Nyt käsi sydämelle!

Lunatic
Tietyt aiheet yleensä nostattaa verenpainetta. Oon yrittänyt pysyä niistä aiheista poissa, mutta toisinaan on ihan pakko kuitenki mennä heittämään kommentti.. se tietysti johtaa aina siihen että joku toinen suivaantuu mun kommentista tai haluaa esittää lisäkysymyksiä, jolloin on mentävä avautumaan lisää.. ja sitten sitä jo ollaankin ketjussa kaulaa myöten. Sillon ne suonet voi paukkua.

On myös pari nikkiä, joiden jutuista onnistuu näkemään punasta. Jos haluaa.
 
Professional Griefer
Tosi harvoin ihan oikeasti. Mut sit ku tekee niin revin täällä ruudun toisessa päässä naamaani, ja kerran löin itteäni reiteen niin et tuli jumalaton mustelma.

Onneks mies on yleensä näiden tapausten sattuessa läsnä ja kantaa mut pois koneelta tekemään jotain muuta :D
Sitten onneks saan avautua ja raivota sille, niin ei tarvi suoltaa kaikkia rehellisiä mielipiteitä tänne :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;27669200:
Kyllä mulla kiehuu aina välillä täällä jotain hyvin eriäviä mielipiteitä lukiessani, ja kieltämättä muutama musta saa hermostumaan toisinaan. Riippuu päivästä.

Vielä en oo kuitenkaan saanut aikaan mitään aineellista vahinkoa, joten ihan turvallisilla vesillä ollaan.
Se on vain ajankysymys.. :whistle:

 
Professional Griefer
Huonosti menisi, jos joku ketju/nimimerkki nostattaa verenpainetta. Pitäisihän sitä aikuisen ihmisen osata keskustella asioista ja mielipiteistä. Mielipiteistä ei voi kiistellä.
Täysin totta. Mielipide saa olla kaikilla ja se on myös ihan suotavaa esittää keskustelupalstalla, mutta sitten kun sitä aletaan ESITTÄMÄÄN JA JANKKAAMAAN FAKTANA, niin vähän tekee mieli lyödä itseään vasaralla naamaan.
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood ja kepsis
,,,
[QUOTE="Kyl";27668797]Kaikki rasistiset yms jutut nostattaa mun verenpainetta. Vaikka se olisi provoilua niin pelottaa elää maailmassa missä joku keksii niin ällöttäviä juttuja.[/QUOTE]

kukkahattu!!!
 

Yhteistyössä