Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

@Thalassatar onnittelut plussasta :love: Jospa tähän ryhmään saadaan nyt kunnon plussa-aalto!

@Herkkuhiiri onpas ikäviä nuo krampit, mutta toivottavasti ovat ihan normaaleja kiertoon kuuluvia eivätkä merkkinä esimerkiksi tuosta endosta

@nnipsu! Paranemisia teille! Täälläkin ollaan pojan kanssa vuorotellen oltu kipeinä, tämä viikko oltu kahden miehen reissujen vuoksi eli parhaaseen saumaan meidän flunssat (y)

@lilja_93 Jo on kummaa o_O Kyllä kroppa nyt piinaakin sua

ON: Kuukautissovelluksen mukaan sopisi menkkoja odottaa alkavaksi viikon päästä, mut tiedäppä sitten, millon niitä oikeasti sopii odottaa, kun ei kierrosta mitään hajua. Ennen joulua tuli käytyä akuhieronnassa, saas nähdä onko siitä ollut mitään apua :whistle:
 
Ilmeisesti sen yhen vessareissun. Siteeseen ei oo tullu mitään eikä sen jälkeisillä vessareissuilla paperiinkaan :cool: edellisiltana puuhailtiin mut en kyllä usko et siitä ois voinu tuo johtuu kun ei mitenkään rajuja oltu :LOL: ehin jo innostuu kun ollu semmonen haju mikä on menkkojen aikaan nyt pari päivää ja nippaillu, tosin aika kevyesti. Vuoto vaan puuttuu (n)
 
@Thalassatar paljon onnea plussasta! :love:

@nnipsu! ja @Jemppis Paranemisia :( Meilläkin ollaan kierrätetty flunssia joulukuun alusta asti, nyt olisi neiti vähän paremman oloinen, huomenna sitten taas loman jälkeen hoitoon hakemaan uutta virusta (n)

@lilja_93 No onpa kummallista. Suosittelen kyllä yksityisellä käyntiä jos mitenkään mahdollista, itse olen saanut ajan usein seuraavaksi päiväksi ja terokuurin luulisi irtoavan helposti. Pääsisit uuteen kiertoon :)

Täälläkin on kunnonkohotus meneillään, tai no, treenaan 23km polkujuoksukisaan :whistle: Ilmoittauduin ennen vauvaprojektin alkua ja ajattelin nyt treenata niin kauan kun pystyn...

Nyt dpo15 meneillään, raskaustestit olleet negaa, menkat alkanee tänään tai huomenna.
 
@Thalassatar ihan selkee punanen viiva :love::love:

Mua liikuttaa nykyään niin paljo kaikki vauvauutiset ja vauvojen kuvat kun ite yrittää :cry::ROFLMAO:
Tässä kierrossa on nyt todella suuret toiveet ku bongasin sen oviksen digillä eli ei voi olla ees sitä että tulkitsisin väärin viivoja tai tuntemuksia. Samalla pelottaa että on ihan liikaa odotuksia. Jos en nyt raskaudu ja alkaa olla 6kk yritystä niin tilastojen mukaan ei enää helpotu se vauvan saanti :unsure: Siis että 6kk sisällä pitäs jo olla raskaana.
 
@Thalassatar Oi ihanaa, onnea! :love:

@nnipsu! ja @Jemppis pikaista paranemista teille! :)

@Siim Toivotaan nyt parasta, että bongattu ovulaatio olisi tuottanut tulosta. (y)

Mulla tänään kp 29 (29-36) ja aamulla testi nega. Mun tuntemuksien mukaan ovulaatio oli varmaan vasta kp 19, että mun luteaalivaihe jää kyllä aika lyhyeksi. Vielä ei ole kyllä mitään oloa menkkojen alkamisesta.
 
Ihana! Paljon onnea @Thalassatar! :love::love:

Ja @Siim täältäkin kaikki mahdollinen onni tähän kiertoon(y)

Omaa napaa sen verran, että nyt on tuntunut tällä viikolla ja varsinkin viikonloppuna painetta alavatsassa... Toivottavasti ei nyt alkais heti menkat, vähän sen oloinen tunne :( kp11, että ei hyvä jos alkaao_O Voihan se olla, että kroppa valmistuu ovikseen, mistä sitä tietää. Ite toivoisin, että ovis ois tosi aikaisin (mieluiten just nyt / eilen) tai tosi myöhään.. Mies lähti reissuun ja sovelluksen mukaan just ensi viikko ja vkl olis parasta aikaa. Noh tää oli tiedossa, ehkä ens kierrossa ollaan samassa kaupungissa.:rolleyes:

@Fritang polkujuoksukisa kuulostaa niin siistiltä! :) Meillä oli kaverin kanssa puhetta juosta kesällä puolikas jossain ulkomailla. Ollaan juostu ennenkin, mutta kyllä mulla talvella aina vähän juoksukunto laskee, kun tulee liukkaita ja pakkasia.
 
