Näin kun lapsi varasti kaljaa kaupasta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Näin tänään kuinka about 14-vuotias tyttö varasti kaljaa kaupasta, oli kyllä niin kömpölön näköistä kun sitä laukkuun laittoi että ihme jos ei vartijat huomannut kameroista.
Jäi kuitenkin painamaan mieltä miksi en puuttunnut tilanteeseen tai ilmoittannut kaupan työntekijöille, annoin vain asian olla :(
 
vierailija
Näin tänään kuinka about 14-vuotias tyttö varasti kaljaa kaupasta, oli kyllä niin kömpölön näköistä kun sitä laukkuun laittoi että ihme jos ei vartijat huomannut kameroista.
Jäi kuitenkin painamaan mieltä miksi en puuttunnut tilanteeseen tai ilmoittannut kaupan työntekijöille, annoin vain asian olla :(
Minä en enää noita ilmianna kun joskus niin tein ja sain nuoresta mamuvarkaasta aikamoisen riesan. Vinkkasin siis henkilökunnalle että tuo varasti ja tämä idiootti täti sitten kysyi minulta tämä teini vieressään, että oliko se tämä. Teini alkoi sitten myöhemmin uhkailemaan koulussa lastani ja myös minua kaupungilla. Loppui sitten kun tämä pentu siirrettiin toisen lastenkotiin.
 
vierailija
No jatka sä pöllimistä ja me muut maksetaan senkin edestä. Joku Keskon pomo varmaan tekeekin voittoa älyttömästi mutta joku pikkuputiikin kauppias ei välttämättä.
Myönnän, että tää ei oo mun vahvinta alaani, mutta...

Eikö keskolla ole kauppiaat yrittäjiä? Eli siinä ollaan myös jollain riskillä yrittämässä?

Eikö S-ryhmä olisi oikea paikka varastaa, jos nyt olisi pakko varastaa siis, koska siellä rahat menee suoraan isoille pomoille?
 
vierailija
Myönnän, että tää ei oo mun vahvinta alaani, mutta...

Eikö keskolla ole kauppiaat yrittäjiä? Eli siinä ollaan myös jollain riskillä yrittämässä?

Eikö S-ryhmä olisi oikea paikka varastaa, jos nyt olisi pakko varastaa siis, koska siellä rahat menee suoraan isoille pomoille?
Kesko nyt tuli mieleen ensimmäisenä, mutta tuskin niidenkään kauppiaat kaikki on niin rikkaita että siitä vaan kaikki kynnelle kykenevät varastamaan. Jokainen tietää mitä se tekee katteille ja sen nyt arvata saattaa mistä se ero otetaan.
 

Yhteistyössä