Nainen ihastunut naiseen, muita?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko muita tällä hetkellä naiseen ihastuneita?

Täällä yksi bi, joka huonossa liitossa, ihastuin heteroystävääni joka myös huonossa liitossa. No ei ole sit vissiin enää hetero, mutta en oikeasti tiedä sanooko vain vai olisiko valmis muuhun. Olen ihastunut ja rakastunut ja kaipaan hänen lähelle enemmän kuin kenenkään muun. En kuitenkaan uskalla ottaa mitään ratkaisevan suurta askelta, kädestä saatan pitää, halia ja sanoa että on ikävä, mutta ne kai voi tehdä ystävällekin.

Miten olette edenneet ja oletteko saaneet vastakaikua? Ei tässä ole kiire minnekään, kun en ole vielä eronnut, kaipaan vaan että saisin olla edes joskus toisen lähellä, vaikka kainalossa, mutta pelkään, että jos kerron, niin menetän erittäin hyvän ystävän, ja sitä en kestäisi.
 
vierailija
Sä siis olet bi- ja ystäväsi tietää sen. Ystäväsi kertoi sulle ettei enää olekaan hetero.

Jos, niin eikö toi nyt oo aika ilmeistä?
Niinhän sitä LUULISI, mutta jossain vaiheessa kysyin että johtuuko tämä "lesbous" siitä että on kyllästynyt miehiin vai että on ihastunut? Niin kuulemma kyllästynyt miehiin. Eli en ole oikeasti niin varma että uskaltaisin edetä mihinkään suuntaan.
 
Olen monestikin ihastunut, mutta en voisi elää naisen kanssa.
Liikaa draamaa. Minä olen parisuhteessa se, joka ei nalkuta, valita tai kärsi pms häiriöistä.:coffee:
 
Niinhän sitä LUULISI, mutta jossain vaiheessa kysyin että johtuuko tämä "lesbous" siitä että on kyllästynyt miehiin vai että on ihastunut? Niin kuulemma kyllästynyt miehiin. Eli en ole oikeasti niin varma että uskaltaisin edetä mihinkään suuntaan.
Muttamutta.

Siis pitäähän sun joka tapauksessa ensin erota ja sit vasta pohtia mahdollista etenemistä. Eiköhän aika kerro ja näytä.
 
vierailija
Olet oikeassa, aika näyttää.
Haluan vain tietää, jo nyt mahdollisimman pian, onko hällä tunteita vai ei.

Naisten kanssa on melkoista draamaa juu, mutta kaipaan sitä hellyyttä ja lämpöä mitä olen itse kokenut naistenvälisissä suhteissa enemmän.

Mistä muista merkeistä voi päätellä mitään? Hän on passiivinen yhteydenpitäjä ihan kaikille, olemme toki yhteyksissä harva se päivä, mutta silti.
 

Yhteistyössä