Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

Onko kellään muulla kuumeilijalla hirveä hinku tilailla/ostella vauvanvaatteita :D Mä selailen koko ajan nyt alennusmyyntejä mutta mies sano että et osta ku vasta sitten kun on varmana vauva tulossa :D Mun mielestä taas kannattais alesta ostaa kun oon kyllä ihan toiveikas että meille tulee vauva vielä vuoden sisään :"D
 
Ennen esikoista ja esikoista odottaessa en voinu kävellä vauvanvaate- osastojen ohi, aina piti ainakin käydä hypistelemässä, usein jotaim pientä tarttu mukaanki :rolleyes::love:
Nyt seuraavalle jos on poika ni on jo kaikkea että juurikaan mitää ei tarvii mutta varmasti jotain tulee silti ostettuu, laittaa esikoisen käytetympii vaikka sitte etiäpäi kirpparille tai uffiin :D tytölle tarviiki sit enemmän!
 
@Siim esikoinen tuli kyllä nopeasti, viidennessä kierrossa tärppäsi. Esikoisen syntymän jälkeen on kyllä ollut paljon enemmän ongelmia tuon kohdun kanssa, että pelkään ettei päästä niin helpolla :unsure: No, sen näkee sitten.

Ja häpeäkseni myönnän että olen jo ostanut jotain :oops: Alesta yhden bodyn ja sitten kirpparilta nallehaalarin parilla eurolla. Mies ilmaisi aika suoraan mielipiteensä ostosteni järkevyydestä :LOL: Joten ehkä seuraavat sitten jos/kun olen raskaana. Tosin jos löydän pieniä tumpullisia kietaisubodeja, niin on ehkä pakko ostaa. Niitä on tosi vaikea löytää!
 
Mäkin nyt sorruin alesta tilaamaan muutamia pikkukokoja :whistle: Oon nimittäin kaverilta saanu aika paljon 68-86 kokosia jo säilöön mut niitä pikkasia ei oo. Uskon että me ennemmin tai myöhemmin se pikkunen saahaan. Toivottavasti ennemmin:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: eevas
Kui usein muuten o- testailijat testaa päivän aikana, kerran vai useammin? Mä oon yleensä testannu kerran päivästä, yleensä iltapäivästä tai alkuillasta mut mietein pitäiskö alkaa testailee useemmi..

Pienet vauvanvaatteet on vaan nii vastustamattomia :love: mä aattelin ennen esikoista jossei koskaan saada vaatteille käyttäjää ni sit menee lahjaksi, onneksi tuo poika meille suotiin!

Plussavoittoista uutta vuotta jokaiselle, plussaillaan sitte oikeen urakalla vuonna 2017 :)
 
@nnipsu! oon testannu liuskoilla kerran päivässä just alkuillasta/iltapäivällä, ja sit ku alkanu viiva tummeneen niin oon siirtyny testaamaan aamu+ilta. Joskus oonkin saanut selvemmän plussan sit aamulla. Nyt tosin testaan sillä digillä pelkästään aamulla niinku siinä ohjeessa on. :)

Hyvää uutta vuotta kaikille!
 
Moikka ja hyvää uutta vuotta!
Olen sivusta seuraillut täällä keskustelua jo hetken aikaa ja näin vuoden 2017 kunniaksi ajattelin hypätä mukaan.
Ollaan miehen kanssa parikymppisiä, pienen taaperon vanhempia ja toiveissa olisi toinen pieni ihmisen alku. Kapseli multa on poistettu marraskuussa, joten kierrosta ei mitään hajua. Ovulaatiotestejä on tullut tilattua, ens kierrosta ne varmaan mukaan, jos ei ole nyt tärpännyt.
Toivon tänne palstalle kovia plussapuhureita!
Jemppis, 20, (mies 20), esikoinen 3/15, ya 12/16, yk 1?
 
Miten muuten kävi @lilja_93 , alkoiko sulla menkat? Muistelinko väärin että aioit vielä ennen uv:ta testata?

