NATSIPANIIKKI - joka paikassa natseja!

  • Viestiketjun aloittaja Natsipaniikki
  • Ensimmäinen viesti
Natsipaniikki
Tämä seuraava, nerokas teksti on lainaus eräästä blogista:

"Mä menin kauppaan. Siel oli natsi. Se siis todel kansallissosialistisesti ja tiekkö sillee johtaja-prinsiippimäisesti osti maitoa. Se oli ihan selkee keissi. Se pisti ne mölöt niinqu ihan suoraan riviin siihen kärryyn sielt maitohyllyst. Hullu järjestys ja kuri!!! Selkee natsi, tajuutko???

Sit mä menin torille. Sielki oli natsi. Sen tunnisti lyhyestä tukasta. Junassa matkalla himbbeen vaunu ol ihan täys rasisteja! Ihan varmasti oli!! Joku niistä oli ainakin ajatellut äänestävänsä Immos-Suomalaisia, salee oli, joo-o!!!

Himas sit ihan klesana avasin töllön. Siel ol natsi. Se sano, et suomalaisten vanhusten pitää päästä ainakin kerran kesässä ulos vanhainkodeistaan. Siis törkeen nadee!!! Mehän ollaan kaikki maailmankansaa, yks yhteiskunta, yks ihmisyys ja TODELLAKI kaikki rutosta tai muusta kärsivät afrikkalaiset on hoidettava ensin!

Laitoin telkan kiinni. Masens. Menin suihkuun. Suihkussa oli rasistista, koska saippuvaahto oli valkoista. Salee kysymys valkoisen heteromiehen lihaasyövästä ylivallasta!!! Tasa-arvon maailmassa saippuavaahto olisi tietenkin mustaa. Hirveetä rasismia, tieksä!

Päätin vetää känät. On niin vaikeeta, ku Suomi on siis ihan fasismi!! Soitin gaiffarille, mut emmä tajunnu mitää sen ulkomaisest molotuksest. Laitoin sit luurin tiekkö boseen, sika-monikulttuurisesti - tiekkö - etten vaikuttais fasistilta. Kiljukin oli loppu. Menin nettiin.

Twitterissä Kaukinen auko päätään ja väitti, että varastelevat pankkiirit ja murhaaja-marxilaiset voitti sodan. Sillon mä vasta mieleni pahotin. Totesin, että ei tätä kestä ja siirryin Marxin pariin. Sekin siel kirjassaan jotai selitti, että juutalaisten pitää luopuu juutalaisuudesta, joten seki on siis vidde ihan hirvee natsi!! Suljin kirjan.

Ajattelen, että Iltalehti ei sentään petä. Siellä ainakin haukutaan rasisteja. Mut siel oli vaan juttu, että Suomen natsit oli vetäny natsilipun vittu nassesalkoon - tajuutteko te vittu - ne veti niinqu fahne hoch! Mä nii hajosin. Hajosin pahasti.

Päätin leikata itteltäni pään irti. Yks frendi oli IKEA:ssa ja sano, et se on ihan iisii. Hain sakset ja koetin sahaa itteltäni päätä irti, mut ne vaan meni paskaks. Vitun natsit. Ostin ne sakset Lidlistä ja se on ihan vitun nasse kauppa.

Vittu et on vaikeeta olla suvakki."

Teksti on kotoisin täältä:

http://anarkisti.vuodatus.net/lue/2015/08/suvakin-paivakirja-natsipaniikista-paivaa

ja kirjoittaja on muuten lesboseksuaali - joka vihaa SETA:a. Kas näin:

http://anarkisti.vuodatus.net/lue/2015/08/marxilainen-seta-homojen-oikeuksien-pahin-vihollinen
 

Yhteistyössä