Nyt niitä saa.... Mikropossuja (linkki)

  • Viestiketjun aloittaja ihania
  • Ensimmäinen viesti
ihania
http://www.iltalehti.fi/nettitv/?8271703
Minipossuakin pienempi mikropossu on tällä hetkellä Britannian halutuin lemmikki. Useat maan julkkikset Harry Potter-tähti Rupert Grintia myöten ovat ryhtyneet mikropossun omistajiksi. Näitä pienen pieniä söpöliinejä myydään viikoittain kymmeniä kappaleita. Mikropossun saamiseksi säästöpossua pitää keventää noin tuhannen euron edestä. Maailman neljänneksi älykkäin eläin kasvaa vain 35 sentin pituiseksi.
 
mikropossu
Alkuperäinen kirjoittaja ihania:
http://www.iltalehti.fi/nettitv/?8271703
Minipossuakin pienempi mikropossu on tällä hetkellä Britannian halutuin lemmikki. Useat maan julkkikset Harry Potter-tähti Rupert Grintia myöten ovat ryhtyneet mikropossun omistajiksi. Näitä pienen pieniä söpöliinejä myydään viikoittain kymmeniä kappaleita. Mikropossun saamiseksi säästöpossua pitää keventää noin tuhannen euron edestä. Maailman neljänneksi älykkäin eläin kasvaa vain 35 sentin pituiseksi.
Joo nyt niitä saa mut mistä!? Jos tiiät yhtään tarkemmin ni kerro!
 
mikropossu
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Ihania... Herää vaan kysymys, et mitäköhän ihminen on taas tehnyt saadakseen aikaan tommosen. Paljoko vaatinut kaikenlaisia kokeita ym rääkkiä... Ja liekö noi possut sit kuinka terveitä..
Nii mut älä ny rupee pelottelee XD
 
humps
mie luulen että tuossa näkyi enempi vain porsaita. Vain hetken vilahti täysikasvuinen yksilö. Jis kerta 35cm on säkä aikuisena, niin poikasiahan nuo söpöläiset oli. (?)
 
...
Näitäkö nyt voi sit valmistaa mikrossa? Ehehehe..

Mulla tuli joku ihme ajatuskatkos ja aattelin, ett tää olis alotus jostain kauan odotetuista jääkaappimagneeteista, possumagneeteista.
 
mikropossu
Alkuperäinen kirjoittaja humps:
mie luulen että tuossa näkyi enempi vain porsaita. Vain hetken vilahti täysikasvuinen yksilö. Jis kerta 35cm on säkä aikuisena, niin poikasiahan nuo söpöläiset oli. (?)
juu mut katoin just videoit jos ne oli iha täys kasvusii ja ne oli siin kans tooosi söpöi<3333
 
mikropossu
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Näitäkö nyt voi sit valmistaa mikrossa? Ehehehe..

Mulla tuli joku ihme ajatuskatkos ja aattelin, ett tää olis alotus jostain kauan odotetuista jääkaappimagneeteista, possumagneeteista.
Ööö... en nyt ihan tajunnu (?)
 
mikropossu
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Näitäkö nyt voi sit valmistaa mikrossa? Ehehehe..

Mulla tuli joku ihme ajatuskatkos ja aattelin, ett tää olis alotus jostain kauan odotetuista jääkaappimagneeteista, possumagneeteista.
Ööö... en nyt ihan tajunnu (?)
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja mikropossu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mikropossu:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Näitäkö nyt voi sit valmistaa mikrossa? Ehehehe..

Mulla tuli joku ihme ajatuskatkos ja aattelin, ett tää olis alotus jostain kauan odotetuista jääkaappimagneeteista, possumagneeteista.
Ööö... en nyt ihan tajunnu (?)
En ihmettele.
En ihmettele ettet ihmettele
No mitenni ette tajuu?
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja mikropossu:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Näitäkö nyt voi sit valmistaa mikrossa? Ehehehe..

Mulla tuli joku ihme ajatuskatkos ja aattelin, ett tää olis alotus jostain kauan odotetuista jääkaappimagneeteista, possumagneeteista.
Ööö... en nyt ihan tajunnu (?)
En mäkää. Tuli vaan joku härö ajatukseen. Aina en pysy itekkää omien ajatusteni perässä.

Vai tuota mikrossa valmistamista? Aattelin, jos tää olis sellanen uus pikaruoka: laita possu mikroon täydelle teholle 5min..
 

Yhteistyössä