Oletko tilannut Wish verkkokaupasta?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Löysin tuonne joskus aikoinaan erään verkkokeskustelun ansiosta ja nyt sitten uskaltauduin tilaamaan, kaikki keskustelupalstat puhuvat kuinka sieltä saa laskulle?
Ei minulle tullut missään kohtaan että olisi lasku mahdollisuutta vaan kun menin tuotteen kanssa kassalle niin heti kyseli pankkikortin numeroa.
Olisin kiinnostunut tietämään miten tuo lasku juttu toimii ja mistä kohdin sen saan?
Nyt toki tilasin jo yhden parineuron pikku jutun jos en tuotetta saa niin eipä harmita kun rahat meni,
mutta mietin vaan kun siellä olisi yksi vaate jonka halusin tilata mutta kun en tiedä miten sen saan laskulle,
laskulle siksi että en turhasta maksa, harmittaa se maksaa köyhän kotiäidin tuon 20€ jos ei edes tuotetta saa eikä rahojakaan palaudu.
Joten jos joku osaa tumpeloa neuvoa tuohon lasku juttuun?
 
vierailija
Kyllä se lasku pitäs siellä olla. Pystytkö ohittamaan pankkikorttikohdan eli et kirjoita mitään?

Wishistä kannattaa muuten katsoa kaikki kuvat. Yleensä se eka kuva on se vaate, jota yritetään jäljitellä ja oikeasti saat sen jäljitelmän. Osa vaatteista tosi surkesti tehtyjä ja muista valita aina isompi koko kuin mitä olet, vaatteen oon aasialaisten kokoa.
 
vierailija
Ja lue me kommentin kaupasta ja vaatteesta. Siellä yleensä lukee, jos tuote on ihan eri tai ei ole tullut. Jos ei ole kommenttiboxia (poistettu), on syytä epäillä huijausta
 
vierailija
En pysty ohittamaan :(
On siis ensin toimitus, sitten tulee se maksu ja tarkista tilaus jne..
Olen kyllä ennenkin kiina tavaraa tilaillut mutta ekaa kertaa tämän sivuston kautta, kun tuo katsomani vaate toisella kiina sivustolla josta yleensä olen tilannut on siellä paljon kalliimpi ja wishillä posteineen huomattavan paljon halvempi joten siksi himoitsen jos tuolta sen ottaisin
 
vierailija
Tuskin joku enää laskulla myy nykyään :D.
Aika varovainen pitäisi olla sen Wishin kanssa, sama krääsää kuin Aliexpressilta, en itse tilaa edes ilmaiseksi.
Se että sinä säilöt kaappisi täyteen kaikenmaailman muumikippoja muumi mitalleja ym roinaa ei tarkoita että kaikki muutkin on ostamassa vastaavaa krääsää ;) :D
Vaatetta en kyllä luokittelisi ihan krääsäksi, ei niitä kukaan tule päältäni katsomaan mikä valmistusmaa siellä lapussa lukee ;)
Samoja rättejä sitä Suomenkin kaupoissa on mutta kalliimmalla,
minulle ei ole iso homma tilata joku Kiina paita 3€ ja tarkistaa saumat ja mahdollisesti käydä omalla koneella läpi kuin maksaa samasta rätistä Suomen kaupoissa 55€ ;)
Kaikki ei halua leveillä rahoillaan.
 
Se että sinä säilöt kaappisi täyteen kaikenmaailman muumikippoja muumi mitalleja ym roinaa ei tarkoita että kaikki muutkin on ostamassa vastaavaa krääsää ;) :D
Vaatetta en kyllä luokittelisi ihan krääsäksi, ei niitä kukaan tule päältäni katsomaan mikä valmistusmaa siellä lapussa lukee ;)
Samoja rättejä sitä Suomenkin kaupoissa on mutta kalliimmalla,
minulle ei ole iso homma tilata joku Kiina paita 3€ ja tarkistaa saumat ja mahdollisesti käydä omalla koneella läpi kuin maksaa samasta rätistä Suomen kaupoissa 55€ ;)
Kaikki ei halua leveillä rahoillaan.
Huonosti sä tiedät vaateista jos luulet että Suomen kaupoissa myydään wishin tavaroita/ paitoja 55,-lla, se laatu mitä he myyvät on järkyttävä. Muistan kun itse tilasin vain tätä varten että saa tehdä synttäri arvonnat. Itse ainakin maksan vain laadusta, enkä halua nämä kiinalaiset myrkyt omaan kaappiin, jopa HM:sta saat laadukampaa kuin wishiltä. Itse ainakin huomaan heti ja voin arvata jos joku ihminen kävelee ohi, mistä hänen vaatteet ovat.
 
