Olenko hullu jos rakastun maahanmuuttajaan?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tapasimme baarissa ja pian mies pyysi minua treffeille. Olemme nyt tapailleet pari kuukautta, ja olen myytyä naista.

Mies on asunut Suomessa puolivuotta, puhuu hyvin Englantia, ja haluaa Suomesta töitä kun saa kansalaisuuden. Uskonnoltaan hän on muslimi, mutta maallistunut sellainen. Minulta hän ei sanojensa mukaan odota minkäänlaista islaminuskon harjoitusta. Minua vaivaa kuitenkin hivenen se, että miehen suku on Irakissa. Entä jos hän haluaakin yhtäkkiä muuttaa sinne takaisin (ei kuulemma halua)?

Vanhempani ovat suhteesta aivan kauhuissaan. Myös muutamat ystävät varoittelevat, etten saisi antaa lupaavan alun hämätä.
 
vierailija
Miehellä on luultavasti vaimo ja lapsi Irakissa. Hän haluaa kansalaisuuden, jotta voi tuoda perheensä Suomeen. Suku ei tule sinusta pitämään ja olet heille alhaisempi kuin koira. Sinusta tulee miehen omaisuutta ja tulet kärsimään 99.9% todennäköisyydellä.
 
Tapasimme baarissa ja pian mies pyysi minua treffeille. Olemme nyt tapailleet pari kuukautta, ja olen myytyä naista.

Mies on asunut Suomessa puolivuotta, puhuu hyvin Englantia, ja haluaa Suomesta töitä kun saa kansalaisuuden. Uskonnoltaan hän on muslimi, mutta maallistunut sellainen. Minulta hän ei sanojensa mukaan odota minkäänlaista islaminuskon harjoitusta. Minua vaivaa kuitenkin hivenen se, että miehen suku on Irakissa. Entä jos hän haluaakin yhtäkkiä muuttaa sinne takaisin (ei kuulemma halua)?

Vanhempani ovat suhteesta aivan kauhuissaan. Myös muutamat ystävät varoittelevat, etten saisi antaa lupaavan alun hämätä.
Vaikka kyseessä olisi kantasuomalainen mies, niin jos parin kuukauden tuntemisen jälkeen olisit ihan sekaisin ja "myytyä naista", kehoittaisin laittamaan vähän jäitä hattuun ja jalkoja maan pinnalle. Provohan tämä teksti selvästi on - jotenkin kumman sopivasti tällaisia nyt ilmaantuu palstalle juuri silloin kun palstalla muutenkin vaahdotaan väärin perustein tulleista turvapaikanhakijoista ja pahismuslimeista.

Jos seurustelisit miehen kanssa, jonka suku asuu jossain Utsjoella, niin jos mies haluaisi muuttaa Utsjoelle, niin lähtisitkö sinä muka tahdottomana perässä? Et, koska sinun sukusi asuu jossain muualla ja sinun työsi ja ystäväsi ovat muualla. Sama tällaisissa: jos toinen haluaa muuttaa hevonkuuseen sukunsa luo, niin sitten hän saa muuttaa sinne itsekseen. Parin kuukauden tuntemisen jälkeen se ei ole mikään katastrofi.
 
vierailija
Noniiiin ihan on usko ihmisiin huipussaan kun tsekkailee näitä kommentteja. Hullua ja tyhmää on, että nää tyypit täällä asettaa jäätäviä oletuksia ihmiselle, jota ei oo nähny kertaakaan. Man up dudes

Ihan sama onko irakista vai ruotsista vai suomesta tai mistä vaan, se henkilö on se joka ratkasee. Ei uskonto eikä mikään muu. Kuuntele itteäs ja omaa sydäntä ja mieti mikä fiilis sen henkilön kanssa on :) kiirehtiä nyt ei kannata missään suhteessa milloinkaan. Fiiliksen mukaan vaan ja unohdat näiden ystävällisien rasistien kommentit. Ihminen on ihminen ja jos se on hyvä tyyppi ni se on hyvä tyyppi riippumatta mistään muusta. Luota ittees, ei kukaan täällä tiedä paremmin ku sä. Plus nauti!!! toihan on ihan parasta aikaa suhteessa :))
 
vierailija
Tapasimme baarissa ja pian mies pyysi minua treffeille. Olemme nyt tapailleet pari kuukautta, ja olen myytyä naista.

Mies on asunut Suomessa puolivuotta, puhuu hyvin Englantia, ja haluaa Suomesta töitä kun saa kansalaisuuden. Uskonnoltaan hän on muslimi, mutta maallistunut sellainen. Minulta hän ei sanojensa mukaan odota minkäänlaista islaminuskon harjoitusta. Minua vaivaa kuitenkin hivenen se, että miehen suku on Irakissa. Entä jos hän haluaakin yhtäkkiä muuttaa sinne takaisin (ei kuulemma halua)?

