näen näkyjä, olenko sekoamassa?

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja näkyjen näkijä, 03.09.2008.

1. Iltaisin ja öisin kun olen sängyssä näen katossa roikkuvia esineitä tai ilmassa niitä leijailemassa (esineet ei ole minulle ollenkaan tuttuja ). Näky kestää n. 30 s ja sitten vähitellen katoaa. Tiedän etten ole unessa, enkä edes uneen vaipumassa. Tämä alkoi n. 2 v sitten ja välillä on ollut taukoja etten näe mitään. Olenkohan tulossa hulluksi vai mitä tämä mahtaa olla? Mitään lääkitystä ei ole enkä tietääkseni ole mitenkään sairaskaan.

2. TheUnforgiven

TheUnforgiven Vieras

tapahtuiko silloin jotain erikoista..2v sitten..kun aloit näkemään...

3. ap

ap Vieras

Ei mitään erikoista. Kuopus syntyi hieman aikaisemmin.

4. tasamaan tallaaja

tasamaan tallaaja Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    09.06.2005
    Saadut tykkäykset:
    0
    Onko verenpainetta mitattu?
    Kohonneessa verenpaineessa saattaa sellaisia mustia haituvia heilua näkökentässä. Yksiväristä taustaa vasten ne saattaa näyttää vaikka miltä...

nimim. veneessä köllötellen näki lintuja taivaalla :D

5. KoleaQ

KoleaQ Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.04.2008
    Saadut tykkäykset:
    0
    Jos sullakin on jokin sähköhäiriö aivoissa, niin kuin mun mummolla, joka aina sillon tällöin "hyppää menneeseen"?

6. ap

ap Vieras

Nämä on ihan selviä. Eilen näin mustan hevospatsaan. Ykityiskohdat ja kaikki. Verenpaine on mitattu vuosi sitten ja oli normaali.

7. tulia

tulia Jäsen

Rekisteröitynyt:
    09.07.2008
    Saadut tykkäykset:
    0
    oletko tarkistuttanut silmäsi. kun vissiin johonkin silmäsairauteen tms voi liittyä kaikenlaisia näköhäröjä..

8. ap

ap Vieras

Mulla on silmälasit ja silmät tarkastettu säännöllisesti. Päivisin en näe mitään "ylimääräistä".

9. tasamaan tallaaja

tasamaan tallaaja Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    09.06.2005
    Saadut tykkäykset:
    0
    Onko se verenpaine katsottu juuri levossa? Entä silmänpaineet? Kannaattaa kuitenkin kysellä lääkäriltä.

10. KoleaQ

KoleaQ Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.04.2008
    Saadut tykkäykset:
    0
    No kyllä minusta tuollaiset selvätpiirteiset näyt on ennemminkin aivoista johtuvia, kuin silmistä.

11. ap

ap Vieras

Ok. Kysyn lääkäriltä, josko vaikka tälle nyt joku järkevä selitys löytyisi :)

12. ap

ap Vieras

Mun mommolla on kanssa erityisiä näkyjä. Liekö sitten sukuvika ;)

13. mä

Vieras

et ole ainoa..... mä näen kanssa välillä asioita ns. mielessäni..... esim. vaikka kattelen tohon meidän tielle ja yhtäkkiä nään mielessäni tukkirekan, ja eikä aikaakaan kun siinä menee oikeasti tukkirekka....

tälläsiä juttuja näen useasti....

14. ap

ap Vieras

Oho. Itse en toistaiseksi ole näitä esineitä nähnyt oikeasti. Mua kaikki yliluonnollinen pelottaa...

15. Sone

Sone Vieras

Menisin kyllä lääkäriin sinuna..

Jaa tämä sivu