Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

Harmin paikka ettei ovista saanut bongattua jennipä, pahoittelut myös herkkuhiirelle uuteen kiertoon joutumisesta!

Mulla ovis tänää tai sit oli jo eilen, loppuviikosta voidaanki sit jättää noi kondomit ja oottaa uutta kiertoa alkuvuodelle ja yrityksen alkua!!

Mukavaa joulua kaikille, syökää hyvin ja rentoutukaa! Alkuvuodesta plussaillaan sitten urakalla ;)
 
@Siim Nyt on yk3 menossa :) varmaan testaan kyllä jo huomenna kun edelleen huono olo :sick: nyt ollu myös satunnaisia kipuja alhaalla. Oisin varmaan (hulluna himotestaajana) kokeillut jo tänään, mut oli työhaastattelu ni en ois halunnu valehdella jos ois tullu plussa :LOL: vaikka eihän sitä vissiin tarvii kertoo, mut teen töitä miesvaltaisilla aloilla ni jotenkin tuntuu et se asia tulis kuitenkin nopeesti esille ni parempi vaan olla rehellinen jos tulee lapset puheeksi.

Anyways huomenna ; joko normi pc-liuskalla tai sitte raskauskeijun herkällä puikolla (jonka nimeä en nyt muista) tai jos epäselvää ni vaikka molemmilla!! :D

Rentoa joulua kaikille jokatapauksessa! :)
 
Täällä ollaan edelleen taustalla, käyn kerran pari viikossa lukemassa teidän juttuja. :) Ajatukset laukkaa melko kiekkaa sen suhteen, että halutaanko toinen pieni millä aika välillä. Toisaalta pieni ikäero houkuttelis, mutta haluaisin toisaalta hetken olla ilman raskautta tai imetystä. Ollaan siis edelleen linjalla "tulee jos on tullakseen", mutta menkkoja ei oo näkynyt, kiitos imetyksen. :D
Välillä hieman hirvittää jos oliskin raskaana, tuo esikoisen raskaus kun oli lähes oireeton, mistäpä sitä sitten tietäis. :eek:

Toivon ihan koko sydämestäni plussia teille kaikille. <3 Vaikka se yrittämisen unohtaminen on hankalaa, niin täällä ainakin tärppäs saman tien kun annettiin asian hetken olla 8kk yrittämisen jälkeen. Toivotaan ruuhkaa elo/syyskuisiin. ;)
 
Liljan testi tulosta odotellaan :barefoot:

Henttis Oletko muuten testannut missään välissä? Välillä kun on jotain juttuja lukenut että ei ole edes ehtinyt menkat alkaa ennen uutta raskautta :D
Ja Täällä sama juttu, tyttö syö vielä n. 3x yössä ja aamuyöllä valvoo pari tuntia. Välillä hirvittää mitä jos tärppääkin nopeasti, mutta silti jotenkin ajattelen että mieluummin pikkulapsi aika nyt eikä sitten taas parin vuoden päästä uudestaan alusta (mikä kylläkin mun raskaaksi tulo historian takia todennäköisempää :))

Äh mitähän vielä piti kommentoida, Hyvää joulua nyt ainakin kaikille! :)
 
Joo no eipä sieltä plussaa silmille pomppinut :LOL: mut varmaan kokeilen huomenna tai lauantaina uudestaan :rolleyes: jos ei nyt tärppää ni aattelin jättää nuo vähäisetkin ovistikuttelut ja kaiken maailman vehnikset pois ja mennä sillä tjot-linjalla, niinku me miehen kanssa alunperin suunniteltiinkin :whistle: mut foolihaposta en luovu!
 
Mihin se miun aikaisempi viesti hävis?! :ROFLMAO:

No mut kuva puhukoot puolestaan. Jos ei nyt siis tärppää ni aattelin jättää nuo vähäisetkin ovistikuttelut ja kaiken maailman vehnikset pois ja mennä sillä tjot-linjalla, niinku me miehen kanssa alunperin suunniteltiinkin :rolleyes: mut foolihaposta en luovu!

Edit No kyllähän tuo viesti nyt tuolla näkyy :geek:
 
Viimeksi muokattu:
Hyvää joulua kaikille :) harmi ettei yhtään joululahjaa tosiaan tähän ketjuun ilmeisesti tullut :unsure: Ite oon ollut pois kaikista vauvaketjuista tän viikon osittain joulukiireiden vuoksi ja osittain tympäs vaan niin paljon kun viime kesänä asetin joulun itselle "takarajaksi" että siihen mennessä pitää olla raskaana:p Siis toiveet oli korkealla että 6kk sisään raskaudun. Nyt joulun aikaan joutuu lisäksi kuulemaan vauvauteluita sukulaisilta :mad: No saipahan sentään juoda viiniä ja syödä graavilohta urakalla :rolleyes:
 
Joo eipä tässä muuta päivitettävää kuin ikää tuli lisää :LOL: 23 vuotta tuli mittariin. Kp 40 menossa, mutta kun siitä oviksesta ei oo varmuutta ni ei välttämättä meinaa mitään. Varmaan testaan ennen uv:ta jos ei vuoto ala.
 