Vanhempani ovat suhteesta aivan kauhuissaan. Myös muutamat ystävät varoittelevat, etten saisi antaa lupaavan alun hämätä.
Ai matu aikoo vasta sitten mennä töihin kun saa Suomen kansalaisuuden ja siihen menee useita vuosia...
 
vierailija
Vaikka kyseessä olisi kantasuomalainen mies, niin jos parin kuukauden tuntemisen jälkeen olisit ihan sekaisin ja "myytyä naista", kehoittaisin laittamaan vähän jäitä hattuun ja jalkoja maan pinnalle. Provohan tämä teksti selvästi on - jotenkin kumman sopivasti tällaisia nyt ilmaantuu palstalle juuri silloin kun palstalla muutenkin vaahdotaan väärin perustein tulleista turvapaikanhakijoista ja pahismuslimeista.

Jos seurustelisit miehen kanssa, jonka suku asuu jossain Utsjoella, niin jos mies haluaisi muuttaa Utsjoelle, niin lähtisitkö sinä muka tahdottomana perässä? Et, koska sinun sukusi asuu jossain muualla ja sinun työsi ja ystäväsi ovat muualla. Sama tällaisissa: jos toinen haluaa muuttaa hevonkuuseen sukunsa luo, niin sitten hän saa muuttaa sinne itsekseen. Parin kuukauden tuntemisen jälkeen se ei ole mikään katastrofi.
Ai nyt se on provoilua palstan pääpalstasuvakin mielestä jos palstalainen ilmoittaa rakastuneensa matuun. :D
 
vierailija
Tapasimme baarissa ja pian mies pyysi minua treffeille. Olemme nyt tapailleet pari kuukautta, ja olen myytyä naista.

Mies on asunut Suomessa puolivuotta, puhuu hyvin Englantia, ja haluaa Suomesta töitä kun saa kansalaisuuden. Uskonnoltaan hän on muslimi, mutta maallistunut sellainen. Minulta hän ei sanojensa mukaan odota minkäänlaista islaminuskon harjoitusta. Minua vaivaa kuitenkin hivenen se, että miehen suku on Irakissa. Entä jos hän haluaakin yhtäkkiä muuttaa sinne takaisin (ei kuulemma halua)?

Vanhempani ovat suhteesta aivan kauhuissaan. Myös muutamat ystävät varoittelevat, etten saisi antaa lupaavan alun hämätä.
Olet täysi idiootti, mutta samapa sille... tässä on kohta kaikilla huonot housussa kun sota alkaa että ei oikein ehditä sua ajatella, omassa nahassakin riittää pelastamista. Jokainen huolehtikoon itsestään, et ole ensimmäinen etkä viimeinen joka haksahtaa "maallistuneeseen muslimiin" :D
 
vierailija
Noniiiin ihan on usko ihmisiin huipussaan kun tsekkailee näitä kommentteja. Hullua ja tyhmää on, että nää tyypit täällä asettaa jäätäviä oletuksia ihmiselle, jota ei oo nähny kertaakaan. Man up dudes

Ihan sama onko irakista vai ruotsista vai suomesta tai mistä vaan, se henkilö on se joka ratkasee. Ei uskonto eikä mikään muu. Kuuntele itteäs ja omaa sydäntä ja mieti mikä fiilis sen henkilön kanssa on :) kiirehtiä nyt ei kannata missään suhteessa milloinkaan. Fiiliksen mukaan vaan ja unohdat näiden ystävällisien rasistien kommentit. Ihminen on ihminen ja jos se on hyvä tyyppi ni se on hyvä tyyppi riippumatta mistään muusta. Luota ittees, ei kukaan täällä tiedä paremmin ku sä. Plus nauti!!! toihan on ihan parasta aikaa suhteessa :))
Isis-morsiametkin kuuntelivat sydäntään ja kuinkas kävikään. Ehkä vähän kannattaisi käyttää kuitenkin järkeäkin. Uskonto ja kulttuuri todellakin vaikuttaa ihmiseen.
 
vierailija
Olet. Älä missään nimessä lankea hänen lirkutuksiin. Moni turvapaikanhakija on hätää kärsimässä, kun karkotus odottaa ja yksi tapa saada jäädä maahan on mennä naimisiin suomalaisen kanssa ja ehkä tehdä lapsi. Sitten hän ottaa sinusta eron ja tuo perheensä tänne. Eikä tietenkään häntä voi karkottaa, koska hänellä on siteitä Suomeen lapsensa kautta.
 