Ei alkaneet menkat sentään ja tuntemukset meni ohi. Nyt täällä sitten myydään itselle teoriaa, jonka mukaan sattui just soppelisti se varhainen ovis tähän kiertoon. :ROFLMAO: Voi hyvää päivää mun kanssa. Kohta nähdään millaisia raskausoireita sitä alkaa itselleen kuvitella.:rolleyes:
 
@eevas Oi että, nyt on siellä jännät paikat :barefoot: Millonkas saadaan kuulla testituloksia?

ON: Täällä alkoi menkat kolme päivää oletettua aiemmin. Eli yk2 starttasi täällä :) Mulla alkoi tänään työt ja mies on puolen vuotta reissuhommissa, niin katotaas, ajoittuuko ovulaatiot tässä puolen vuoden aikana otollisiin, hyödynnettävissä oleviin aikoihin :LOL:

Pettynyt en ole, ihme kyllä, vaikka täti saapui jo vierailulle. Taidan olla sen verran innoissani töiden alkamisesta, ettei haittaa, vaikka pidempäänkin voisin tehdä hommia ennen sen joskus tulevan äitiysloman alkua :p Pahoittelut vahvasta omanapaisuudesta!
 
@Innih onko sulla siis dpo10 nyt? Toivotaan että vielä muuttuis plussaksi :whistle:

@eevas olipa hyvä jos se ovis oli aikaisin! (y) sori ällövarotus mutta mä parhaiten tunnistan oviksen limoista ja tän kierron digitesti vielä vahvisti sen :D oviskipuja aloin tunnistaa vasta jossain 3 tai 4 hormoonittomassa kierrissa :rolleyes:

@Jemppis kiva kun sulla on muutakin ajateltavaa kuin yrittäminen, ja että työt innostaa :) Reissutyöt kyllä tuo oman haasteensa yrittämiseen mutta toivotaan että osuis aina sopivasti kierto kohdilleen(y)

En tainnutkaan muuten eilen kirjottaa tänne että oli kovimmat oviskivut mitä oon kokenut (n) Siis ei nyt mitään sietämätöntä mutta ihan selkee kipu oli,toisin kuin aiemmin on vaan vähän nippaillut ja lopuksi hetken jomottanu munasarjaa. Nyt oli ihan ku toispuoleista menkkakipua ja säteili selkään. Hauskaa muuten ku mulla menee täysin säännöllisesti että joka toinen kierto kipu vasemmalla ja joka toinen oikeella :pToivottavasti ei oo vaarallista vaa toi kipu :ROFLMAO: Tänään siis dpo1 ja yritän olla ainaki dpo11 asti testaamatta:D
 
@Jemppis tosi kiva, ettei harmita. Toi reissuhomma on kyllä vaikee. Just totesin, että mikäli mun kierto pysyy ehkäisyn lopetuksesta huolimatta säännöllisenä niin taidetaan helmikuussakin olla eri paikkakunnalla parhaat päivät(n) Noh oon silti iloinen, että päästy edes tähän asti:)

@Siim taitaa mulla olla ihan puhdasta toiveajattelua, en mitään bongannut.:LOL: Jospa tässä oppis lukemaan omaa kehoa samalla:rolleyes:

Tosiaan joku kp12 vasta, että tammikuun lopulla saadaan sitte tietää. En edes osta testiä, kun hyvin todennäköisesti on menkat eniveis myöhässä, kun just lopetin ehkäisyn. (Katotaan vaan niin vauvahuuruissani juoksen kuitenki jännäviikolla kauppaan ja ostan laatikon niitä testejä..):ROFLMAO:

Mihelläkin alkanut viirata, sanoi lähteissään, että virnuilen sen näkösenä, että oon varmaan raskaana. Virnuilustahan sen näkee tunnetusti jo kuun alussa:LOL::LOL:
 
Pahoittelut uusiin kiertoihin joutuneet.

Toivotaan että eevasilla on ollut aikainen ovis tai sit sitkeitä siittiöitä miehellä, että jos tärppäiski vaikka heti ;)

Ja siim, mullakin on välillä ollu kovat oviskivut eikä mitään oo ollu vialla, helppo ainaki huomata oviksen ajankohta jossei muuta..toivotaan että teilläki ois tärpänny!
 
