no laittakaas kuvia mahasta raskauden jälkeen

  • Viestiketjun aloittaja nbv
  • Ensimmäinen viesti
Sone




Siinä tuoreet kuvat, nyt on n. 2,5kk synnytyksestä. Vatsoja pikkuhiljaa alottelen, maha on palautunut kummastakin raskaudesta aika hyvin, tissit on mitkä on kärsinyt pahasti sen lisäks että on muutenkin riipputissit. Tissikuvia en ilkeis kyl laittaa :ashamed:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Mäkin nyt sitte uskaltaudun kun muutkin :whistle:
Eli tässä mun kahden lapsen jälkeen:

http://www.aijaa.com/v.php?i=3083772.jpg
Itse häpeät tuota varmaan paljonkin...minua hävettäis varmaan laittaa noin kauniin mahan kuvaa kun tietäisin että se aiheuttaa muille pahaa mieltä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Mäkin nyt sitte uskaltaudun kun muutkin :whistle:
Eli tässä mun kahden lapsen jälkeen:

http://www.aijaa.com/v.php?i=3083772.jpg
Itse häpeät tuota varmaan paljonkin...minua hävettäis varmaan laittaa noin kauniin mahan kuvaa kun tietäisin että se aiheuttaa muille pahaa mieltä.
Eli mä en olis saanut tähän ketjuun osallistua, vai mitä tarkoitat? En mä mahaani häpeä, se on mulle vaan maha. Eipä sitä juuri tule missään edes esiteltyä, kun näin kahden lapsen äitinä ei enää baareissakaan huvita hillua napapaidat päällä joten enpä mahaani juurikaan edes ajattele. Vaikea on siis myös ymmärtää, että se vois jollekulle pahaa mieltä aiheuttaa :(
 
:)
onko näistä vatsoista mikään kantanut kaksosia?? tuskin nyt mikään noista vyötärön ympärys 60 cm, mut noista kärsineemmistä?? itellä on kaksosraskaus takana 5 v sitte ja vatta on ruttuinen arpiläjä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Mäkin nyt sitte uskaltaudun kun muutkin :whistle:
Eli tässä mun kahden lapsen jälkeen:

http://www.aijaa.com/v.php?i=3083772.jpg
Nätti :)
=)
Sun ei muuten kannattais kyllä vielä vatsoja aloitella tekeen, jos maltat mielesi niin odota että synnytyksestä on 5-6kk niin on varmasti lihakset palautuneet :)

Muoks, siis Sonelle vastaukseni tarkoitin.
 
Sone
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Mäkin nyt sitte uskaltaudun kun muutkin :whistle:
Eli tässä mun kahden lapsen jälkeen:

http://www.aijaa.com/v.php?i=3083772.jpg
Nätti :)
=)
Sun ei muuten kannattais kyllä vielä vatsoja aloitella tekeen, jos maltat mielesi niin odota että synnytyksestä on 5-6kk niin on varmasti lihakset palautuneet :)
Voi varovasti alkaa venytellä ja antaa vähän liikettä, ei todellakaan mitään kunnon rutistuksia, ne vasta sit kun on selvästi jo lihakset alkaneet palautua.. Omia tuntoja kuunnellen. Lähinnä tarkoitus venytellä ja lisätä aineenvaihduntaa ja hapenottokykyä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Mäkin nyt sitte uskaltaudun kun muutkin :whistle:
Eli tässä mun kahden lapsen jälkeen:

http://www.aijaa.com/v.php?i=3083772.jpg
Itse häpeät tuota varmaan paljonkin...minua hävettäis varmaan laittaa noin kauniin mahan kuvaa kun tietäisin että se aiheuttaa muille pahaa mieltä.
Eli mä en olis saanut tähän ketjuun osallistua, vai mitä tarkoitat? En mä mahaani häpeä, se on mulle vaan maha. Eipä sitä juuri tule missään edes esiteltyä, kun näin kahden lapsen äitinä ei enää baareissakaan huvita hillua napapaidat päällä joten enpä mahaani juurikaan edes ajattele. Vaikea on siis myös ymmärtää, että se vois jollekulle pahaa mieltä aiheuttaa :(
Saat tietenkin osallistua, elä nyt hermostu, itse en vaan olisi viitsinyt. ja kun sanoit että itsekin uskaltauduit niin tuli oletus että jotenkin tuota mahaa häpeät. Tulee vaan sellainen olo kun täällä esitellään noita mahoja joissa ei ole mitään vaurioita että mikä se pointti on, esitellä oma maha vai hakea kehuja tai muille pahaa mieltä.
 
syviä muistaakseni
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Mäkin nyt sitte uskaltaudun kun muutkin :whistle:
Eli tässä mun kahden lapsen jälkeen:

http://www.aijaa.com/v.php?i=3083772.jpg
Nätti :)
=)
Sun ei muuten kannattais kyllä vielä vatsoja aloitella tekeen, jos maltat mielesi niin odota että synnytyksestä on 5-6kk niin on varmasti lihakset palautuneet :)

