Näytenumeroita !!!!

Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:
Alkuperäinen kirjoittaja leipuri:
http://www.fiksuhuuto.fi/ joko ootte täällä huudelleet!!!
tässä on vaan tosi huono mahdollisuus voittaa. seurattiin siellä miehen kanssa xboxin myyntiä ja monta vuorokautta se siellä oli päällä. niitä huudetaan ihan älyttömästi, tässäkin oli 5min rajana että huuto loppuu mutta ainapa siinä 5min aikana tuli taas uusi huuto ja alkoi aika alusta.

näköjään tuo pleikka on nyt lähtenyt hintaan 24,64 eli sitä on huudettu yhteensä 2464 kertaa. vähä ne tienaa tuolla ku yks huuto maksaa 1,90e :eek:
joo mies just juteli että oli radiosta kuullut että joku oli keksinyt hyvän keinon tienata,... että yksi huuto aina jonkun 1-2e ja tulee kauhia kilpailu ja ne tienaa ihan sairaasti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:
Alkuperäinen kirjoittaja leipuri:
http://www.fiksuhuuto.fi/ joko ootte täällä huudelleet!!!
tässä on vaan tosi huono mahdollisuus voittaa. seurattiin siellä miehen kanssa xboxin myyntiä ja monta vuorokautta se siellä oli päällä. niitä huudetaan ihan älyttömästi, tässäkin oli 5min rajana että huuto loppuu mutta ainapa siinä 5min aikana tuli taas uusi huuto ja alkoi aika alusta.

näköjään tuo pleikka on nyt lähtenyt hintaan 24,64 eli sitä on huudettu yhteensä 2464 kertaa. vähä ne tienaa tuolla ku yks huuto maksaa 1,90e :eek:
joo mies just juteli että oli radiosta kuullut että joku oli keksinyt hyvän keinon tienata,... että yksi huuto aina jonkun 1-2e ja tulee kauhia kilpailu ja ne tienaa ihan sairaasti.
no sehän siinä onkin. se ei itelle oo niin kauhee summa (yksi kerta) mutta sit ajattelee aina et "ei toi ny paljo maksa, jos kerran vielä" ja ku aattelee kuinka sairaan huono mahdollisuus on voittaa niin kyllä siinä aika paljon menettää. sama jossain bidsterissä missä alin ainoa tarjous voittaa, vaihtoehtoja mitä voi tarjota on äärettömästi ja vaikka tarjous oliskin alin niin silti se ei välttämättä oo ainoa..

siis kun olis ite keksiny tollasen niin mä oisin nyt rikas!! :D toiset tahkoo rahaa yhdellä 500e pleikkarillakin 4600e =) on siinä ollu bisnesvaistoa ku on tollasen sivun pystyyn pistäny!
 
Alkuperäinen kirjoittaja miz:
Ei kukaan viitsisi laittaa suoraa linkkiä tuohon digikuvalehden tarjoukseen? Ei suostu kone avaamaan tuon sivuston kautta. :(
http://tilbud.retailinternet.dk/kunder-1.0/bonnier/finland/digikuva/20071107/microsite.jsp?partnerOrderID=10615e3e51

Mulla ei näytä tää kone kuvia, rasteja tulee vaan, mutta tilasin kerran ja varmuuden vuoksi toisenkin kun en tiennyt onnistuiko. Tokalla kerralla ilmoittivat, että voi osallistua vain kerran, joten eiköhän se mennyt.
 
miz
Alkuperäinen kirjoittaja Schmetterling82:
Alkuperäinen kirjoittaja miz:
Ei kukaan viitsisi laittaa suoraa linkkiä tuohon digikuvalehden tarjoukseen? Ei suostu kone avaamaan tuon sivuston kautta. :(
http://tilbud.retailinternet.dk/kunder-1.0/bonnier/finland/digikuva/20071107/microsite.jsp?partnerOrderID=10615e3e51

