Olisi kiva panna joskus ilmaisnaista

  • Viestiketjun aloittaja Selkeä.aatos
  • Ensimmäinen viesti
Selkeä.aatos
Olen mietiskellyt asioita ja tullut sellaiseen tulokseen että olisi kiva panna joskus ilmaisnaista. Onkohan siinä eroa maksulliseen verrattuna? Olen 2 kertaa pannut maksullista, enkä saanut niistä kerroista mitään irti .. se on kokemusta seksistä.
 
vierailija
Yleensä ensin pitää hankkia ns. elämä sekä normaalit vuorovaikutustaidot ennen kuin pääsee käsiksi ilmaisnaisiin.

Vaikkapa jollakulla syrjäytyneellä joka ei paljon poistu kotoaan ja jolla kenties koskaan ei ole ollut mitään kaveripiiriä on tosi huonot mahikset parisuhdemarkkinoilla. Eihän sellainen ihminen edes tajua miten vastakkaista sukupuolta pitää lähestyä tai miten jonkun kanssa toimitaan parisuhteessa ilman että hermot menevät heti ja ärsytyskäyrä nousee huippuunsa.
 
vierailija
Tutustu johonkin panomieheen (sellaiseen joka laskee siemenensä veloituksetta vieraaseen vakoon harva se viikonloppu) ja kysy siltä vinkkejä?

Tosin voi olla, että omaa luonnetta (ja olemusta?) on vaikea muuttaa.
 
ihan tavallinen
Ilmaista saa! En koskaan ole maksanut naimisesta ja kuitenkin olen aika kova "häntämies". Kun lähtee ulos ihan sillä silmällä, että nyt tekisi hyvää. Menee semmoiseen paikkaa jossa naisia on. Alkaa juttelemaan ja on hyvän tuulinen. Ei humalassa, niin aina koukkuun joku jää. Sattuu usein semmoistakin, että saman kanssa tulee jatkossa olemaan useammankin kerran. Kerran sain kassajonossa puhuttua niin, että siitä lähdimme suoraan toimiin. Sekin kasvoi korkoa ja useamman kerran nautin ilmaista.
 
UkkelinKekkuli
Ainoa paikka mistä saa kohtuuhintaista.
Tätä en kyl ymmärrä. Siis nykyäänhän olut on Suomessa ihan polkuhintaista. Kuka hitto viittii enää roudata ulkomailta. Ok, jos ite meen niin kyllä mäkin jotain juomaa tuon pari pulloa, mut yleensä semmosta jota ei ainakaan ihan lähi-Alkosta välttämättä löydä.

Ja mitä naisiin tulee, ite oon ihan sosiaalinen ja muuta, mut en mä kyllä niitä merkkejä osaa lukea yhtään. En siis ees yritä. Tottakai on semmosiakin ollut, että on aika selväksi tullut että haluavat seksiä. Mutta jälkikäteen on tullut kanssa tämmöstä juttua, että muutamat naiset vuosia sitten hienovaraisesti vihjailivat. No en lähtenyt siihen kun en tajunnut...

Itte naimisissa ja lapsia ja ikää 45v. Seksiseikkailujen aika ohi tuossa mielessä. Silti omalla tavalla mua kaduttaa, ettei koskaan käynyt maksullisessa. Olishan sitä pitänyt kerran kokeilla. Julkisesti ei voi kertoa tietenkään.

Vieläkin mietin, että kenties joskus vielä jollain työmatkalla käväisen maksullisella. Suojaukset kuntoon joten "no harm done".
 
vierailija
Tätä en kyl ymmärrä. Siis nykyäänhän olut on Suomessa ihan polkuhintaista. Kuka hitto viittii enää roudata ulkomailta. Ok, jos ite meen niin kyllä mäkin jotain juomaa tuon pari pulloa, mut yleensä semmosta jota ei ainakaan ihan lähi-Alkosta välttämättä löydä.

Ja mitä naisiin tulee, ite oon ihan sosiaalinen ja muuta, mut en mä kyllä niitä merkkejä osaa lukea yhtään. En siis ees yritä. Tottakai on semmosiakin ollut, että on aika selväksi tullut että haluavat seksiä. Mutta jälkikäteen on tullut kanssa tämmöstä juttua, että muutamat naiset vuosia sitten hienovaraisesti vihjailivat. No en lähtenyt siihen kun en tajunnut...

Itte naimisissa ja lapsia ja ikää 45v. Seksiseikkailujen aika ohi tuossa mielessä. Silti omalla tavalla mua kaduttaa, ettei koskaan käynyt maksullisessa. Olishan sitä pitänyt kerran kokeilla. Julkisesti ei voi kertoa tietenkään.

Vieläkin mietin, että kenties joskus vielä jollain työmatkalla käväisen maksullisella. Suojaukset kuntoon joten "no harm done".
Nelikymppisenä ukot riehaantuvat oikein kunnolla vihreämmästä ruohosta. Tiedän kokemuksesta.
 

Yhteistyössä