Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

@Innih haamua nähdään täälläkin(y) Toivotaan sille vahvistumisia:)

@mimmi92 joo pitää hakea töitä ja miettiä sitten, kun on ajankohtaista. Voihan tässä mennä kauankin. Mun neuroottiset aivot vaan taas raksuttaa läpi kaikki mahdolliset skenaariot. Pitäs vissii opetella vaikka meditoimaan:ROFLMAO:

Siim ja mimmi92 sinänsä mukavaa kuulla, etten ole ainoa jolla välillä tulee myös niitä pelottavia ajatuksia. Suurimmalla osalla menee kaikki kuitenkin hyvin, pitää tarrautua siihen:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Innih
Voijee ihanaa, että teidänkin mielestä näkyy haamu! :love: Toivotaan juu että viikonloppuna saisin vahvemman viivan, jos tähän sitten uskaltaisi jo alkaa uskoa. :X3:

@Fritang Mun tuntemuksien mukaan ovulaatio oli noin kp 19 ja nyt tosiaan kp 33. Eli nyt olisi tasan kaksi viikkoa vasta oviksesta.

Mä myös välillä mietin, että mitä jos lapsella todetaan joku vakava sairaus tms. Olen silti aina jotenkin yrittänyt ajatella, ettei se asia murehtimalla muutu.
 
Ei tainnut olla oviskipuja ne kivut pari päivää sitten. Ei ole enää ollut kipuja, mutta jotain paineen tunnetta ja lievää epämukavuutta koko viikon enemmän tai vähemmän. Taitaa siis jotenkin liittyä enemmän ehkäisyn loppumiseen kuin mihinkään muuhun. Jos nyt yrittäis olla kuulostelematta enää mitään, ettei mene kierto sekaisin sen vaiheiden stressaamisesta. Ei voi kuin nauraa itselleen kuinka jännän äärellä sitä onkaan tän yrityksen alkamisen kanssa.:ROFLMAO:

Kivaa viikonloppua kaikille! Käyn kyllä kuitenkin kyttäilemässä miten piinailijoilla etenee;)
 
Kai innih tekee huomenna jo uuden testin? ;)

Toivotaan että eevaksen ehkäisyn lopetus ei sekoita kiertoa vaan pysyisi alusta saakka tasaisena. Itellä ainaki on aika nopeesti aina ehkäisyn jätön jälkee kierrot tasaantuneet.

Kp12 ja ovista yrittäny kuulostella, limat lisääntyny mutta eka o-testi tänää selvä nega..toivotaan että pian alkais viivoja piirtyy!
 
Täällä hieman toivoisin että kroppa sais ovista aikaan. Testit tavallista tummempia muttei plussia, haluttaa tavallista enempi ja ihokin paremmassa kunnossa. Tosin nyt jo kp 58, joten aika epätodennäköistä..

Onnea teille jotka viivoja ootte saanut näkyviin ja vahvistumisia plussille :love:
 
Muakin kiinnostaa onko @Innih llä alkanu vahvistua viiva ja pääseekö jatkamaan plussanneiden listaa?:love:

Peukkuja että @nnipsu! ja @Jennipä sais ovisplussat (y)(y)

Mulla on DPO6,vielä pitäs ainaki keskiviikkoon asti piinailla. Ainut "oire" on ummetus :ROFLMAO: Jota ei muuten mulla normaalisti ole... Valkovuoto edelleen jatkuu. Muuten ihan negakierto-olo ja samallainen ku aiemmissa kierroissa.
 
@nnipsu! ja @Siim Teen huomenna aamulla testin uudestaan, kyllä jännittää! :love: Muuten olisin jo varmaan tänään tehnyt, mutta en aamulla pystynyt, kun mulle iski meillä töissä jylläävä vatsatauti. :sick: Epäilen vielä norovirukseksi, kun tänään välillä ollut yli 38 astetta kuumetta ja on ihan hirveää olo ja ei oikein mikään pysy sisällä. Toivottavasti tämä virus ei vaikuta mitenkään, jos tuolla masussa asustelisi jo joku?
 
@Innih toivottavasti paranee pian ja innolla Odotan aamun testiä :) Mulla oli keväällä norovirus rv 37+, synnärillä Olin tiputuksessa kun vauva lopetti liikkumisen, koska mulla ei pysynyt mikään sisällä ja jatkuva oksentaminen sai aikaan supistuksia. Mutta siis ei ole sikiölle muuten vaarallinen tauti :)

@Siim toivotaan että Tässä kierrossa tärppäisi :)
 
Onnea paljon täältäkin:love:

Vuorenvarma ovis bongattu pe, loppu kaikki tuntemuksetkin heti. Tallettelut vasta tänään, että auttamattomasti lienee myöhässä(n) Mutta kun en testillä testannut niin elättelen pieniä toiveita, että merkit tulis vähän etuajassa ja miehen simpat ois usain bolteja nopeudeltaan.:ROFLMAO: Mut vakavasti en usko, että on mahiksia. Piinailkaa muut niin saan jännittää mukana:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Siim
Eikö eevas oviksen jälkeen ole vielä mahdollisesti päivä, pari hedelmällistä aikaa? Toivotaan että teillä ois vielä mahdollisuus plussata parin viikon päästä ;)