Mulla ei näytä tää kone kuvia, rasteja tulee vaan, mutta tilasin kerran ja varmuuden vuoksi toisenkin kun en tiennyt onnistuiko. Tokalla kerralla ilmoittivat, että voi osallistua vain kerran, joten eiköhän se mennyt.
Kiitos. Samalla tavalla näytti vaan rasteja, mutta sain tilattua :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras*:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
www.novita.fi voi liittyä Novita-klubiin kahden viikon ajaksi ja saada ilmaiseksi ko sivuilta neuleohjeita
Kuinkahan nopeasti nuo lähettävät tunnukset tuonne? Kiitos muuten linkistä!
Tulivat s-postiin tosi nopeasti. Seuraavana päivänä muistaakseni.
 
*_*
Melkeen kandee näitten perään sitten ottaa puhelinmyyntikielto, kyllä ne myyjät meinaan alkaa pommittaa vaikket numeroasi ilmoittaisikaan tilauskaavakkeeseen, se osataan kyllä kaivaa esiin :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja *_*:
Melkeen kandee näitten perään sitten ottaa puhelinmyyntikielto, kyllä ne myyjät meinaan alkaa pommittaa vaikket numeroasi ilmoittaisikaan tilauskaavakkeeseen, se osataan kyllä kaivaa esiin :)
Mulle ovat soitelleet varmaan pari kuukautta vähintään joka toinen päivä. Aina kun näytössä on 09 alkuinen numero niin jätätn vastaamatta, onneksi eivät vielä ole numerottomana soittaneet...sitä odotellessa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja *_*:
Melkeen kandee näitten perään sitten ottaa puhelinmyyntikielto, kyllä ne myyjät meinaan alkaa pommittaa vaikket numeroasi ilmoittaisikaan tilauskaavakkeeseen, se osataan kyllä kaivaa esiin :)
Mulle ovat soitelleet varmaan pari kuukautta vähintään joka toinen päivä. Aina kun näytössä on 09 alkuinen numero niin jätätn vastaamatta, onneksi eivät vielä ole numerottomana soittaneet...sitä odotellessa..
:eek: Soita siihen myyntikieltonumeroon.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja *_*:
Melkeen kandee näitten perään sitten ottaa puhelinmyyntikielto, kyllä ne myyjät meinaan alkaa pommittaa vaikket numeroasi ilmoittaisikaan tilauskaavakkeeseen, se osataan kyllä kaivaa esiin :)
Mulle ovat soitelleet varmaan pari kuukautta vähintään joka toinen päivä. Aina kun näytössä on 09 alkuinen numero niin jätätn vastaamatta, onneksi eivät vielä ole numerottomana soittaneet...sitä odotellessa..
:eek: Soita siihen myyntikieltonumeroon.
mistäs sen löytää?
 
:/ Mä soitin yks päivä tohon että haluan sen kiellon niin ei onnistunu. Koska meillä kaikki liittymät on miehen nimissä ja yhdellä samalla laskulla.

Olin ihan monttu auki että en voinu tollasta asiaa hoitaa vaikka oli miehen nimissä ku kummiski voi kaikki kelan ja muut henk.kohtaset jutut soitella jos sanoo henkarit. Ihan hölmöä-
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja *_*:
Melkeen kandee näitten perään sitten ottaa puhelinmyyntikielto, kyllä ne myyjät meinaan alkaa pommittaa vaikket numeroasi ilmoittaisikaan tilauskaavakkeeseen, se osataan kyllä kaivaa esiin :)
:saint: ei tarvii jos ei oo puhelinnumeroaa laittanut. Ei silloinkaan vaikka oli julkinen numero ja en sitä laittanut.
Tosin nyt on prepaid ja salainen niin eivät soittele...

tästä oli kerran juttua että nää arvontakupongit mitä on kaupoissa..niihin ei kannata puhelinnumeroaan laittaa.
Tiiättekö mihin ne ei voittavat menee?puhelinmyynti firmoille :whistle:
 

Yhteistyössä