@nnipsu! okei no hyvä että ei oo mitenkää epänormaalia vaikka ovis tuntuiskin ihan kunnolla :)

@Thalassatar joko sut saa siirtää plussanneisiin? :p

Mä näin viime yönä unta että olin raskaana mutta sitten aloin valua verta ihan hulluna ja jouduin sairaalaan :eek: Miten voi tollasia pelkounia tulla vaikkei ees oo vielä raskaana:D Näen kyllä nykyään useinkin vauvoihin,raskauteen ja synnytykseen liittyviä unia, kai alitajunta käsittelee tätä yrittämistä (n) Onko kellää muulla vauva unia?:D
 
@Jemppis hyvä vaan jos saa muuta ajateltavaa ja ei harmita, jos meneekin pitempään :)

@Fritang toivottavasti oikea munasarja Tässä kierrossa :)

@Siim mä näen useinkin vauvaunia :D ja synnytysunia. Usein myös nään unta kaksosista ja ja ja.. No kaikesta vauvoihin liittyvistä

On: äh eilen luulin että vuoto loppui, kun koko päivänä ei tullut mitään, mutta tänään taas tulee ihan kunnolla. Ärsyttävää...
 
Saa siirtää joo plussanneisiin kiitos :love:

http://aijaa.com/CoE9iB

Oon niin onnellinen kun tänä aamuna tuli niin paljon vahvempi viiva, eilen stressasin että lähteekö vahventumaan kun tuli taas niin haalea viiva. Mutta nyt on varmasti hormonit nousussa :p

Täällä himottaa maito ja keitetyt kananmunat :LOL: eilen illalla ei kelvannu muu kun corn flakesit eikä meillä ollu :( oisin menny naapuriin pimpottaa ja kysymään onko niillä - jos kello ei ois ollu yks yöllä :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
@Siim olipa kamala uni:( Kai sitä valmistautuu unissa kaikenlaisiin skenaarioihin.

Mua on jostain syystä sen mun raskausunen jälkeen vähän pelottanut, kun aloin ajatella kaikkia lopputulemia.. Ollaan valmiita vauvaan joo, mutta jos tuleekin keskenmeno tai jokin kehityshäiriö. Sellaiseen ei kai ikinä ole valmis, että turha varmaan miettiä. :unsure:
 
@Siim
Joo silloin sunnuntaina oli DPO 9 tai 10, eli tänään on dpo 12 ja vaikka menkkojen piti eilen alkaa niin ei ole näkynyt. :geek: Yritän silti vielä jaksaa odottaa vaikka torstaihin ennen seuraavaa testiä. En jaksa tehdä turhaan testejä enää, kun tulee niistä negoista huono mieli aina. :unsure:

@Thalassatar Voi että niin ihanaa! :love:
:)

Mullakin oli oviskivut nyt selkeimmät tässä kierrossa, eli yk 3. Voi olla että nyt kroppa vasta alkaa toimimaan kunnolla pillereiden jälkeen. :sneaky:

Tsempit uuteen kiertoon joutuneille! (y)
 
@Innih joo..tiedän tunteen kun tulee vaan negaa negan perään :mad:

Vauvan kehityshäiriö olis kyllä aivan kamala asia. Itse kun teen erityislasten, kehitysvammaisten yms. kanssa töitä niin tiedän että itsestä ei olisi siihen hommaan 24/7. Tietysti eri asia jos joku oireyhtymä tai muu ilmenee vasta syntymän jälkeen niin sitten sen asian kanssa on elettävä, ja hattua nostan kyllä jokaiselle erityislapsen vanhemmalle.

Keskenmeno pelottaa myös kun siskolla on ollut useampi, en tiedä miten ne periytyy tai siis mistä johtuvia esim siskolla on ollut(n) Onneksi hänellä on myös onnistuneita raskauksia takana useampi.
 
@Siim just tuota mietin, että miten sitä sellaisessa tilanteessa jaksaa. Kunnianarvoinen suoritus kyllä kaikilta erityislasten vanhemmilta. Täytyy uskoa ja toivoa, että kaikki menee hyvin. Mä en tiedä miksi nyt tulee näitä ahdistusajatuksia, ku vihdoin päästiin tähän yrittämiseen astio_O

@Innih tulehan sitten kertomaan, kun testaat. Eihän sitä ikinä tiedä, jos sattuiskin tulemaan jotain muuta:)

Mä oon hakenu paria työpaikkaa ja mietin, että mitenhän sitä osaa olla hiljaa, jos tietäiskin jo olevansa raskaana:confused: Ei haluais huijata ketään, mutta eihän mua sitte kukaan palkkaa eikä se asuntolaina maksa itseään:( Onko kellään kokemusta tai ajatuksia miten toimis?
 
@Innih kyllä siellä haamu näkyy! :)

Eevas kyllä mä ainakin vaan hakisin työpaikkaa ja ilmottaisin työnantajalle, vasta sitten kun on viikot varmemmat tai vatsa alkaa näkyä :)

Mäkään en oikein tiedä miten sitä jaksaisi jos lapsi ei olekkaan terve. Se juuri vähän huolettaa, että voiko vielä kolmannen kerran onnistua.

Muok. Ainiin mulle voi päivittää iäksi 25 ja miehelle 26
 
  • Tykkää
Reactions: Innih

Yhteistyössä