Nyt mä väsähdin auringon ottoon

  • Viestiketjun aloittaja ei jaksanu
  • Ensimmäinen viesti
ei jaksanu
3 ja puol tuntia tänään ja joka päivä aina kun mahdollista ottanut. Tänään otan enää puol tuntia ja huomenna sitten uus päivä. Huomaa heti eron kun on 20 astetta ja 30 astetta.
 
Nap
Kuka hullu vielä nykytiedoilla ottaa aurinkoa :eek:
Kai minä sitten olen hullu... :D
Mutta minä kun yksinkertaisesti rakastan kesää, aurinkoa ja lämpöä niin tottakai siittä nautin, Suomen kesä kun tunnetusti on lyhyt ja vähäluminen o_O
Nyt tässä kun vaan on lämmintä ollut niin olen kirjan ja vesipullon kanssa istunut takapihalla, ja kyllä, aurinkorasvalla siveltynä. Eipähän tarvitse jossain vaiheessa kuunnella äitini napinaa siittä kuinka olen valkoinen kun kalkkilaivan kapteeni, näinkin on useasti käynyt (Ja juu, ei asia hänelle kuulu mutta napisee silti).

Ja kun ei ole varaa lähteä missään vaiheessa vuotta etelän lämpöön niin pakko se nyt on tämä hyödyntää.
 
Spencer Hastings
Mäkin olin neljä tuntia :D lotraan tasaisin väliajoin sk 40 aurinkorasvaa, niin en pala ja kärvenny. Mukava päivien täyte tuo ulkona lojuilu ja lukeminen, kun kesäisin töissäkin on niin paljon enemmän tehtävää, mutta iltaisin ei ole velvoitteita, kuten koulua.
 
ei jaksanu
Mäkin olin neljä tuntia :D lotraan tasaisin väliajoin sk 40 aurinkorasvaa, niin en pala ja kärvenny. Mukava päivien täyte tuo ulkona lojuilu ja lukeminen, kun kesäisin töissäkin on niin paljon enemmän tehtävää, mutta iltaisin ei ole velvoitteita, kuten koulua.
Mä taas en käytä ollenkaan aurinkorasvaa. Jos mä tunnen että jostain polttaa selvästi liikaa niin mä suojaan sen vaatteella. Esim naamaa mä suojaan usein kun naama saa aurinkoa muutenkin. Veden äärellä pitää olla paljon paljon tarkempi kauan voi olla ja niinkun tiedetään se on petollinen. Mun tytöllä paloi yläselkä aika punaseks ihan huomaamatta kun jäi rannalle höpisemään ihan liian pitkään. Sitten kun palaa liikaa niin tulee kuumetta ja liioittelua vaikka mistä. Se aurinkorasva tuhoaa liikaa hyötyjä auringosta.
 
Spencer Hastings
Mä taas en käytä ollenkaan aurinkorasvaa. Jos mä tunnen että jostain polttaa selvästi liikaa niin mä suojaan sen vaatteella. Esim naamaa mä suojaan usein kun naama saa aurinkoa muutenkin. Veden äärellä pitää olla paljon paljon tarkempi kauan voi olla ja niinkun tiedetään se on petollinen. Mun tytöllä paloi yläselkä aika punaseks ihan huomaamatta kun jäi rannalle höpisemään ihan liian pitkään. Sitten kun palaa liikaa niin tulee kuumetta ja liioittelua vaikka mistä. Se aurinkorasva tuhoaa liikaa hyötyjä auringosta.
Meillä on suvussa melanoomaa ja mulla muitakin syitä olla varovaisempi, joten mielelläni lotraan rasvalla ja nään enemmän vaivaa rusketuksen vuoksi. Viime kesänäkin tuli oikein nätti, vaikka käytin sk80 rasvaa :)

Mun mies ei myöskään käytä mitään eikä se koskaan pala.. riippuu ihan tosiaan ihotyypistä.
 
ei jaksanu
Meillä on suvussa melanoomaa ja mulla muitakin syitä olla varovaisempi, joten mielelläni lotraan rasvalla ja nään enemmän vaivaa rusketuksen vuoksi. Viime kesänäkin tuli oikein nätti, vaikka käytin sk80 rasvaa :)

Mun mies ei myöskään käytä mitään eikä se koskaan pala.. riippuu ihan tosiaan ihotyypistä.
Mä ottaisin sun tapauksessa silti ensin ees vähän aikaa ilman rasvaa. Se hyöty ei oo pelkästään väri myös kaikki ne vitamiinit.
 

Yhteistyössä