Onnittelut lilja!

Toivottavasti kaikilla oli mukavat joulut, ja toivotaan jos jollain oisi tarttunut joululahja matkaan mukaan :)

Onkos muilla millaisia uv suunnitelmia? Me mennää pojan kummeille jos vaan kaikki ollaan terveitä, kummassakin perheessä on sairasteltu jouluna ja joulun alla.

Meillä jäi myös tuo ehkäisy nyt eilen pois. Ens viikolla alkais menkat, hurjalta tuntuu että meillä on oikeesti kakkosen yritys alkamassa..
 
  • Tykkää
Reactions: lilja_93
Synttärionnittelut @lilja_93 !!

Joo @Siim sama homma täällä, kuvittelin että noo kyllä mä nyt jouluna oon raskaana vaan tässä sitä ollaan :cry:

Mutta nyt on jälleen toiveikas olo! Kp 14/26-28. Toissapäivänä ja eilen aamulla nipisteli alavatsaa oikealta ja eilen illalla pamahti melko selvät ovisoireet. Puuhailtu ollaan joka toinen päivä -tekniikalla kp7, kp9, kp11 ja eilen aamulla sopivasti eli kp13 jonka jälkeen makasin varmaan tunnin jalat katossa (y):LOL: nyt saatiin siis ainakin hyödynnettyä otollinen ajankohta eli ei muuta kun onnea matkaan ;) tulee varsinaiset piinapäivät :whistle:
 
Meillä ei oo oikein mitään suunnitelmia uv:si, varmaan ajellaan kattomaan raketteja kaupungilla eli testin tulos ei vaikuta ainakaan miun osalta :LOL: ellei mee hermot negaan ja pitää ottaa hermolonkero :rolleyes:

Tilasin taas muutaman raskaustestin ni pääsee to-pe testaamaan :D jos siis ei oo menkat sitä ennen tullu. Ollaan puuhailtu viimeks muistaakseni 11. päivä eli jos ei plussaa tuu loppuviikosta ni sit ei oo varsin tulossa ollenkaan. Nyt kp 41/(28 )38 (y)

@Thalassatar oijoi nyt pietään peukkuja! (y)
:love:
 
Moikka! Ensimmäistä kertaa kirjottelen tänne. Raskautta en yrittänyt mieheni kanssa, jätin vain pillerit pian 3kk sitten pois koska unohtelin niitä. Ehkäisyä emme sen koommin ole käyttäneet, sillä seksiä on noin 4 kertaa kuussa (vaan?) Ja mies ei laue sisälle. Kävin ultrassa ja papassa ihan rutiini tarkastuksessa viikko sitten, jonka jälkeen alkoi verenvuoto, tosi kova vatsan kouristus joka sitten lieveni säännöllisiks krampeiks. Eilen alko nuha. Ja niin juu, nännit kipeänä. Tänään tein testin, ihan vaan varmistaakseni raskauden mahdollisuuden pois vaikka en siihen täysillä uskonutkaan ja nyt, tässä sitä ollaan. Raskaana. Clearbluen tein äsken vielä ja viikkoja näyttää 3+. Vielä on vaiheessa, et mitä teemme, tarvitsisin vertaistukea tähän. Olen ihan hukassa. Tarkoitukseni ei ole pahoittaa teidän mieltä, jotka olette kauan yrittäneet. Tarkoitukseni on jutella asiasta ikäisteni kanssa.
Niin, ja olen 20, mies 26 :)
 
Jee vihdoin yk1 kp1 :LOL:

Olin jo ihan varma ettei tää päivä tuu koskaan. Tässä kierrossa ihan 0,001 % mahdollisuudet, mutta on sekin jotain:)

Kavereiden kans juhlitaan uuttavuotta. Hieman huolettaa juhlinnan ja herkuttelun määrä, mutta ehtii tässä ryhtiliikkeen ennen seuraavaa kiertoa. :D

@nnipsu! onnea sinullekkin yk:een:)

@lilja_93 toivotaan, että vielä tulis plussa:love:

Sori @Noorasaila en osaa yhtään nyt sanoa mitään, sitä itse niin hartaasti toivoo vauvaa, että en oikein osaa suhtautua siihen, että se onni suodaan sellaiselle joka sitä ei toivo. Ei ole sinun syytä kyllä, vaikea tilanne:( Onhan siinä hetki miettiä mitä päättää.
 