Muslimin vaimo
1) Tapasimme baarissa --> ensimmäinen varomerkki

2) Mies on asunut Suomessa puolivuotta, puhuu hyvin Englantia, ja haluaa Suomesta töitä kun saa kansalaisuuden --> kansalaisuuden saamiseksi miehen on asuttava Suomessa yhtäjaksoisesti vähintään 5 vuoden ajan. Miksi hän ei voi tehdä töitä aiemmin? Jos hänellä on voimassa oleva oleskelulupa B, sillä saa tehdä töitä. Jos ei voi, todennäköisesti oleskeluluvan kanssa häikkää --> toinen varomerkki

3) Uskonnoltaan hän on muslimi, mutta maallistunut sellainen. Minulta hän ei sanojensa mukaan odota minkäänlaista islaminuskon harjoitusta. ---> kolmas varomerkki. Ei kukaan ole "muslimi" mutta maallistunut. Koko heidän kulttuuri on vahvasti uskonnon alaisuuteen rakentunut. Vaikka hän ei olisikaan uskovainen, hän silti on saanut arvomaailmansa Islamista. Hän ei odota sinulta samaa koska ei näytä todellista minäänsä sinulle. Kuka tahansa ihminen mistä kulttuurista vaan haluaisi että rakkauden kohde tuntisi ja tietäisi jotain samasta kulttuurista. Kotoisinta on jos ottaa sieltä vielä vaikutteita. Miehen "hälläväliä" asenne on jättimäinen punainen lippu.

4) Minua vaivaa kuitenkin hivenen se, että miehen suku on Irakissa. Entä jos hän haluaakin yhtäkkiä muuttaa sinne takaisin (ei kuulemma halua)? ---> Miksi hän on tullut Suomeen? Jos hän on sota-alueelta paennut, miksi hänen sukunsa sitten asuu eri puolella maata? Aina on mahdollista että haluaa palata, mutta on tänne asti tullut. Ja se kielii että ei ole ollut siellä tyytyväinen oloihinsa, syystä tai toisesta (köyhyys?).

5) Vanhempani ovat suhteesta aivan kauhuissaan. Myös muutamat ystävät varoittelevat, etten saisi antaa lupaavan alun hämätä ---> voit asian kieltää mutta tiedät että heidän sanoissaan on totuuden siemen. Sinussa on itsessäsi se sama epäilys, et muuten kirjoittaisi tälle palstalle. Muslimimiehet eivät näytä todellista sisintään seurusteluaikana. Miehesi voi olla luonteeltaan ja arvoiltaan ihan mitä vaan. Heille on kulttuurissa opetettu että valehdella saa ja etenkin liioitella. Et tunne miestä, tunnet vain sen jota hän sinulle haluaa esittää. Ja muista, irakilaiset ovat samanlaisia kuten muutkin tapaamani muslimimiehet, he voivat valehdella sinulle silmät kirkkaina. Heiltä puuttuu sama elekieli: kun suomalainen valehtelee, hän on hermostunut, välttää katsekontaktia ja hieroo kädellään jotakin hermostuneena. Irakilaiset ovat erilaisia - heidän elekieltään seuraamalla ei näe ulospäin valehtelua. He ovat siinä suomalaisia hienostuneempia, eivätkä koe siitä samanlaista syyllisyyttä. Siksi myös ovat siinä uskottavampia.

Olet ihastunut ja rakastunut mielikuvaan miehestä, mutta et tunne vielä koko miestä. Siihen vaaditaan vuosien tutustuminen ja seurustelu. Älä missään nimessä suostu naimisiin, ole vain suhteessa häneen. Jos avoliitto on hänelle ongelma, voit kysyä että miten maallistunut Islamista hän oikeasti onkaan.

Joku tuossa tarinassa häiritsee minua, näin muslimin vaimona, todella paljon. Erityisesti tuo muka vaimon ja lapsen kuolemat. Ei kukaan murtunut ja perheensä kuolemalle menettänyt mies mene baariin iskemään uutta naista vaikka tapahtumasta olisi jopa pari vuotta.
 
vierailija
1) --> ensimmäinen varomerkki

2) --> toinen varomerkki

3) . ---> kolmas varomerkki. Ei kukaan ole "muslimi" mutta maallistunut. Koko heidän kulttuuri on vahvasti uskonnon alaisuuteen rakentunut. Vaikka hän ei olisikaan uskovainen, hän silti on saanut arvomaailmansa Islamista.
.... Miehen "hälläväliä" asenne on jättimäinen punainen lippu.


Joku tuossa tarinassa häiritsee minua, näin muslimin vaimona, todella paljon. Erityisesti tuo muka vaimon ja lapsen kuolemat. Ei kukaan murtunut ja perheensä kuolemalle menettänyt mies mene baariin iskemään uutta naista vaikka tapahtumasta olisi jopa pari vuotta.
Amen.

Tuo tarina mitä mies kertoo aloittajalle, on köykäinen stoori. Kaukana elävästä elämästä monin tavoin.
 
vierailija
Vain hemmetin heikolla itsetunnolla varustettu ihmien lankeaa matuihin. Omalla hengellään leikitään ihan vaan koska halutaan uskoa ne kauniit asiat joita ei ole.

Hanki itsetunto ja järkeä. Ehkä onnistut paremmin "miesmarkkinoilta" löytämään nekin miehet jotka eivät halua sinusta nyrkkeilysäkkiään ja ulkohuussia.
 

Yhteistyössä