Muoks, siis Sonelle vastaukseni tarkoitin.
Syviä vatsalihaksia saa harjoittaa.Mut jos niitä toisia alkaa harjoittaan niin saattaa jäädä kunnon pömppis,kun vatsalihaksia on vielä se väli.
Vai meniköhän just toiste päi.Kannattaa ehkä vielä varmistaa neukasta:D
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Tossapa toi. Noi raskausarvet on ihan hirveät, älkää välittäkö :ashamed:
http://www.aijaa.com/v.php?i=3083513.jpg
Hyvä kun huomaa just ja just suurennuslasilla jonkinlaisen pienen värittömän arven :D kerrassaan toosi hirveet! Mitähän mun arvet sit olis sun mittakaavassa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nasu:
Olisipa mukava nähdä niiden masuja, joille on tehty sektio. Omaani en tohdi laittaa. ;) Miten teillä muilla sektioäideillä on vatsat palautuneet?


Tässä kuva kahden sektion jälkeen. viimeisimmästä tasan 5kk :snotty: kehtasin, vaikka ruma on.. ja älä ihmettele miksi on tuollainen. Passaa mennä katsomaan järkyimmät raskausmaha kuvat pino niin siellä syy :ashamed:
Mulla on myös aika lailla tämän näköinen, vaikka poika on jo 2,5v. Ja yli vuoden olen käynyt kuntosalilla, harrastan ratsastusta ja lenkkeilen säännöllisesti....joka päivä jotain. Mutta ei se tuosta kummene

:| Ja alakautta olen tehnyt molemmat, ettei sektioarpiakaan ole edes.
 
kauniita masuja
Ite masennuin (tiedän,turhamaista mut minkäs teet..) kun maha oli raskauden jälkeen ihan eri kuosissa kuin ennen sitä. Lihakset tipotiessään velton nahan alla,raskausarpia.. No, yks kaveri sit totes et so what,et arvethan on tavallaan kauneuspilkkuja ja kertoo parhaasta lahjasta minkä voi saada-eli lapsesta. Se helpotti, vaikka kuulostaa ehkä monenkin korvaan täällä ihan pöhköltä :)
Toinpa nyt esiin oman typerän kantani,vaikka tuliskin peetä niskaan. Jokainen on kuitenkin yksilö, jokainen maha on arvonsa ansainnut kovan urakan jälkeenkin ja oli se timmi tai not-kaunista :)
 
Söde
Alkuperäinen kirjoittaja kauniita masuja:
Ite masennuin (tiedän,turhamaista mut minkäs teet..) kun maha oli raskauden jälkeen ihan eri kuosissa kuin ennen sitä. Lihakset tipotiessään velton nahan alla,raskausarpia.. No, yks kaveri sit totes et so what,et arvethan on tavallaan kauneuspilkkuja ja kertoo parhaasta lahjasta minkä voi saada-eli lapsesta. Se helpotti, vaikka kuulostaa ehkä monenkin korvaan täällä ihan pöhköltä :)
Toinpa nyt esiin oman typerän kantani,vaikka tuliskin peetä niskaan. Jokainen on kuitenkin yksilö, jokainen maha on arvonsa ansainnut kovan urakan jälkeenkin ja oli se timmi tai not-kaunista :)
Peesaan :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja kauniita masuja:
Ite masennuin (tiedän,turhamaista mut minkäs teet..) kun maha oli raskauden jälkeen ihan eri kuosissa kuin ennen sitä. Lihakset tipotiessään velton nahan alla,raskausarpia.. No, yks kaveri sit totes et so what,et arvethan on tavallaan kauneuspilkkuja ja kertoo parhaasta lahjasta minkä voi saada-eli lapsesta. Se helpotti, vaikka kuulostaa ehkä monenkin korvaan täällä ihan pöhköltä :)
Toinpa nyt esiin oman typerän kantani,vaikka tuliskin peetä niskaan. Jokainen on kuitenkin yksilö, jokainen maha on arvonsa ansainnut kovan urakan jälkeenkin ja oli se timmi tai not-kaunista :)
Näinhän se on :)
Oikea asenne!
 
Alkuperäinen kirjoittaja :):
onko näistä vatsoista mikään kantanut kaksosia?? tuskin nyt mikään noista vyötärön ympärys 60 cm, mut noista kärsineemmistä?? itellä on kaksosraskaus takana 5 v sitte ja vatta on ruttuinen arpiläjä
Mulla ollut kaksoset ja kolme muuta...Mutta kun ei ole mahasta yksittäin kuvaa,en voi sitä laittaa.Profiilista ei näy isommin masua,tuo on viimeisen lapsen jälkeen otettu.

Mahaa ei siis ole isommin kylläkään.
Eikä ole arpiakaan.
paitti tuo umppariarpi!!
 

Yhteistyössä