  • Tykkää
Reactions: nnipsu!
Meillä varmaan ihan rauhallinen uusivuosi tulossa ja kotosalla vietetään :) Jos naapurit ampuis raketteja niin vois niitä kattoo vaan ite en tuhlaa niihin rahaa :D

@lilja_93 toivottavasti tulis nyt jompikumpi, plussa tai menkat ku tuo odottelu on niin ärsyttävää:confused:

Jeee @eevas se on niin kivaa kun vihdoin pääsee alottamaan yrityksen (y)

@Noorasaila hankala antaa mitään neuvoa tuohon tilanteeseen ja vaikea tosiaan samaistua kun itelle se plussa ois unelmien täyttymys. Ite aattelen että jos on seksiä harrastanu ilman ehkäisyä niin täytyy pitää mielessä raskauden mahdollisuus (n) Että jos vauvaa ei halua niin käyttäisin ehdottomasti jotain ehkäisyä. Onnea plussasta joka tapauksessa ja jos sulla ja sun miehellä on yhtään ollut mielessä perheen perustaminen niin ylläriplussahan on ihana asia siinä tapauksessa :barefoot: Mitä mieltä sun mies on asiasta?
 
@Siim , nyt siis asiat on menny siihen suuntaan, että ollaan kallistumassa siihen et pieni sais tulla maailmaan. :) mut sit taas mulla juilii pieni syyllisyys takaraivossa kun kävi näin yllättäen. Toisaalta, oon aina ollu varma että perheen perustan ja suuniteltiinkin ajankohdaksi parin vuoden päähän. Nyt se vaan sit tuli ja tapahtus. Kävin tänään terveyskeskuksessa, jossa mut ultrattiin. Sielä se pieni pallo oli paikoillaan masussa, ei ollu edes tuulimuna kyseessä. Viikkoja en tiedä vielä, sillä kun viime kuukautiset oli tosiaan 2.10. Et huomista soittoa odotellessa. Lääkäri ja minä molemmat haluttas tietää kui pitkällä oon, ja oishan se juu ihan kiva tietääkki :D
 
Noniin, kyllä siihen ajatukseen pikkuisesta varmasti tottuu nopeasti, vaikka tulikin teille yllätyksenä tilanne @Noorasaila :) Onhan teillä vielä monta kuukautta aikaa valmistautua, että ei se vauvaa edeltävä kuumeilu ainakaan omalla kohdalla oo mitenkään valmistanu siihen vauvan tuloon käytännössä :D Ihan yhtä ulapalla varmaan kaikki ekaa lasta odottavat on.:D Ja oho sullahan saattaa olla pitkälläkin sit toi raskaus jos viimeks menkat ollu lokakuussa :eek: Eikö siinä ultraaja osannu mitään viitettä antaa viikoista? Ja sillon ku kävit gynellä nii ultrasko se kohtua eikä sillon näkyny mitää?

ON: Mulle tuli tänää postissa se Clearbluen ovistesti ja alan huomenna kp12 tikuttaa. Oikeesti ohjeen mukaan ois pitäny alkaa jo vissiin eilen mutta tiiän että ovis on vasta kp18-20 tienoilla joten ehdin varmasti hyvin alottaa huomenna :p Jännästi alkaa taas toiveet kasvaa ku ovis lähestyy :love:
 
Heippa, täällä olisi yksi liittymässä mukaan seuraanne! :)

Eli Fritang 24v (mies 30v), ya 12/16, yk 1, esikoinen 08/14, (yksisarvnen kohtu). Toivottavasti tuo kaikki mahtuu :D Meillä tosiaan siis toinen lapsi toiveissa. Mies ajatteli pitkään ettei halua toista lasta ikinä (meillä oli tosi "mukava" vauvavuosi, mm. vuoden verran herätykset parin tunnin välein), mutta muutti nyt mielensä kun esikoinen alkaa olla jo suhteellisen kehittynyt ihmisyksilö.

Raskautumista hankaloittamassa on yksisarvinen kohtu rudimenttikohdulla varustettuna. Suomeksi selitettynä minulla on kaksi kohtua, joista toinen toimii, toinen ei. :) Munasarjoja on kuitenkin harmikseni kaksi, molemmat toimivat. Osa kierroista menee siis "hukkaan", koska rudimenttikohtuun ei voi tulla lapsen syntymään päättyvää raskautta :/ Tässäkin kierrossa ovuloin mielestäni väärältä puolelta, mutta toivon toki jotain ihmettä. Nyt menossa dpo5.

Me vietetään uuttavuotta ihan vaan kotona :) Asutaan korkean mäen päällä olevan kerrostalon kutoskerroksessa, niin nähdään ikkunasta raketteja niin paljon kuin jaksetaan katsoa. Lapsi on jo sen ikäinen, että odottaa raketteja innoissaan. Ja nakkien syömistä. :LOL:
 
Tervetuloa fritang!

Ja noorasailalla onnea yllätysplussasta. Oon sitä mieltä että jos teillä on vakava suhde miehen kanssa ni kannattaa lapsi pitää. En usko että kukaan voi täysin valmistautua henkisesti raskauteen ja vanhemmuutteen oli sitten lapsi toivottu tai yllätys, ja onha sitä sitten n.9kk aikaa valmistautua tulevaan :) tsempit teille.
 

Yhteistyössä