Nonni, kuinka laihtua viikossa mahdollisimman paljon?

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja auttakaas nyt naista mäessä, 20.10.2008.

1. Siis kävi ilmi että viikon päästä pitäis olla vähän hoikemmassa kunnossa. Kokonaan ei voi tietenkään jättää syömättä, mutta mihinkään uuden terveellisemmän elämän aloittamiseen ei nyt oo siis enää aikaa. Ei juuri varsinaista ylipainoa ole, mutta ehkä pientä varsin epäpukevaa pyöreyttä siellä täällä.

2. vieras

vieras Vieras

hiilarit minimiin

3. Cassyput

Cassyput Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    28.04.2007
    Saadut tykkäykset:
    0
    Näin mäkin tekisin.

Varsinainen laihtuminen tulee olemaan pientä, mutta ylimääräisestä nesteestä voit kyllä päästä eroon.

4. tällä

tällä Vieras

http://www.laihaksi.com/rasvanpolttokeitto.aspx

5. vieras

vieras Vieras

Paitsi ettei tota syö erkkikään päivää paria pitempään. Itse keitin tuon sopan eilen, ja tänään jo sorruin syömään kunnon ruokaa illalla. Huomenna tuon vois kai syödä loppuun. Mutta se on todella pahaa keittoa...

6. vieras

vieras Vieras

Hae luontaistuotteesta nesteenpoistotapuja tuon hiilariohjelman lisäksi.

7. Ok, kiitos vastanneille. Taidan keittää heti huomenna keiton. Ja sit jos tosissaan alkaa mättää, lisään rasvatonta lihaa ja kasviksia, eli ilman hiilareita yritän. Jännä nähdä miten käy!

8. ap

ap Vieras

Niin vielä. Mitkä nesteenpoistotablett olis hyviä? Vai kaikki ihan ok?

9. Tunnelma Tuuli

Rekisteröitynyt:
    01.07.2008
    Saadut tykkäykset:
    0
    Soseuta se keitto :) Sauvasekoittimelle silleen, ettei siellä oo mitään kökköjä... Ja sit mausta, mausta ja mausta! Menee jotenkuten alas :) Itse syönyt joskus TODELLA monta kertaa ja tosiaan kilo per päivä tippunut, mutta enää en pystyisi menemään lähellekään kyseistä "herkkua" :D

10. vieras

vieras Vieras

kyllä mulle maittaa 5pv syöny. on maustettu hyvin. syön kyllä muutakin mutta pääaterialla sitä

11. tietenkin

tietenkin Vieras

no nutrilett, nutrifast, allevo... onhan noita. muutaman kilon saa pois

12. Cassyput

Cassyput Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    28.04.2007
    Saadut tykkäykset:
    0
    Joo ja sekin nesteitä ja lihasta.

13. PojanÄiti

PojanÄiti Vieras

tällä mä aion olla ens viikon.

14. vieras

vieras Vieras

Miten pitkään sä keitit sitä, ja mitä mausteita laitoit. Musta tuntui, että keitin sitä pitkään ja silti kaali ei oikein ollu silleen pehmeetä. Ja laitoin kasvisliemikuution ja chilipippuria, ja valkosipuliakin, mutta ei oikein maku parantunut.

15. vieras

vieras Vieras

kandee muistaa proteiini! niin ei lihaksista lähe

16. vieras

vieras Vieras

keittelin silleen tosiaan että kaikki pehmeni sopivasti, no tein ison keiton laitoin pari kasvisliemikuutioo, chiliä, paprikajauhetta, mustapippuria, basilikaa.. en muista mitä muuta..mut on maittanu liemikin pelkästään on hyvää!

17. vieras

vieras Vieras

Hih! Minä keitin sopan, ja pystyin syömään 1/ 2 päivää. Oli niin järkyttävän makuista. Ja olen vielä vanha kasvissyöjä:)! 1200 Kcl/ päivä -dietillä mun kilot karisi; ei tosin viikossa:)

18. vieras

vieras Vieras

19. Histamiinitar

Histamiinitar Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.04.2008
    Saadut tykkäykset:
    0
    Muuten vois tota diettiä kokeilla mut ei tuu mitään ku ei saa kahvia juoda ....

20. siis

siis Vieras

ai millä?

21. badass

badass Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    05.01.2008
    Saadut tykkäykset:
    0
    mä haluisin hirveesti kokeilla tota ja uskon et voisin jopa tykätä tosta keitosta, mut mulla on sellanen juttu et pitää töissä syödä valvonta-ateria joka päivä..
    hitto ku olisin tajunnu täs lomalla kokeilla tota :headwall:

22. "Laihduttaja"

"Laihduttaja" Vieras

Moikka!
    Olen tällanen tavallinen nainen joka laihtui 10 kiloa viikossa. Kävin lääkärissä ja sano että eipä siinä mittää :) Olkaa te vaan läskejä meikä laihduttaa teijänkin puolesta :p Kesästä oon laihtunut 50 kiloa !

23. teengirl

teengirl Vieras

moikkelis halusin laihtuu semmoset 5-7kg suunnillee. oon kyl vast 15 ja kasvuiässä, mutta haluisin ne ylimääräset kilot karistettua... mitäs pitäis tehä? ruoan ja liikunnnan suhteen. harrastan kyl jo urheiluu 5 kertaa viikossa mutta eipä auta-.-

24. ismopekka

ismopekka Vieras

aina ku hiipii pieni nälkä ni mässytä purukumia menemään, jollain tavalla mua ainaki auttaa.. :DDD

25. "jutta"

"jutta" Vieras

Gofatgo!!

Jaa tämä sivu