Okei, eli toisen äitiyttä ei saa arvostella koskaan.

Eli en arvostele nyt enää muissakaan kuin hyvin räikeissä lasu-tapauksissa.

Muistakaa että ette sitten tekään saa arvostella. Mitään äityden muotoa tai yksittäistä toimintatapaa ette saa pitää toista huonompana, vaan rökitätte sen joka niin yrittää.

Koskee niin mustia kuin harmaita.
Onnistuuko?
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Minulta ainakin, pidän muutenkin yleensä huolem etupäässä omista asioistani. LASU-keissit sitten erikseen, mutta ei niissäkään minun maallikkona tarvitse arvostella mitään, vaan todeta ja raportoida faktat.
 
vierailija
Huhheijaa....

Jos on aloitus, jossa aiheena on "Aion jättää 1kk vanhan vauvan kahdeksi kuukaudeksi isänsä hoiviin", on asiallista kommentoida oma mielipide.

Kiusaamiseksi aihe menee,kun muita aiheita käsittelevissä ketjuissa otetaan asia esille koko ajan, ja varsinkin kun sille perustetaan oma haukkumaketju.
 
vierailija
Ja taas mennään... :whistle:

Mä en ainakaan jaksa enää vastata sulle. En tähänkään.

Asperger tai jotain pahempaa sulla täytyy olla, ns normaali et ole. Ei kukaan täysjärkinen jankuta noin!

Mä häivyn samantien. En siis lue jos vastaat jotain mulle huom en kysy sulta mitään. Älä siis ota stressiä että mulle pitäisi vastata. <3
 
vierailija
Huhheijaa....

Jos on aloitus, jossa aiheena on "Aion jättää 1kk vanhan vauvan kahdeksi kuukaudeksi isänsä hoiviin", on asiallista kommentoida oma mielipide.

Kiusaamiseksi aihe menee,kun muita aiheita käsittelevissä ketjuissa otetaan asia esille koko ajan, ja varsinkin kun sille perustetaan oma haukkumaketju.
Tätä Echolle on yritetty selittää mutta ei sille mene perille. Mutta Echo on sanojensa mukaan "purrut hammasta" Milannan vuoksi ja nyt pato aukesi. Ei vaikutua terveeltä Echon käytös mutta hän kielsi arvostelemasta itseään. Joten annan olla.
 
vierailija
Tätä Echolle on yritetty selittää mutta ei sille mene perille. Mutta Echo on sanojensa mukaan "purrut hammasta" Milannan vuoksi ja nyt pato aukesi. Ei vaikutua terveeltä Echon käytös mutta hän kielsi arvostelemasta itseään. Joten annan olla.

Muistelehan vaan vähän tarkemmin. Milanna on saanut paskoo vuosien mittaan niskaan vaikka kuinka paljon, kun on tehnyt töitä todella ahkerasti ja jättänyt lapset äidilleen.

Nyt jostain syystä Milanna onkin hyvin ja Echo pahis. Miksi te muut olette saaneet arvostella Milannaa vuosikausia todella rankastikin ja kuoro on ollut yksimielinen. Nyt kun Echo otti asian esiin, niin samanlainen kuoro hyökkäsi hänen kimppuunsa.
 
  • Tykkää
Reactions: piismeikker ja Echo
Eilisessä ketjussa lähdin käsittelemään asioita yleisellä tasolla, huom.
Toki se ketju lähti erään palstalaisen elämäntyylin pohjalta, ja tämä ketju poiki eilisestä. Mutta eilinen ja tämä ketju: nyt mennään yleisellä tasolla.
 
vierailija
Nukuitko yhtään? Eikö ne viikonloppuset kornit ketjut riittäneet, ajattelit sitten alottaa karusellin taas uudestaan.


Kysehän oli siitä että sä ensin haukuit Milannan alotuksessa joka ei äitiyttä edes koskenut. Sitten sä teit vielä ihan erillisen alotuksen jossa haukuit Milannan.
Nyt sitten teit tämän jossa aiot jatkaa samaa valitusta.

Alat oikeesti vaikuttaa siltä että kaipaisit jonkinlaista hoitoa. Laita kone kiinni ja mene olemaan äiti, leivo vaikka pullaa koululaisille, jos sulla sellasia on.
 
Tätä Echolle on yritetty selittää mutta ei sille mene perille. Mutta Echo on sanojensa mukaan "purrut hammasta" Milannan vuoksi ja nyt pato aukesi. Ei vaikutua terveeltä Echon käytös mutta hän kielsi arvostelemasta itseään. Joten annan olla.
Se Milanna-kritiikki liittyi, tosin löyhästi, mamuaiheeseen. Hän on esimerkki semmoisesta ulkomaisesta kulttuurista jonka tapaisen ajattelun en halua leviävän. Tosin virolaisuus ei ole onneksi leviämässäkään...

Osa ihmisten mamukritiikistä on kulttuurikritiikkiä. Ja jos mä näen että joku kulttuuri on pinnallinen, niin ei sitä tänne kiitos.
Eli joku kunnollista kulttuuria edustava olisi voinut tehdä Milannan aloittaman ketjun mutta en olisi hyökännyt. Mä tunnen ihania, vastuullisia mamuja/ulkomaalaistaustaisia ihmisiä. Esim.monet thaiäidit ovat huippuja.

Mutta ei Milannasta sen enempää, slaavilaisen kulttuurin ja eri kulttuurien kritiikkiä kyllä voin harrastaa jatkossa.
Eli yleisellä tasolla.
 
vierailija
Muistelehan vaan vähän tarkemmin. Milanna on saanut paskoo vuosien mittaan niskaan vaikka kuinka paljon, kun on tehnyt töitä todella ahkerasti ja jättänyt lapset äidilleen.

