Olenko liian nirso, kun hylkään miesehdokkaat suutelun perusteella?

  • Viestiketjun aloittaja vierailijajuhj
  • Ensimmäinen viesti
vierailijajuhj
Pitäisikö vain sietää minun mielestäni huonoa suutelijaa? Jotenkin vaan tökkää heti alkuunsa, jos mies ei osaa suudella...ei tee mieli edes tutustua tyyppiin paremmin, jos kerta toisensa jälkeen suutelusta jää vain ällötys. Yksi mies jotenkin kuolasi suudellessaan niin, että mun suunympärys oli aivan hänen syljessään. Toinen taas suuteli niin, että pisti kielensä tönköksi suuhuni ja väristi sitä siellä miltei minuuttitolkulla.

Heivaatteko te uuden kumppaniehdokkaan moisesta? Pitäisikö mun vaan opetella sietämään?
 
vierailija288736
Ei pidä sietää. Seksi ja romantiikka ovat erottäin tärkeitä asioita parisuhteessa. Jos ei toinen osaa ja sinusta se on enemmän ällöä kun miellyttävää niin unohda sellaiset miehet.
 
vierailija
Pitäisikö vain sietää minun mielestäni huonoa suutelijaa? Jotenkin vaan tökkää heti alkuunsa, jos mies ei osaa suudella...ei tee mieli edes tutustua tyyppiin paremmin, jos kerta toisensa jälkeen suutelusta jää vain ällötys. Yksi mies jotenkin kuolasi suudellessaan niin, että mun suunympärys oli aivan hänen syljessään. Toinen taas suuteli niin, että pisti kielensä tönköksi suuhuni ja väristi sitä siellä miltei minuuttitolkulla.

Heivaatteko te uuden kumppaniehdokkaan moisesta? Pitäisikö mun vaan opetella sietämään?
Ei tietenkään pidä sietää, mutta itse en ainakaan tekisi päätelmiä ensimmäisen suutelun perusteella. Mutta jos selvästi huomaa, että suutelutekniikka ei kehity, niin ei sitä kannata jatkaa. Mutta jos kyse on vaan kuolaamisesta tai tuosta kielijutusta, niin ehkä noi voisi saada loppumaan ihan juttelemalla. Voihan olla että joku aiempi kumppani on halunnut jotain vastaavaa, ja jos kovin kokenut ei ole, kokeilee sitten aina sitä samaa.
 
vierailija
En ensimmäisestä suutelusta heivaisi pihalle vaan katsoisin, onko kehittymiskelpoinen.

Yksi exäni oli sellainen, että osasi vaan antaa pusuja. Siis suulle pikku pusu nopeasti, ei sen enempää. Suhde kaatui muihin juttuihin, mutta tuo tapa oli tosi ärsyttävää kun en saanut häntä suutelemaan!
 
Ei todellakaan pidä sietää moista sikailua. Entisen työkaverin kanssa päädyttiin suuteloimaan pikkujouluissa. Alkuun ihan jepa, mutta sitten se tökkää jähmettyneen kielensä mun suuhun. Otin välittömästi itseni irti otteesta ja re-boot ja uusi yritys. Ei prkl kun taas kerran sama juttu. Sitten sanoin suoraan, että lopeta nyt vittu toi. Sitten se usko ja homma pelitti loppuillan.
 

Yhteistyössä