Mulla on jotenki tässä alkukierrossa paljon toiveikkaampi olo kuin parissa edellisessä kierrossa :whistle: Tulispa se ovis vaan äkkiä, nyt kp14 ja viiva lähteny jo vahvistumaan (y)
 
Tervetuloa @Jemppis :)

Miten muilla on puolisot "mukana" vauvaprojektissa? Seuraavatko kalenterista kiertoa ja vetävät vitamiineja vai ovatko enemmänkin luokkaa "kerro sitten kun olet raskaana"? :LOL: Meillä mies kuuluu ehkä enemmän jälkimmäiseen porukkaan, mutta nyt se on kyllä välillä kysellyt että koska on ovulaatio ja joko teen raskaustestin. :love: Olen ihan hämmentynyt, kun esikoisen aikana se kielsi kertomasta mitään.

Täällä on menossa dpo 8, ja eilen ja edellispäivänä oli todella vaimeaa menkkamaista kipua. Nyt olen tietenkin toiveikkaana että kiinnittymiskipua :rolleyes: Finnejä on läjähtänyt naama täyteen, mutta se varmaan johtuu ihan hormonaalisen ehkäisyn lopettamisesta. Onko muilla piinailijoilla ollut oireita?
 
Meillä mies on varmaan tuosta väliltä. Otti heti yrityksen alkaessa selvää, millaisia merkkejä ovulaatiosta voi olla ja niitä merkkejä kysellyt pitkin kiertoa. :LOL: Hän varmaan odottaa mun raportoivan enemmänkin, mutta jotenkin "hankalaaa" ottaa asiaa useammin puheeksi. Ehkä yritän omaa intoani hieman alitajuntaisesti toppuutella, kun ei raskautuminen aina tapahdu vikkelään.(n)

@Fritang siellä alkaa olemaan jännät hetket käsillä. Toivottavasti tuntemukset ovat juuri "sitä itseään". :love:
 
Ekoissa yrityskierroissa mun mies oli aika välinpitämätön ja ilmeisesti kuvitteli että kyllä se plussa tulee nopsaan. Mutta oisko ollu yk3 ja yk4 välillä kun sillä alko kiinnostaa mun ovistestailut :D Mutta en mä sille kerro tarkkaa päivää millon on ovis ellei se ite kysy. Loppukierrosta oon aika himotestaaja ja dpo10 oon yleensä päätyny testiä tekemään ja ne oon kyllä aina miehelle raportoinu :LOL: Vielä kun pääsis sen plussan raportoimaan ainaisten negojen jälkeen :love:
Nyt ku on jo pitempään yritystä takana niin tulee pelko että jotain on vikana. En kyllä käsitä että missä vois olla vikaa kun ovuloin ja kierto on myös säännöllistynyt hyvin. Myös luteaalivaihe on normaalin rajoissa ja viime kierrossa vielä pidentyi. Seksistäkään ei oo puutetta :ROFLMAO: Tietty voihan se siittiöissäkin olla vika mutta en haluais uskoa :cry: Onneks vuosi yritystä on kai vielä ihan normaalia tilastojen mukaan eli kevään aikana pitäs raskautua :oops:

@Fritang vitsit jännää, pidän peukkuja (y)
:barefoot:
 
@Siim joo testasin perjantaina negan, yllätys :cool: mut ei oo menkatkaan alkanu. Kiva jos oon nyt jossain kiertohäiriössä :mad: tänään ollu kyllä semmosia menkkamaisia kipuja et jos ne vaikka huomenna alkas (y)
nyt on kp 47..

Meillä alkaa miehen kanssa kunnonkohotus "projekti", itellä sais lähtee painoa pois ja miehellä tavoitteena olla tikimmässä kunnossa :LOL: Toivotaan että tää talvi/kevät tois toivottua muutosta elämään ja kesään mennessä olisi raskaus alulla :rolleyes:luulen/toivon et pieni otteen hölläys + tää kuntoprojekti tasoittaa kiertoa ja tuskin ainakaan huonontaa tärppäämisen mahdollisuutta (y)
 
Tervetuloa @Jemppis :)

Hyvää uutta vuotta kaikille!

