukkumaan. Antibiootitkaan eivät lopulta auttaneet. Tulehdusarvo oli korkeimmillaan 190, kuumetta vasta leikkausta edeltävänä iltana.
Mutta yksilöitähän me ollaan ja pienemmilläkin kivuilla voi olla samat vaivat.
Toivon pikaista paranemista!
nimim. myös vain yhden munasarjan omistaja.
 
ap
niin, en kyllä haluaisi enää joutua siihen tilanteeseen, että tuon ainoan menettäisin.. lapsi ollut toiveissa pari vuotta, ja muutama km takana. kun ei nuo raskaudet edes tunnu onnistuvan, niin miksi mun täytyy tässä riskeerata tuo ainut aarteeni, munasarjani. :´(
Kannattaisiko mun mennä päivystykseen vai suoraan yksityiselle?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
niin, en kyllä haluaisi enää joutua siihen tilanteeseen, että tuon ainoan menettäisin.. lapsi ollut toiveissa pari vuotta, ja muutama km takana. kun ei nuo raskaudet edes tunnu onnistuvan, niin miksi mun täytyy tässä riskeerata tuo ainut aarteeni, munasarjani. :´(
Kannattaisiko mun mennä päivystykseen vai suoraan yksityiselle?
Varmaan aika sama kumpaan menet. Kyllähän tuollaiset etenee aika vauhdilla, joten kannattaa jompaan kumpaan mennä. Ainakin crp täytyy ottaa, se on nyt se tärkein.

 
raskaanako
Moi,
vanha aihe mutta kysyn tässä, voisiko minulla olla munasarja tulehdus kun oireena on tälläistä: 3-4 tunnin välein jomottaa munasarjoja (sama kipu kuin menkkakivut) minuutin ajan ja sitten taas häviää.
Vai onko nämä raskausoireita??
 

Yhteistyössä