Nainen Jumalalla työtoverina

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
- Vaimosi ei tule raskaaksi, jos Jumalan asettama lasten määrä on jo täysi. Sinun ei tarvitse huolehtia ehkäisystä, Jumala huolehtii siitä puolestasi.

– Entä jos vaimoni sittenkin tulee raskaaksi ja kuolee syntymättömän lapsen kanssa?
...
Vaimoni Jumalan työtoverina, mutta työturvallisuus petti

https://freepathways.wordpress.com/2016/09/29/vaimoni-jumalan-tyotoverina-mutta-tyoturvallisuus-petti/
Sitten ei tuo mieskään saa ottaa sitä lääkärin määräämää lääkettäkää kun Jumala kyllä parantaa. Jos ei paranna niin se oli sitten Jumalan suunnitelma että kuolet. Pääset taivaaseen!
 
vierailija
Jos lesta-saarnamies tarvitsee sydänvikaansa hoitoa, ei ole mitään rajaa eikä estettä turvautua hoitoon ja lääkkeisiin.
Miehen terveydenhoidolle lestadiolaiset eivät aseta rajoituksia.

Mutta nainen ei saa suojella elämäänsä ja terveyttään liiallisilta raskauksilta.
Naisen tulee aina saada itse valita, haluaako tulla raskaaksi vai ei. Se kuuluu ihmisoikeuksiin!
 
– "Niin… Jumalan suunnitelma ei sikäli päässyt toteutumaan. Vaimosi keho ei kai tahtonut olla Jumalan työtoveri uuden ihmiselämän luomisessa. Ei suostunut sopeutumaan.

– Mutta hänhän kuoli!!

– Niin, ehkä sitä ei sitten hänelle synniksi lasketa. Jumalan tahtohan se kuolemakin itse asiassa oli."
=====================================================

Pappina oleminen on helppoa kuin heinänteko :geek:

Tapahtuipa mitä vaan, missä vaan, koska vaan, kuinka raakaa, julmaa ja veristä vaan sikiöistä ja vauvoista aina vanhuksiin asti jne, niin

Oikea vastaus on aina:

"Se oli jumalan tahto"

Piste
 
vierailija
– "Niin… Jumalan suunnitelma ei sikäli päässyt toteutumaan. Vaimosi keho ei kai tahtonut olla Jumalan työtoveri uuden ihmiselämän luomisessa. Ei suostunut sopeutumaan.

– Mutta hänhän kuoli!!

– Niin, ehkä sitä ei sitten hänelle synniksi lasketa. Jumalan tahtohan se kuolemakin itse asiassa oli."
=====================================================

Pappina oleminen on helppoa kuin heinänteko :geek:

Tapahtuipa mitä vaan, missä vaan, koska vaan, kuinka raakaa, julmaa ja veristä vaan sikiöistä ja vauvoista aina vanhuksiin asti jne, niin

Oikea vastaus on aina:

"Se oli jumalan tahto"

Piste
´Jep, se kuittaus selittää kaiken.
 

Yhteistyössä