Olen niin pettynyt koko matkaan.

Viimeinen kerta kun lähden kiertomatkalle, väsymystä 24/7 päällä, kaikki suunniteltu vain niin että ostetaan joka paikasta jotain mihin oppaat vievät meitä, jos et ostaa niin olet kamala jokaisen silmissä. Tässä missä ollaan naisia ahdistellaan ja se hermostuttaa todella paljon kun mukana vielä pieni lapsi itsellä. Jopa itse opas ahdisteli jonkin verran tai jonkin verran on lievästi sanottua, jopa omassa huonessa ei saa olla rauhassa kop kop ,,khulta olatko taalla,,. Kaupan päälle väsymyksen takia pojalle on tullut flunssan oireet, itsellekin, sekä sain silmätulehduksen kun ei ollut aika vaihtaa piilolinssejä ja ilman en näe mitään. Muutenkin olo niin kuin olisit jossain koulumatkalla, kun siellä muutkin ihmiset ja et voi mennä mihinkään yksin etkä olla myöhässä, jos myöhästyt niin kuin minä kerran, kun pojalle noussut kuumetta, niin joku huusi minulle bussissa heti että viimeinen kerta prkle teet niin. Huhhuh. Väsynyt, *ittuuntunut, vihainen ja mun kaikki tuntemukset ei voi edes sanoilla selittää, kun vielä kaikki mitä kirjoitin on pientä purkkausta ,,vain,,. Todellisuudessa koko reissu oli painajainen, onneksi pian takaisin. Vielä tämä maa missä olen, tänne viimeinen kerta astun.
 
vierailija
Me ollaan aina matkusteltu omatoimisesti juuri sen takia, että ahdistun tuollaisesta ohjatusta aikataulusta. Tykkään siitä, että saadaan jäädä katsomaan jotain nähtävyyttä kauemmaksi aikaa jos se meidän mielestä on kiinnostava tai että voidaan ohittaa kaikki kauppapaikat kun ei tykätä ostella mitään.
Ymmärrän sinua.
 
Me ollaan aina matkusteltu omatoimisesti juuri sen takia, että ahdistun tuollaisesta ohjatusta aikataulusta. Tykkään siitä, että saadaan jäädä katsomaan jotain nähtävyyttä kauemmaksi aikaa jos se meidän mielestä on kiinnostava tai että voidaan ohittaa kaikki kauppapaikat kun ei tykätä ostella mitään.
Ymmärrän sinua.
Sama minäkin mutta ajattelin kokeilla jotain muuta. Oli iso pettymys kaikista pahin kun itse opas ahdistelee 24/7. En voi edes mun tuntemuksia kirjoittaa, mutta niin pahaa maku on jäänyt että voi voi.
 
vierailija sivusta
Voi kurja! Onneksi pääsette pian kotiin. Mä en kuuna päivänä lähtis mihinkään kiertomatkalle kaikenlaisten valittavien junttien mukana, ei sovi mun luonteelle.

Turkissako te olette vai missä? En olis sinnekään lähtenyt enkä lähde..
 
Voi kurja! Onneksi pääsette pian kotiin. Mä en kuuna päivänä lähtis mihinkään kiertomatkalle kaikenlaisten valittavien junttien mukana, ei sovi mun luonteelle.

Turkissako te olette vai missä? En olis sinnekään lähtenyt enkä lähde..
Juu siellä, Turkkin rannikko/riviera ja Cappadocania, Antalya, oikeasti joka päivä eri kaupunki ja bussissa jopa 8 tuntia putkeen. Totta aina pakko seurustella jonkun kanssa, ihmiset siellä valittavia. Kaikist inhottavin niin kuin sanoin että että oppaat ovat turkkilaisia ja olin yhden uhri. Koko matkasta ei tullut kuin itkua ja pahaa mieltä. Näissä maissakin en enää halua käydä, vielä kun olin aikoja sitten siellä ja eri kaupungissa, ei niin pahaa ole ollut vaikka ei mitenkään paras paikka, luulin kiertomatka voi olla hauska ja hieno kokemus pojalle kun Cappadocania halusin nähdä. Mutta ei ollutkaan, painajainen mikä painajainen.
 
p@ula
Juu siellä, Turkkin rannikko/riviera ja Cappadocania, Antalya, oikeasti joka päivä eri kaupunki ja bussissa jopa 8 tuntia putkeen. Totta aina pakko seurustella jonkun kanssa, ihmiset siellä valittavia. Kaikist inhottavin niin kuin sanoin että että oppaat ovat turkkilaisia ja olin yhden uhri. Koko matkasta ei tullut kuin itkua ja pahaa mieltä. Näissä maissakin en enää halua käydä, vielä kun olin aikoja sitten siellä ja eri kaupungissa, ei niin pahaa ole ollut vaikka ei mitenkään paras paikka, luulin kiertomatka voi olla hauska ja hieno kokemus pojalle kun Cappadocania halusin nähdä. Mutta ei ollutkaan, painajainen mikä painajainen.