Nyt jostain syystä Milanna onkin hyvin ja Echo pahis. Miksi te muut olette saaneet arvostella Milannaa vuosikausia todella rankastikin ja kuoro on ollut yksimielinen. Nyt kun Echo otti asian esiin, niin samanlainen kuoro hyökkäsi hänen kimppuunsa.

Vähän eri asioista puhutaan. Tällä echolla menee nyt turhan kovaa joka saralla. Tulee aukomaan päätään ketjuihin asioista jotka ei liity ketjun aiheeseen mitenkään, sitten tekee oikein erillisen ketjun missä kaikkien pitäs peesailla hänen somevihanlietsontaa, tai muuten sitä ja muuten tätä.
Eikö kannattaisi kommentoida niissä ketjuissa joissa Milanna on sanonut jotain mikä häiritsee, eikä patoa vihaa ja yhtäkkiä ihan asiayhteyksistä irti alkaa järjetön paasaus.

Nyt sitten vuorossa jälleen ohjeistusta, miten muiden pitää tästälähin käyttäytyä. On kyllä ämmä sekasin, onko napoleonkompleksi vai mitä on, mutta ei ole käytös enää lähelläkään tervettä.
 
Vähän eri asioista puhutaan. Tällä echolla menee nyt turhan kovaa joka saralla. Tulee aukomaan päätään ketjuihin asioista jotka ei liity ketjun aiheeseen mitenkään, sitten tekee oikein erillisen ketjun missä kaikkien pitäs peesailla hänen somevihanlietsontaa, tai muuten sitä ja muuten tätä.
Eikö kannattaisi kommentoida niissä ketjuissa joissa Milanna on sanonut jotain mikä häiritsee, eikä patoa vihaa ja yhtäkkiä ihan asiayhteyksistä irti alkaa järjetön paasaus.

Nyt sitten vuorossa jälleen ohjeistusta, miten muiden pitää tästälähin käyttäytyä. On kyllä ämmä sekasin, onko napoleonkompleksi vai mitä on, mutta ei ole käytös enää lähelläkään tervettä.
Mä vaan odotan sitä äiten kritisoimattomuutta myös teiltä, jos te mua rökitätte samasta asiasta. ;)

Ja, edellisessä viestissä selitin miten Milannan oma elämä liittyy mamuaiheeseen.

Voisin tehdä miljoonannen ketjun aiheesta "slaavilainen kulttuuri on pinnallista, vaikka joitain hyviä puolia on." Mut en jaksa, tyhjennän sanomalehti-ja mainoslehtikasaa.
 
vierailija
Muistelehan vaan vähän tarkemmin. Milanna on saanut paskoo vuosien mittaan niskaan vaikka kuinka paljon, kun on tehnyt töitä todella ahkerasti ja jättänyt lapset äidilleen.

Nyt jostain syystä Milanna onkin hyvin ja Echo pahis. Miksi te muut olette saaneet arvostella Milannaa vuosikausia todella rankastikin ja kuoro on ollut yksimielinen. Nyt kun Echo otti asian esiin, niin samanlainen kuoro hyökkäsi hänen kimppuunsa.
Ei vaan muut on pahiksia ja Echo hyvis.

Mistä sä tiedät kuka näistä Milannaa on aikasemmin arvostellut? Tuskin kukaan näistä puolistajista. Itse en ainakaan ole Milannaa aikasemminkaan arvostellut. En edes muista lukeneeni ketjuja joihin Echo viittasi (vauvan hoitoon jättäminen). Taitaa olla aika vanhoja juttuja?
 
vierailija
Mikä juttu tää nyt on?! Sulle on nyt maailman tärkein asia että saat arvostella toisia äitejä.... anna mennä hyvä ihminen. Älä nyt päivääsi tän aiheen takia pilaa. Se mikä tässä huolettaa eniten, on sun perverssi tarve jauhaa tästä...
 
vierailija
Mä vaan odotan sitä äiten kritisoimattomuutta myös teiltä, jos te mua rökitätte samasta asiasta. ;)

Ja, edellisessä viestissä selitin miten Milannan oma elämä liittyy mamuaiheeseen.

Voisin tehdä miljoonannen ketjun aiheesta "slaavilainen kulttuuri on pinnallista, vaikka joitain hyviä puolia on." Mut en jaksa, tyhjennän sanomalehti-ja mainoslehtikasaa.

Narsismi ilmenee sosiaalisessa käyttäytymisessä, ja kun ihmiseltä puuttuvat tietyt hillitsevät mekanismit, esimerkiksi syyllisyyden- ja häpeäntunteet, hän voi suoriutua älyllisesti keskimääräistä paremmin. Hän ei kykene myöntämään epäonnistumista, mikä voi antaa harhaanjohtavasti kuvan vahvasta itsetunnosta.

Ilmeneminen
Häiriötasoinen narsisti on itsekeskeinen, huomionkipeä, kateellinen ja hyväksikäyttävä. Narsisti kokee uhkaa itseään kohtaan osaavampien seurassa.
Siksi narsisti voi saada esim. työpaikalla (näköjään myös netissä) paljon pahaa aikaa.
 
No jos sua tutukin ojentaa asiasta niin voisi varmaankin miettiä... Vink. :whistle:
Ja tällä tutulla on musta nikki jota hän ei sopivissa kohdissa käytä. Kätevää tuo harmailu, saa singahdella ketjusta toiseen eikä kukaan ota vastuuseen.
Mä nostan hattua niille mustille jotka kirjoittavat kaiken omalla nikillään.

Mutta voi olla että erehdyn tuosta harmaasta, tyyli on kyllä tunnistettavissa, mutta voi olla useitakin hänen tyylisiään.
 

Yhteistyössä