N. 170 cm pitkät! Mikä on ihannepainosi?

  • Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti
minä,
[QUOTE="omenainen";28566705]Pituutta vain 168 cm ja painoa 69 kg. Liikaa on. Tällä hetkellä ajattelen, että 63-64 kg olisi ok. Mutta peili kertoo aikanaan tarkemmin. Haluan vatsan pois.[/QUOTE]
Peili valehtelee. Naiset yleensä näkee itsensä pulleampana mitä todellisuus on.
 
"omenainen"
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Peili valehtelee. Naiset yleensä näkee itsensä pulleampana mitä todellisuus on.
Voin luvata, että minun ruokahalulla ei ihan tuollaista pääse tapahtumaan. Tykkään esim juosta pitkiä lenkkejä ja niiden jälkeen ruoka maistuu todella hyvin. Lähinnä vatsamakkarat haluaisin ohuemmiksi. Ja tässä iässäkään tuo ei taida olla kovin yleistä :)
 
"vieras"
174cm ja 70kg, eikä ole liikaa, liikun erittäin paljon ja ruokavalio kohdallan, hoikaksi monet sanoo uskokaa tai älkää, lihasta kropassa mukava määrä.
Olen ollut huomattavasti kevyempi, mutta näytän paremmalta nyt.
 
"vieras"
Olen 169cm ja ihannepaino on semmoinen 56-57 kg. Olen päärynämallia, joten jos paino menee tuosta yli niin reidet ja takapuoli alkaa olla tosi isot, nytkin (painan siis n. 57 kg) housukoko 38. Sitten taas jos menee paljon alle niin rinnat häviävät aivan kokonaan ja käsivarsista ja rintakehästä näytän tosi luisevalta.
 
mä oon 168 ja nyt paino ajoku 66. iahn ok, mut pitäis jaksaa tehdä vatsalihaksia jotta sais ton masun jämäkäks. nyt sellainen löllö. muuten ihan ok. ei haittaa vaikka pari kiloa tippuis mut tiedän et jos olen jossain 60kg niin mun täytyy todella tehdä töitä et pysyn siinä. tässä painossa pysyn ilman rehkimistä joka taas sopii tähän elämvaiheeseen hyvin kun aikaa liikunnalle ei oikein ole.
 

Yhteistyössä