olenkohan syönyt tänään liikaa

Laihdutan
aamulla kaurapuuroa 1 dl, 1 ruisleip jossa kinkku ja juustosiivu päällä, lasi rasvatonta maitoa
lounas dl perunamuusia ja kaksi kalapihviä
päivällinen 2 paistettua munaa, yksi nakki seassa
iltapala 2 purkkia suvihedelmät muksusosetta eli 250 grammaa ja 2 näkkäriä
lisäksi kurkkua ja tomaattia
 
Kuulostaa äkkiseltään arvioiden aika vähältä määrältä kalorillisesti. Onko sulla mitään tietoa, että monta kcal tuossa on? Mä arvaan, että max 1000 kcal? Saatan olla väärässäkin. Jos energiaa on noin vähän suosittelisin syömään hieman enemmän ja lisäämään myös kasvisten määrää. Ruokaa 1200-1500 kcal on ihan hyvä riippuen toki painostasi. Liikunnaksi vähintään tunti kävelyä/maastopyöräilyä päivässä, ellet juokse, jolloin 30min riittää myös. 3-5 krt viikossa liikuntaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Spencer Hastings
Mun mielestä toi kuulostaa jopa aika vähältä, vähän sellasta napostelun tuntua. Enemmän kasviksia ja niillä isommat annokset. Laihduttaessakin saa syödä ihan kunnolla, kunhan syö järkevästi. Tästä esimerkkipäivästä olisin vaihtanut esim paistetut munat ja nakin keitettyihin muniin ja kasvistikkuihin, sekä näkkärit ja soseet vaikka omenalohkoihin ja toiseen pieneen puuroannokseen tai tuoreista hedelmistä hurautettuun smoothieen. Näkkäreissä ei sinänsä ole mitään vikaa, mutta ne on sellasta aika ravintotiheetä naposteluruokaa, jota tekee helposti mieli lisää ja parista palasta jää vaan paha mieli :D

Liikutko myös vai laihdutatko vain ruokavaliolla?
 
Kuulostaa äkkiseltään arvioiden aika vähältä määrältä kalorillisesti. Onko sulla mitään tietoa, että monta kcal tuossa on? Mä arvaan, että max 1000 kcal? Saatan olla väärässäkin. Jos energiaa on noin vähän suosittelisin syömään hieman enemmän ja lisäämään myös kasvisten määrää. Ruokaa 1200-1500 kcal on ihan hyvä riippuen toki painostasi. Liikunnaksi vähintään tunti kävelyä/maastopyöräilyä päivässä, ellet juokse, jolloin 30min riittää myös. 3-5 krt viikossa liikuntaa.
Liikun päivittäin 7-9kilometriä
 
  • Tykkää
Reactions: Tietotoimisto

Yhteistyössä