naisten kesäpukeutuminen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija123
  • Ensimmäinen viesti
vierailija123
Millaisiin kesävaatteisiin pukeudutte te ketkä ette pidä mekoista/hameista ettekä voi tai halua pitää lyhyitä shortseja?

Mulla on jokakesäinen ongelma nuo kesävaatteet... En ole yhtään mekkoihmisiä ja tällä hetkellä kaupoissa kesävaatteetkin on semmosia teinitytöille sopivia. Shortsit tosi lyhyitä, topit tosi pieniä ja kaikki trikoota.

Töissä oon kulkenut farkuissa mutta iltasin ei voi juuri mihinkään lähteä kun on niin kuuma niissä. :(
 
vierailijaX
Caprihousuja oon käyttäny vaikka ne kuulemma on ihan hirmusen epämuodikkaita. Niitäkin saa sekä siistimpiä,juhlaankin sopivia ja sitten lökömpiä/rennompia.Shortseja en todellakaan kehtaa päälle laittaa ainakaan julkisesti.
 
vierailijaX
Caprihousuja oon käyttäny vaikka ne kuulemma on ihan hirmusen epämuodikkaita. Niitäkin saa sekä siistimpiä,juhlaankin sopivia ja sitten lökömpiä/rennompia.Shortseja en todellakaan kehtaa päälle laittaa ainakaan julkisesti.
Ja etenkin siis ohuemmasta matskusta tehtyjä capreja.Paitapuolella normaaleja t-paitoja tai perhoshihaisia kun en halua allejakaan esitellä ihan kaikille.
 
Leikkaa jostain farkuista sen mittaset shortsit kun itse haluat/ kehtaat pitää?

Mä en kehtaa näyttää mun koipia ( kun niissä on suonikohjuja! Eikä siis ees mitkään pahat mut ompahan kummiski..) mut ajan mittaan alkanu miettii et ketä oikeesti kiinnostaa?! Aivan sama.. xD
 
vierailija123
Eri tyylisiä vaatteita on myynnissä vaikka kuinka paljon. Ei kaikki ole tuollaisia. On merihenkistä, boheemia, klassista. Laidasta laitaan.
Onhan niitä erityylisiä mutta silti mallit on aikalailla samoja. Esim pidempiä n. polvimittaisia shortseja en ole pariin kesään löytänyt ja caprejakin harvoin näkee. Boheemi on tosiaan nyt in, mutta se tuntuu olevan yhtäkuin pitkät liuhuvat hameet tai farkkushortsit joista paistaa taskut alareunasta.

Urheilukaupoista voisi toki käydä katsomassa jotain golfhousuja, mitkä on pidempiä...
 
Shortsi
Onhan niitä erityylisiä mutta silti mallit on aikalailla samoja. Esim pidempiä n. polvimittaisia shortseja en ole pariin kesään löytänyt ja caprejakin harvoin näkee. Boheemi on tosiaan nyt in, mutta se tuntuu olevan yhtäkuin pitkät liuhuvat hameet tai farkkushortsit joista paistaa taskut alareunasta.

Urheilukaupoista voisi toki käydä katsomassa jotain golfhousuja, mitkä on pidempiä...
Espritillä on myynnissä sellaisia n. polvimittaisia shortseja. Sivulla on semmoinen juttu jolla lahkeet pituutta voi säätää.
 
vierailija123
Noi Zalandon shortsit on kyllä mitaltaan hyvät ja olen vastaavia koittanutkin ettiä, mutta ei ole kaupassa tullut eteen.

Veikkaanpa, että harva mies katsoo minishortseihin ja pikkutoppiin pukeutunutta pyöreää naista kyllä kovinkaan ihastellen.

Mä en ole varsinaisesti pyöreä mutta löllöö on silti erityisesti reisissä niin ei tunnu hyvältä pitää lyhyitä housuja varsinkaan kun kaikki omanikäset tuntuu olevan fitnesstikissä. :(
 
jdodspoödsöl
farkkuja ja löysää t-paitaa :unsure: vaikka onkin kuuma. Mulla vaan on niin ruma ja lihava olo etten kehtaa muuta.
Tiedän kyllä että mun kaapumaiset t-paidat ei kaunista ketään ja lisäksi tekevät lihavamman näköiseksi mutta en vaan pysty olemaan tiukemmissa. :cry:
 
Kesäpukeutuminen
Minun piti eilen Helsingin keskusta-alueella töistä tullessani hieraista kahdesti silmiäni, kun kaksi nuorta naista matkustivat ratikassa ja kävelivät kaupungilla bikineissä.. itselläni esim tänään oli t-paita ja trikoocaprit..
 
vierailijabikinit
Minun piti eilen Helsingin keskusta-alueella töistä tullessani hieraista kahdesti silmiäni, kun kaksi nuorta naista matkustivat ratikassa ja kävelivät kaupungilla bikineissä.. itselläni esim tänään oli t-paita ja trikoocaprit..
Täällä helsingissä on ainakin liian kuuma,joten kyllä minäkin menin eilen pelkissä bikineissä ja sandaaleissa,tosin oltiin uimasta tulossa,mutta en tosiaankaan halunut pukea päälle ja ihan keskustassa ja siitä metrolla itäkeskukseen,kauppakeskukseen kuljin.
Ja ikääkin jo 34v
 
Peyoten pussihousut on varmaan mukavat. Varsinkin jos eivät ole mitään paksua verkkarikangasta, vaan vaikka sifonkia. Ite tykkään kyllä ihan vaan mekoista. Hihattomista ja semmoisista vaarallisista kellohelmaisista puolireisiluomuksista. Näkyköön jos näkyy. Ja värikäs pitää olla.
 
Viimeksi muokattu:
Peyoten pussihousut on varmaan mukavat. Varsinkin jos eivät ole mitään paksua verkkarikangasta, vaan vaikka sifonkia. Ite tykkään kyllä ihan vaan mekoista. Hihattomista ja semmoisista vaarallisista kellohelmaisista puolireisiluomuksista. Näkyköön jos näkyy. Ja värikäs pitää olla.
Ne mun housut on ihan puuvillaa, ei edes mitään hirveän ohutta. Ostin ne Kampista jostain ituhippikaupasta. Täytyy taas piipahtaa ja ostaa lisääkin semmoisia. Ne näyttää yllättäen hyviltä korkokenkienkin kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: Onja

Yhteistyössä