Nolasin itseni täysin ulkomaalaisten silmissä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olin yökerhossa tanssimassa ihan täysin viattomasti yhden ulkomaalaisen kanssa. Olen todella isokokoinen nainen, siis näyttävä, en läski.
Se ulkomaalainen mies kehui minua nätiksi etc. Siinä tanssien lomassa vapauduin ja ihan puskista mulla tuli aivopieru. Totesin sille miehelle, " no taharrus gamea!". Se mies vielä varmisti, että oli kuullut oikein ja sanoin samat sanat toistamiseen.
Se mies meni aivan sanattomaksi ja katsoin paremmaksi poistua paikalta.
Mulle tuli tosi kauhea olo. Olin syyttänyt sitä miestä aivan kamalasta, rasistisesta ajatuksesta. voi hitto että mua hävettää vieläkin. Voi hitto! Enkä koe, että olen ollut näissä asioissa ihan rasisti, realisti vaan.
Itkettää, surettaa, jne ja olen ihan törkeän humalassakin. Voi hitto sentään, minkä menin tekemään. Minun oli ihan pakko ottaa isokokoinen kaveri vahtimaan, että pääsen turvallisesti kotiin. Voi kauhistus, että tuli karmea olo. :( Onneksi pääsin sieltä turvallisesti kotiin, niin ei tarvinnut jäädä siihen tilanteeseen yhtään pitemmäksi aikaa.
 
vierailija
Miten joku jaksaa sepittää näitä satuja, joo me ymmärretään että ei saa yleistää, mutta moni myös ymmärtää että joukossa on paljon naisvihaajia ja pipipäitä jotka ovat uskontonsa ja kulttuurinsa lopputuloksia. Mihinkäs ne asenteet ja muut muka häviää maagisesti, jos ylittää jonkun valtion rajan, ei mihinkään.
 

Yhteistyössä