MyTrendyPhone.fi - kokemuksia?

  • Viestiketjun aloittaja voi ei
  • Ensimmäinen viesti
voi ei
Aiemmin ei mitään ongelmia, nyt olen odottaanut tilaustani jo 2 viikkoa ja tilausseurantakoodin tiedot alkavat ja päättyvät Tanskaan! Tilaus lähtenyt matkaan maanantaina, mutta tiistain jälkeen ei mitään uutta... Onkohan tämä ihan normaalia? Asiakaspalvelusta sain vain seurantakoodin, joka ei kerro minnepäin maailmaa paketti on tiistain jälkeen lähtenyt :O

Lapsi odottaa malttamattomana tuotteitaan :(

Tais olla viimeinen tilaus ko. firmasta :kieh:
 
"Heli"
Oon tosiaan kuukauden odotellut tilaukseni saapumista, välillä unohtanut edes tilanneeni. Pari viikkoa tilauksen jälkeen menin nettisivulle tunnuksilla katsomaan onko tilaukseni lähtenyt, sitä ei enää näkynyt tiedoissani.. Outoa.. Nyt odottelen selitystä.. Että kyllä on viimeinen kerta, kun mä sieltä tilaan!
 
Samoin viimeinen kerta
ja tilaus- sekä toimitusvahvistukset tuli samoin tein, mutta itse paketissa oli sitten vain toinen tilaamaani tuote ilman mitään selitystä. Kun kyselin asiaa, kerrottiin asiakaspalvelusta, että puuttuvaa tuotetta ei ole varastossa, eikä heillä ole tietoa milloin sitä saadaan. Ei siinä mitään, mutta jo nyt on hemmetti, että asiakkaan täytyy itse kysellä perään! Rahoja takaisin nyt odottelen. En ole kovin toiveikas.
 
"Antti"
Olkaa yhteydessä asiakaspalveluun, epäilen saldovirhettä ja että olet saanut automaattisen kuittauksen varastolta.

Asiakaspalvelu on oikea osoite purkaa kiukkua, ei mammapalsta.
Itse olen tilannut varaosia puhelimiini tuolta, kaikki tullut suht nopeasti. Paitsi yksi tuote, jota oli ilmoitettu virheellinen määrä sivustolla.
 
"Taru"
En ole koskaan tilannut mitään, enkä tilaa !!
Pelkästään se että kävin eilen niiden sivuilla niin nyt koko ajan tulee jumalattomasti kaikenmaailman mainoksia näytölle mitä saa olla koko ajan klikkaamssa pois ja kaikissa on ko. firman nimi. ARG !
Se että yrittää jotain kuvaa esim tori.fi sivuilta katsoa niin kuva muuttuu ko. firman mainokseksi ja avutuu vielä lisäikkunoita.
Virustorjunta käy kuumana!
 
ripa
käytä vain firefox selainta ja asenna siihen: adblock plus löytyy kun kirjotat googleen ja asennat jos et käytä firefoxia sekin löytyy googlesta. eka hae firefox ja asenna se ja sit haet adblock plus ja asennat sen kaikki on paremmalla suomenkielellä kuin mitä minä osaan. ei näy mainokset enää ja jos virustorjuntasi on mcafee poista se koska se on markkinoiden huonoimpia vaihtoehtoja ja asenna esim. (googleta) Advanced systemcare (täysin ilmainen) siinä on kaikki jutut...nopeuttaa koneen ja poistaa skeidat ja on virustorjunta jne. itsellä käytössä Ubuntu ja kone avautuu hetikun painaa virtanappia ei tarvitse odottaa 20sekuntia kun tietokone aukeaa hissukseen (windows tavaramerkki = hitaus)
 
"Pekka"
Minulla on vain huonoja kokemuksia tästä firmasta: asiani meni näin Kyseinen yritys ei kyennyt minulle toimittamaan toista tilaamaani puhelinkuorta ja olen ollut yritykseen yhteydessä viimeisen kolmen viikon aikana 14 kertaa sähköpostitse ja tänään puhelimitse, sillä he eivät ole korjanneet laskua Klarnalle. Laskusta pitäisi poistaa maksu puhelimenkuoresta jota en ole saanut sekä lähetyskuluja vähentää. Lasku erääntyi ajat sitten. Tänään puhelimitse ilmoitin yritykselle riittauttaneeni heidän saatavan ja olleeni yhteydessä Kuluttajavirastoon. Eivät ole vieläkään korjanneet laskua vaan perivät edelleen kyseistä summaa. ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET TILATKO TUOLTA MITÄÄN!!
 
huijariyritys
En voi suositella kyseistä yritystä. Todella huono asiakaspalvelu ja muutenkin röyhkeä tapa toimia. Olen jo yli kuukauden joutunut tappelemaan (!) asiakaspalvelun kanssa ilman, että olen saanut tilaamiani ja MAKSAMIANI tuotteita. He eivät suostu lähettämään tuotteita minulle JA SEN LISÄKSI, asiakaspalvelu vaatii minulta edelleen älyttömiä lisämaksuja. HUH huh! Olen joutunut ottamaan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen. Älkää ihmiset antako rahojanne tälle yritykselle.
 
Ei luottoa
Tilasin tuotteen - lähettivät väärän tuotteen, sellaisen joka näyttää paljon samalta kuin tilaamani, mutta on edullisempi malli. Ilmoitin asiasta ja pyysivät palauttamaan tuotteen - palautus TULI TEHDÄ OMALLA KUSTANNUKSELLA. Lupasivat hyvittää 4,80 euroa palautuksesta. Valitettavasti Postin kustannukset palautukselle olivat vähintään 6,90 euroa.