Nyt sulla on skulttuurishokki... Mut et varmaankaan katsonut aamu-tvlähetystä? Siellä vilahti tooosi kätevä systeemi, josta varmaan teidänkin yritys voisi saada apuja, ei tarvis matkustaa. Oletko nähnyt aiemmin? Eihän kotoa ole pakko lähteä minnekään...
 
vierailija
Itsekin hermostuin kun kaksi viikkoa olin suhteellisen hyvässä hotellissa ja siihen sisältyi puolihoito. Heti aamupalalla hotellin henkilökunta on niskassa ohjaamassa pöytiin ja kyselemässä mitä juot. Illallinen oli vielä ahdistavampi, kun aina eri ruokalajien jälkeen joku tuli hakemaan lautasia ja tarkkaili oletko jo syönyt. Aluksi se on hauskaa ja ruokabuffeeta odottaa, mutta sitten toivoo että kerrankin saisi syödä lomalla rauhassa.
 
vierailija
Juu siellä, Turkkin rannikko/riviera ja Cappadocania, Antalya, oikeasti joka päivä eri kaupunki ja bussissa jopa 8 tuntia putkeen. Totta aina pakko seurustella jonkun kanssa, ihmiset siellä valittavia. Kaikist inhottavin niin kuin sanoin että että oppaat ovat turkkilaisia ja olin yhden uhri. Koko matkasta ei tullut kuin itkua ja pahaa mieltä. Näissä maissakin en enää halua käydä, vielä kun olin aikoja sitten siellä ja eri kaupungissa, ei niin pahaa ole ollut vaikka ei mitenkään paras paikka, luulin kiertomatka voi olla hauska ja hieno kokemus pojalle kun Cappadocania halusin nähdä. Mutta ei ollutkaan, painajainen mikä painajainen.
:(
 
vierailija
No mitä, oisko kannattanu ottaa etukäteen selvää millasesta matkasta on kyse. Oisit googlettanu ihmisten kokemuksia jne. Sitä paitsi kuka hullu lähtee enää Turkkiin. Siellä alkaa turvallisuustilanne olla aikamoinen.
 
vierailija
Nyt sulla on skulttuurishokki... Mut et varmaankaan katsonut aamu-tvlähetystä? Siellä vilahti tooosi kätevä systeemi, josta varmaan teidänkin yritys voisi saada apuja, ei tarvis matkustaa. Oletko nähnyt aiemmin? Eihän kotoa ole pakko lähteä minnekään...
Anteeksi, mutta miksi sä linkität tuollaista sivustoa tänne, kun ei ollenkaan nyt liity aiheeseen..? Jonnekin muuhun ketjuun myös plus kaikki ne ravintojutut.

En ymmärrä.. ootko trolli?
 
Itsekin hermostuin kun kaksi viikkoa olin suhteellisen hyvässä hotellissa ja siihen sisältyi puolihoito. Heti aamupalalla hotellin henkilökunta on niskassa ohjaamassa pöytiin ja kyselemässä mitä juot. Illallinen oli vielä ahdistavampi, kun aina eri ruokalajien jälkeen joku tuli hakemaan lautasia ja tarkkaili oletko jo syönyt. Aluksi se on hauskaa ja ruokabuffeeta odottaa, mutta sitten toivoo että kerrankin saisi syödä lomalla rauhassa.
Et ole kovinkaan tottunut palveluun? :whistle:
 
p@ula
Anteeksi, mutta miksi sä linkität tuollaista sivustoa tänne, kun ei ollenkaan nyt liity aiheeseen..? Jonnekin muuhun ketjuun myös plus kaikki ne ravintojutut.

En ymmärrä.. ootko trolli?
Höpöhöpö, en vaan ala selittämään sitä, kun hän oli lähdössä reissuun, vanha tarina. Mut onhan nuo tiedossa, mut kamalan rankkoja voi olla. En viitsi etsiä niitä, mut oletan, et ei edes näe aamutlekkaria siellä, os ei ole vielä kotona. Ravintoutuista olemme samaamieltä, joten en ota puheeksi nyt.

Kyllä ne yleensä liittyy aiheeseen, vaikka kaikki ei sitä huomakaan.
 
No mitä, oisko kannattanu ottaa etukäteen selvää millasesta matkasta on kyse. Oisit googlettanu ihmisten kokemuksia jne. Sitä paitsi kuka hullu lähtee enää Turkkiin. Siellä alkaa turvallisuustilanne olla aikamoinen.
Juu ei ja aika lähellä meitä just tapahtui pommi isku, täälläkin kaikenlaista tapahtu, mielenosoitukset ym... missä ei edes saa lähellä olla.
 

Yhteistyössä