Näkö-, kuulo- ja tuntoharhoja

Kuukausi sitten mulla oli ekat näkö- ja kuuloharhat ja oon siitä lähtien joutunu popsimaan antipsykoottia. Aluks se autto tosi hyvin, mut nyt on reilun viikon ollu taas harhoja ja annosta nostettiin. Nyt en sitten jaksakaan kuin nukkua tai maata sängyssä suunnilleen 20h vuorokaudesta ja siltikin tuntuu välillä olevan sellasta harhan rajamaastoa, ettei tiiä, että oliko toi nyt totta vai ei tai että onko tää nyt vaan vilkasta mielikuvitusta. Raskasta aikaa :(. Masentaakin tosi paljon.
 
Hetken jaksaa aina olla ylhäällä ja sit takas sänkyyn tai sohvalle pitkäkseen. Sit kun näin iltamyöhään alkais pikkuhiljaa oleen ees vähän virkee, niin pitääkin ottaa jo seuraava lääkeannos ja sit taas nukkumaan. Nytkin otin äsken sen lääkkeen ja en pysy enää hereillä kauaa. Psykiatrin nään sentään tiistaina, jos vaan jaksan lähteä sinne.
 
Mitkä lääkkeet sulla on käytössä? Mulla oli synnytyksen jälkeisessä masennuksessa Ixel, ja oli näkö- ja kuuloharhoja. Masennus jopa diagnosoitiin psykoottiseksi niiden vuoksi. Mutta harhat loppuivat kuin seinään, kun lopetin lääkkeen, ja vasta sitten hoksasin katsoa pakkausselosteesta, että harhaisuus ja hallusinaatiot oli lueteltu haittavaikutuksina.
 
9MM
Kuukausi sitten mulla oli ekat näkö- ja kuuloharhat ja oon siitä lähtien joutunu popsimaan antipsykoottia. Aluks se autto tosi hyvin, mut nyt on reilun viikon ollu taas harhoja ja annosta nostettiin. Nyt en sitten jaksakaan kuin nukkua tai maata sängyssä suunnilleen 20h vuorokaudesta ja siltikin tuntuu välillä olevan sellasta harhan rajamaastoa, ettei tiiä, että oliko toi nyt totta vai ei tai että onko tää nyt vaan vilkasta mielikuvitusta. Raskasta aikaa :(. Masentaakin tosi paljon.
no millasia harhoja ne on tai mistä tilanteista ne alkaa ? vai liittyykö ne johonkin menneeseen? vai tuntuuko et esim linnut juttelee? onko ne pahoja ne äänet vai hyviä? mikä niissä erityisemmin pelottaa?? vai pelottaako
 

Yhteistyössä