Meilläkin mies on ollut jotain siltä väliltä, Eka kun tärppäsi vasta YK 28 ja toinen YK 18 niin joissain kierroissa oli todella innokas, välillä taas meni pari kuukautta ettei jaksanut kuulla sanaakaan mistään ovulaatiotesteistä. Tutkimuksissa käytiin tokaa yrittäessä, eikä kummastakaan mitään vikaa löytynyt, jostain syystä vaan Plussan saamiseen menee jonkun aikaa. Nyt aiotaan ottaa yritys ainakin alkuun ihan rennosti :)
Ylihuomenna lähtee kierukka :barefoot:
 
Meillä tän tokan kohalla mies on melkeen innokkaampi ko minä ite..:ROFLMAO: kyselee koska on ovis, miettii miten saatais tehtyy tyttö ja mitä vielä :geek::geek: syö kans monivitskujen lisäks foolihappoa.
mä yritän ottaa rennommin vaikka o- testejä aattelinki ruveta tikutteleen ainaki jonku verra..ja nii, mies haluaa että r-testi tehään sit yhessä :ninja::LOL:
 
@lilja_93 höh no alkaispa ne menkat ees nii pääsisit uuteen kiertoon. Mäki oon miettiny että vähän vois kunnonkohotus projektia alottaa. Tai lähinnä mulle tuottaa ongelmia mun sokeririippuvuus :D Ärsyttävää kun viime vuonna alko sit kiloja kertymään kun ostettiin auto ja hyötyliikunta arjessa väheni... Aiemmin sitä pysy opiskelijana kunnossa kun ei ollu varaa autoon vaan pyöräilin vuoden ympäri :D

@mimmi92 ohoh en tiennykää että teillä on vähän kauemmin kestäny tärppääminen, toivotaan että nyt tulis nopeemmin. Hienoa että teille on kuitenkin luomuna tärpänny. Mä olisin ollut jo ihan epätoivonen tossa vaiheessa ku vaikkapa yli vuosi yritystä :oops: Varmaan on tuntunu superihanalta plussat :love:

@nnipsu! ihana että sun mies on aktiivinen! Ja jes nyt säkin pääset ovista ootteleen :love: Oliko teillä tärpänny nopsaa esikoinen?
 
Täälläkin kp 1 menossa, ei ole ollut 4kk mitään selkeitä vuotoja, tais pari päivää sitten lopetetut yöimetykset vaikuttaa kierron palautumiseen.

@Siim Joo ekan kanssa piti tutkimuksiin lähteä useita kertoja, mutta ei "uskallettu", plussa tulikin sitten heti häiden jälkeen kun seuraavasta kierrosta piti oikeasti olla lääkäriin yhteydessä, tokaa yrittäessä jo yk 9 lähdettiin sitten yksityisellä tutkituttamaan, mutta eipä mitään löytynyt, hoidot piti aloittaa siitä puolen vuoden päästä, mutta lykättiin itse sitä parilla kuukaudella, ja luomuplussa sitten tulikin kun piti seuraavaan kiertoon inssi tehdä :D

Onnittelut synttäreistä @Jennipä
 
@Jennipä minä päivitän listaa, oon edellisestä ketjusta kopsannu joten voi toki olla virheitä :D
Kaikki listalla olijat ei taida käyä ihan joka kierrossa ilmottelemassa omia tietoja niin voi siksikin olla vanhaa tietoa :)

@mimmi92 tuo kyllä itelle vähä perspektiiviä tähän omaan tilanteeseen ku tuntuu että muka kauheen kauan menny tässä yrityksessä :whistle:
 
Mä tunnustan, että oon kutonut vauvalle sukat.. Saatan antaa kyllä kavereiden vauvalle, kun muutamia ois, mutta omalle niitä kovasti olin kutovinani:love:

Mun mies sais hepulin oviksista ja testailuista, että rennosti mennään nyt ainakin aluksi:) En ees ehdota sille vitamiinejä:ROFLMAO:

Onnittelut jennipälle täältäkin! Ja hyvää uuttavuotta kaikille hieman myöhässä:LOL:
 

Yhteistyössä