Nadia Ammouri.. Mitä helv :D

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Katoin jonkun verran aikanaan paratiisihotellia ja ei se Ammouri sielläkään mitenkään liian järkevältä vaikuttanut mut onks kukaan seurannut sen some menoa?

Myönnän heti et mulla on liian paljon aikaa :D

Mut noi sen päivitykset on aivan sairaita. Puhuu päivityksissä Asikaisten lapsista niinku omistaan ja itsessään äiti muodossa..

Mun mielestä on tietenkin mahtavaa jos uusioperheessä on lämpimät välit mut ei se nyt sitä tarkoita et päivität julkisena Facebookiin miten sua on kehuttu hyväks äidiks ja rivien välistä lukien paremmaks ku biologinen äiti itse.

Ja joo ei tietenkään voi tietää taustoja ja mistä sitäkään tietää vaikka se Asikaisen ex olis joku hullu mut ei normaali ihminen vaan toimi noin. Ihan tollasta kostonhimoinen kakara-meininkiä. Siks toiseks on se Asikainen itekin suht munaton jos antaa nykyisen naisen kohdella lastensa äitiä noin.
 
vierailija
Uteliaana ihmisenä oli pakko mennä vilkasee :D

Onhan toi outoa toimintaa.. Ei tos suhdetilanteessa kuulu siteerata itteään äidiks (tai siis väittää jonkun tuntemattoman niin tehneen, koko tarina kuulosti aika keksityltä)

En oo ite eronnut mut voin kyl kuvitella et saisin suhteellisen kovat siepit jos olisin ton Asikaisen ex vaimon asemassa ja joutuisin kattomaan tollasta naista.
 

Yhteistyössä