Täällä alkaa o-testeihi piirtyy enemmä punertavaa viivaa, veikkaisin että ovis vois olla mahd.ti tai ke, täytyy testailla ahkeraan ja yrittää kellistää myös tuota miestä yhtä ahkeraan :rolleyes::ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Siim
@eevas hienoa kun bongasit oviksen, ja toivotaan että olis supersittiöitä miehellä :ROFLMAO:

@nnipsu! jee hyvä että sielläki ovis lähestyy(y)

Mua ahistaa ja pelottaa ens viikko :sick: Jos tää kierto päättyy taas kerran kuukautisiin niin alkaa olla se 6kk yritystä mittarissa. Ja se tuntuu niin pitkältä ajalta (vaikka monet yrittää paaaljon pitempäänkin). Ei sais ressata mutta en suoraan sanottuna tiiä miten rauhottelisin itteäni :confused: Itkettää jo valmiiksi ajatella että jos nega tulee. (n)
 
@Siim täältä kaikki mahdollinen onni mitä voi toiselle toivoa, että tämä olisi teidän kierto:love:

Ja @nnipsu! toivottavasti ovis siellä bongataan ja tulee hyödynnetyksi(y)

Pitää tunnustaa, että voisi olla ihan hyväkin, jos meillä ei tästä kierrosta tärppäisi. Minä toivon kyllä koko sydämestäni, että saisin plussan loppukuusta, mutta voisi olla miehelle vähän shokki.. Taitaisi olla hänelle ihan hyvä, jos saisi aikaa tottua ensin ajatukseen, että vauva saattaa tulla. Kysyin kyllä, että pitäisikö kuitenkin vielä odottaa ja sanoi, että päätöksessä haluaa pysyä, mutta jotenkin aistin pienoista kauhua jälkeenpäin. (n) Noh onhan noita ahdistavia ajatuksia ollut itselläkin kierron alussa, että eiköhän ne myös miehelle suoda. (Järkevämpi aika vaan olisi ollut silloin alussa, eikä pupuilun jälkeen kierron puolessa välissä..) Noh tulkoon plussa, jos on tullakseen.:love:
 
@eevas toivotaan ettei ollut myöhäistä :)

@nnipsu! Tsemppiä oviksen bongailuun :)

@eevas ja onhan siinä sitten Plussan tultua vielä 9kk aikaa valmistautua henkisesti lapsen saamiseen :)

Äh ja kyllä Mulla itselläkin on noita apua, Olenko hullu kun vielä kolmatta toivotaan, nytkin nuorin herätti klo 1 ja valvoi pari tuntia ennen kuin nukahti uudelleen, esikoinen taas sitten päätti aloittaa aamun klo 4.30. Noh onneksi yleensä saa vähän enemmän nukkua :D

Muok. @Innih mites se viikkonäytöllinen testi? :barefoot:
 
@Innih onpa kiva kuulla, että myös digillä tuli plussa:barefoot::love:

Ja kiva, että muillakin on välillä pupu pöksyssä:) Onneksi siinä tosiaan se 9 kk aikaa vielä odottamisen odottamisen päälle(y) (Tulee vissiin tarpeeseen, vaikka odottamisen odottamisen odottamista minulla takana jo vuosi:ROFLMAO:)

@mimmi92 huh kuulostaa kyllä melkoiselta, itselläkin aina ollut toiveena ainakin kaksi lasta, mutta jos nyt katsottaisiin miten sen yhden jälkeen riittää jaksaminen:ROFLMAO: Ja alkuperäishaave oli, että ne lapset tulisi suht pienellä ikäerolla, mutta luulen että joku "reality check" voi olla tässäkin paikallaan myöhemmin, jos ei enää ensimmäisen jälkeen vaikutakaan niin hyvältä idealta..
 
tolta näytti alkuillan o-testi, jospa huomenna tai viim.to ois sit se ovis..

mua jännittää miten jaksan n.2v ja vauvan kanssa, esikoinen on nii riippuvainen musta ja ei voi tietää kuinka vaativa vauva on..mies ois halunnu vielä pienemmä ikäeron mut mä en suostunu ko oma jaksaminen huolettaa.. mutta uskon että kaikesta selviää ja täytyy vaa pyytää apua jos siltä tuntuu.

Olipas kiva että innihin digiki näytti oikeita viikkoja! Ja toivotaan että siim saisi tästä kierrosta toivotun plussan!
 

Attachments

@nnipsu! näyttäis tosiaan olevan lähellä ovis! :)

Huomenna dpo11 testaan. Uskon että näkyy jo, jos on näkyäkseen. Kaikki menkkaoireet on ilmaantunu tässä vuorokauden aikana (finnit, valkovuoto, tissikipu) joten en kauheasti taas usko plussaan ja pessimisti ei pety :ROFLMAO:
 

Yhteistyössä