Ai tässä ei puhuttukaan kaikesta krääsästä, se että sinä olet saanut paskaa paketissa ei tarkoita että muutkin tilaavat samaa paskaa
Itse tilasin ne kuorintasukat ja toimi samalla tavalla kuin kotimaasta ostetut ylihinnoitellut ;)
Harmi kun en heti tajunnut suoraan Kiinasta tilata
Kuorintasukista minulla ei yhtään tietoa, mutta vaateista on pikkasen kokemusta, kun ne tilasin kun tein arvonnat, kamalia rättejä, ommeltu päin jotain, haisevat, koot on aivan jotain muuta mitä kerrottu.
 
vierailijapas
Mitä sitten? :) Maksan ainakin laadusta ja yritän sinulle selittää että wishiltä et saa mitään hyvä, et ainakaan 3,-lla eurolla.
mielenkiintoinen näkökulma,
eli sinusta esimerkiksi jopa patja on laadukas kun se on tehty kiinassa mutta ommeltu suomessa yksi sauma kiinni ja laitettu tuon perusteella valmistettu suomessa lappu,
näin tekevät kuule aika monet suomalaiset huonekalufirmatkin ;)
Onhan se laadukasta suomalaista työtä kun ommellaan se yksi sauma kiinni johon tulee se valmistusmaan lappukin :D :D
 
lässyn lässyn
Kuorintasukista minulla ei yhtään tietoa, mutta vaateista on pikkasen kokemusta, kun ne tilasin kun tein arvonnat, kamalia rättejä, ommeltu päin jotain, haisevat, koot on aivan jotain muuta mitä kerrottu.
Niin että sinulla ei olekkaan kokemusta kuin vaatteista joiden kokoja Et itse osannut katsoa oikein kun menit tiluksen tekemään. Olen itsekin myös tilaillut vaatteita joskus, aina on oikea koko tullut, siellä on kerrottu onko ne eurooppalaisen mitoituksen mukaan tehty vaiko kiinalaisen mitoituksen ja monasti neuvottu mitä ne koot vastaavat siellä.
 
mielenkiintoinen näkökulma,
eli sinusta esimerkiksi jopa patja on laadukas kun se on tehty kiinassa mutta ommeltu suomessa yksi sauma kiinni ja laitettu tuon perusteella valmistettu suomessa lappu,
näin tekevät kuule aika monet suomalaiset huonekalufirmatkin ;)
Onhan se laadukasta suomalaista työtä kun ommellaan se yksi sauma kiinni johon tulee se valmistusmaan lappukin :D :D
aika mone suomalaiset yritykset käyttävät muut kankaat, värit ym... Mitä sä et ihan 3,-lla eurollaa saa mistään wishiltä :). Kyllä Louis Vuitton tehdään nykyään jopa Intiassa, ei se kuitenkaan tarkoittaa että laatu pitäisi olla huono, eriväriset ihmiset vaan ne valmistavat. Katso edes kerrankin joku dokumentti tai lue, miten ja mistä nämä aliexpressin, wishin vaatteet tehdään.
 
Mene nyt hamsteri johonkin muualle pätemään luis vittunin kanssa.
Uskotko sä itsekään tohon soopaan jota suollat?
Menenkin töihin nyt :). Mutta jatkaa vaan hamstramista 3,- eur vaatteilla. Tuletko sitten kertomaan 10-20v päästä missä kunnossa on sun iho ja kyllä tuetaan vaan tätä bisnestä, kunhan vaan olisi monta 3,- eur vaatetta kaapissa.
 
vierailija
Menenkin töihin nyt :). Mutta jatkaa vaan hamstramista 3,- eur vaatteilla. Tuletko sitten kertomaan 10-20v päästä missä kunnossa on sun iho ja kyllä tuetaan vaan tätä bisnestä, kunhan vaan olisi monta 3,- eur vaatetta kaapissa.
No mutta aina voin ottaa matkan mexikoon
käydä siellä tohtorilla ja ottaa vain yhden ainokaisen pikkuriikkisen rokotteen joka taikoo kuin ihmeen kaupalla minulta niin huonon ihon kuin rypyt pois
ja nuorrun silmissä 50 vuotiaasta vanhasta akasta 20 vuotiaaksi timmiksi tyttöseksi :)
Samalla saan sitten siellä tehdä uudet vaatehankintani :D
 
No mutta aina voin ottaa matkan mexikoon
käydä siellä tohtorilla ja ottaa vain yhden ainokaisen pikkuriikkisen rokotteen joka taikoo kuin ihmeen kaupalla minulta niin huonon ihon kuin rypyt pois
ja nuorrun silmissä 50 vuotiaasta vanhasta akasta 20 vuotiaaksi timmiksi tyttöseksi :)
Samalla saan sitten siellä tehdä uudet vaatehankintani :D
Valitettavasti ei edes kyseinen tohtori voi auttaa sinulle sen ongelman kanssa, kun iho jo pialalla vaateista, sekin on vielä pientä ongelma mitä voi näistä kemikaaleista tulla.
 

Yhteistyössä