Oisko kellään kokemusta Porin tai Nakkilan siivousfirmoista?

  • Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti
HippuTAR
Siis kotisiivousta tekevistä. Kiva yrittää summis valita vaan joku firma... Noista mitä löysin niin SiivousPorilla on halvin hinta, mutta näkyneekö se sitten työn laadussa? Kun hintaeroa on 5-6/h muihin hintansa ilmoittaneisiin firmoihin verrattuna.
Ja on muuten ärsyttävää että läheskään joka firma ei oo nettisivuilleen laittanu hintoja. Eikö firmat oikeesti tajua kuinka iso merkitys saattaa olla moisella? Monesti jos mä etin jotain palvelua ja niinkin oleellinen asia kuin hinta pidetään salaisuutena niin blokkaan sellaset heti pois.
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
Saunan taakse
Siis kotisiivousta tekevistä. Kiva yrittää summis valita vaan joku firma... Noista mitä löysin niin SiivousPorilla on halvin hinta, mutta näkyneekö se sitten työn laadussa? Kun hintaeroa on 5-6/h muihin hintansa ilmoittaneisiin firmoihin verrattuna.
Ja on muuten ärsyttävää että läheskään joka firma ei oo nettisivuilleen laittanu hintoja. Eikö firmat oikeesti tajua kuinka iso merkitys saattaa olla moisella? Monesti jos mä etin jotain palvelua ja niinkin oleellinen asia kuin hinta pidetään salaisuutena niin blokkaan sellaset heti pois.
Moi!
Eikö oli parempi että yhteiskunnan elätti SIIVOISI ITSE luukkunsa?
Vai että me vielä maksetaan sun siivous?!?
 
HippuTAR
Ihan selvästi tässä haet vittuilua, eikö ole parempaa tekemistä? Mene siivoomaan siitä ja lopeta provoaminen.
Myönnän että joskus on EHKÄ tullut tollakin ajatuksella jotain kirjoitettua.
Mutta tämä ei ole sellainen.

Ihan oikeesti kaipaisin kokemuksia noista siivousfirmoista.

Ja taas kerran: teillä ei ole mitään tietoa siitä millä rahoilla mä elän.

Ja lopuksi: mä en asu Nakkilassa, enkä tule koskaan asumaankaan. Mutta tarttisin sinne eräälle henkilölle siivoojan.

Niin ja oon muuten siivonnu kaks päivää putkeen, ettei teidän tarvii siitäkään murehtia.
 

Yhteistyössä