Saatuaan palatukseni ilmoittivat, että heille on sattunut nettisivuilla virhe ja ostamaani tuotetta ei ole. :) Pyysivät valitsemaan korvaavan tuotteen. Valitsin hieman kalliimman kuin ostamani ja ilmoitin, että en suostu maksamaan hinnan erotusta, koska syy oli heissä. He lähettivät siitä huolimatta korvaavan tuotteen ja hyvittivät väärän tuotten palautuksesta vain 1,60 euroa. Olivat kuulemma "hyvittäneet" minulle kalliimman tuotteen hinnan eron. Käytännössä olivat siis päinvastoin VELOITTANEET minulta sen.
 
vierailija1234
Huijareita ovat. Ei kukaan itseään arvostava kauppias myy sellaista so*taa kuin MyTrendyPhone. Todellisuus on niin, että lähettävät risan tuotteen ja kun palautat sen, saat ITSE maksaa palautuksen. Hain paketin Siwasta, mutta sinne ei voi viedä sitä takaisin palautusta varten. Postin kautta omakustanteisesti palautus ja sitten piti siirrellä Klarnan laskun eräpäivää. Saa nähdä vielä miten jatkuu tämä sotku.
 
vierailija
Vahvistan asian. Ristiriitaista tietoa antavat ja vääristelevät totuutta. Kakku on hienosti kuorrutettu, on asiakaspalautetta yms, mutta asiakaspalvelu on valehdellut päin naamaa toimitusajoista. En nyt jaksa koko tarinaa tähän rustata, mutta kiertäkää tämä firma kaukaa.
 
vieåäåä
Aina on ollut hyvä palvelu, toimivat verkkosivut ja todella nopea postitus kun olen tuolta jotain tilannut. Kännykkäkuoret ja -kotelot ovat olleet kaikki poikkeuksetta huonolaatuista kuraa. Hinta-laatusuhde kuitenkin jokseenkin kohdallaan kuitenkin. 10 € kännykkäkotelo kestää käytössä muutaman kuukauden kun taas aitoa nahkaa oleva ja käsintehty 20 € kotelo on kestänyt vuosia.
 
vierailija
Jos tilaatte varautukaa että saattaa kestää kuukausia tai että toimitusaika on tuntematon. Tilasin kaksi viikkoa
ennen joulua 200€ edestä 9 joululahjaa koska nehän vakuuttavat että varmasti ehtii ajoissa. No tulihan sieltä 23 joulukuuta sentään neljä halvinta lopuista ei tietoa toimitusajoista tai sitten loppu eikä toimiteta. Kyllä lähetetään päivittää alennuskoodeja ja tilaa lisää kehoituksia vaikka 150 edestä tavarat toimittamatta. Siinä on sitten kiva lähteä jostain etsimään korvaavia lahjoja jouluaattona. EPÄLUOTETTAVA FIRMA VAROKAA.
 
Moni kakku päältä...
Aina on ollut hyvä palvelu, toimivat verkkosivut ja todella nopea postitus kun olen tuolta jotain tilannut. Kännykkäkuoret ja -kotelot ovat olleet kaikki poikkeuksetta huonolaatuista kuraa. Hinta-laatusuhde kuitenkin jokseenkin kohdallaan kuitenkin. 10 € kännykkäkotelo kestää käytössä muutaman kuukauden kun taas aitoa nahkaa oleva ja käsintehty 20 € kotelo on kestänyt vuosia.
Sittenhän niillä on todella huono hinta-laatusuhde.

Itse olen odottanut Samsungin akkua jo yli 2 viikkoa. En usko, että saan sitä koskaan, sen verran omituista meiliä niiltä tulee. Tilausvahvistuksen mukaan akkuni on lähetetty 8.3.2016, mutta viimeisimmässä postissa sanoivat, että mun tilaus on viivästynyt monen muun tilauksen kanssa.
Tosi asiassa niillä ei edes ole sitä Samsungin akkua varastossa. Todella epärehellistä porukkaa. Ja syyttää viiveestä jotain kolmatta tahoa "meistä riippumattomista syistä" ja päläpälä. Vastuutonta toimintaa siirtää oma moka jollekin muulle taholle.
En voi suositella. Huonointa palvelua, mitä olen missään nettikaupassa saanut.
Jos sen akun vielä joskus saan, kun olen maksanutkin, niin en todellakaan koskaan klikkaa niiden sivua uudelleen. Onhan tuolla parempiakin kauppoja olemassa.
Ne ei viitsinyt mun negatiivista palautetta edes julkaista. Sensuroi asiakaspalautteita, melko reilua.
 
Moni kakku päältä...
Totta. Kuukauden se näyttää kestävän MyTrendyPhonekin kanssa.
Ei ole koskaan ollut ongelmia esim. eBayn kanssa. Mitä tahansa sieltä tilaa, se tulee, on tullut. Nopeimmillaan mulle on tullut juttuja 10 päivässä ja 2 viikossa, koskaan ei ole mennyt 5 viikkoa toimitukseen, ei edes kiinalaisen uuden vuoden aikana.
Kiinalaiset on aika kilpailuhenkisiä, voin sanoa saaneeni vain hyvää palvelua eBayn kautta. Tosin osa myyjistä on ollut englantilaisia ja lopputulos sama. :)
Mulla on eBay:ssä 300 palautetta, 5* maine, joten on toiminut homma molempiin suuntiin.
Kadun, että ikinä menin ostamaan tuolta Samsungin akkua. *huokaus*
 

Yhteistyössä