Nyt ihan oikeasti! Näistä raiskauksista!

Kyllähän tähän on joku roti saatava.:coffee:

Pitäiskö naistenkin alkaa porukalla kulkea pesismailat kädessä ja käydä miesten kimppuun?

Lauma naisia pitää miestä paikallaan ja yks tunkee pesismailaa perseeseen?
Tätäkö nyt haetaan? Mitä hittoa....eikö tässä nyt meinata tehdä mitään?

Että antaa vaan mennä tilanteen samaks kun Ruotsissa, Norjassa ja muissa?
Sehän on ihan väistämätön tosiasia että kun kesä koittaa niin pulassa ollaan....
 
Omakohtaisestikin pieni agressiivisuus on hiipinyt myös minuun. Onhan jotain täällä Suomessakin tehtävä, ettei naisen tarvitse alkaa itseään peittelemään ja kulkemaan katse maassa peläten näitä kiimaisia karvarannepakolaisia. - jotka nyt eivät mitään pakolaisia ole, vaan seikkailevia paskiaisia.
 
Kyllähän tähän on joku roti saatava.:coffee:

Pitäiskö naistenkin alkaa porukalla kulkea pesismailat kädessä ja käydä miesten kimppuun?

Lauma naisia pitää miestä paikallaan ja yks tunkee pesismailaa perseeseen?
Tätäkö nyt haetaan? Mitä hittoa....eikö tässä nyt meinata tehdä mitään?

Että antaa vaan mennä tilanteen samaks kun Ruotsissa, Norjassa ja muissa?
Sehän on ihan väistämätön tosiasia että kun kesä koittaa niin pulassa ollaan....
Ei tarvi odottaa kesään asti. Tä meno on mun mielestä jo nyt ihan älytöntä. Järkyttävä tahti raiskauksissa ja nuoria tyttöjä uhreina.
Mä en ota mitään sumutteita, mä otan perkele kirveen!!!!
 
Minun kokemukseni ihmisten johtamisesta on se, että jos ei puhe mene perille, on pakko antaa negatiivisia "strokeseja" niin pitkään, että tajutaan missä mennään. Tapoja on toki monia, mutta tässä tapauksessa pitäisi saada toimimaan:
1. mamuyhteisön oma kuri
2. pelote kantaväestön suunnalta
3. kansalaisrohkeus

Kohtaan 1 ihmettelen, miten heidän uskontonsa sallii naisten raiskauksen? Ilmeisesti uskonnosta ei ole kontrolloijaksi, eli tässä pitäisi nyt saada aikaan se, että jos mamu tekee rikoksen, he itse hoitelevat sellaisen yksilön pois päiväjärjestyksestä. Kiinassa esimerkiksi on laki, että jos rikos kohdistuu ulkomaalaiseen, on rangaistus kaksinkertainen (ilmeisesti 2 itsekustannettua luotia otsaan).

Kohtaan 2. pitäisi saada sellaiset esimerkit, jotka pelottaa mamuja. Malliin raiskaajan naulaaminen kiveksistä riippumaan Sellon seinälle.

Kohtaan 3. kaivataan sen pleikan panemista sivuun, reipasta urheilua ulkona ja laillisten puolustusaseiden käytön opettelua jne. Pitää näyttää, että me emme pelkää ja jos mulle vittuilette, tulee pataan sen verran kovasti, että mamunkin tekee mieli mennä takaisin savimajaansa.
 
Minun kokemukseni ihmisten johtamisesta on se, että jos ei puhe mene perille, on pakko antaa negatiivisia "strokeseja" niin pitkään, että tajutaan missä mennään. Tapoja on toki monia, mutta tässä tapauksessa pitäisi saada toimimaan:
1. mamuyhteisön oma kuri
2. pelote kantaväestön suunnalta
3. kansalaisrohkeus

Kohtaan 1 ihmettelen, miten heidän uskontonsa sallii naisten raiskauksen? Ilmeisesti uskonnosta ei ole kontrolloijaksi, eli tässä pitäisi nyt saada aikaan se, että jos mamu tekee rikoksen, he itse hoitelevat sellaisen yksilön pois päiväjärjestyksestä. Kiinassa esimerkiksi on laki, että jos rikos kohdistuu ulkomaalaiseen, on rangaistus kaksinkertainen (ilmeisesti 2 itsekustannettua luotia otsaan).

Kohtaan 2. pitäisi saada sellaiset esimerkit, jotka pelottaa mamuja. Malliin raiskaajan naulaaminen kiveksistä riippumaan Sellon seinälle.

Kohtaan 3. kaivataan sen pleikan panemista sivuun, reipasta urheilua ulkona ja laillisten puolustusaseiden käytön opettelua jne. Pitää näyttää, että me emme pelkää ja jos mulle vittuilette, tulee pataan sen verran kovasti, että mamunkin tekee mieli mennä takaisin savimajaansa.
Kiitos!

Mikä sun näkemys on....miksi me ollaan niin korrekteja?
Maalla huono itsetunto?

Miksi me ei puolusteta sitä hyvää mitä meillä on/oli?
Jotkut muut EU:n maat pitävät omia puoliaan...miksi Suomi aina myöntyy?

Jos nyt sivuutetaan tämä mamubisness tästä, jolla on tiettävästi suuri rooli.
 
Suomalaisilla on tosiaan niin huono kunto, ettei meistä ole oikeasti laittamaan kampoihin noille. Täällä niitä näkyy lenkkeilemässä ja urheilemassa, samaan aikaan suomalaiset vahtaavat salkkareita ja vetävät mässyä napaan ja rutisevat netissä kurjaa mamutilannetta. Pitäis ottaa niskasta kiinni ja lähteä liikkumaan. Itsepuolustuskurssi ei olisi myöskään pahitteeksi.

Mulla kulkee aina kaksi aina valpasta kättä pidempää mukana lenkeillä.
 

Yhteistyössä