Ongelmana pulskan taas löytää juhlamekko!

  • Viestiketjun aloittaja vierailijaana
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tuo ei kyllä juhlamekolta näytä, eikä pahemmin arkimekoltakaan vaan ylisuurelta miesten paidalta.

Ei sen ole pakko olla mekko, voi laittaa hameen/housut ja sopivan yläosan sen kanssa.

Itse satuin jokunen vuosi sitten ostamaan vastaavassa tilanteessa sokoksen poistoista silkkimekon halvalla. Raahasin silloin varmaan kaikki suunnilleen sopivalta koolta näyttävät juhlavaatteet sieltä poistoista sovituskoppiin ja tuo sattui sitten istumaan minulle :cool: Monet henkarissa roikkuvat näyttivät henkarilla paremmalta, mutta päällä ne olivat sitten kamalia. Tuo ostamani oli taas henkarilla, että kokeilenpa tuotakin, samalla vaivalla se menee, mutta tuskin on hyvä - toisin kuitenkin kävi. Minun vartaloni ei ole koskaan ollut se standarimittojen mukainen, vaan mittasuhteet poikkeavat niistä niin lihavana kuin laihanakin, joten minun aina kannattaa katsella nuo poistot läpi :D
 
Juu ei tuota ruskeaa paitaa juhliin. Näin yhdellä pyöreähköllä päällä sifonkimekon jossa oli tavallaan kaksi kerrosta ja päällimmäinen kerros oli edestä "halki". No oli siellä tietenkin vuori alla. Mielestäni oli erittäin kaunis vähän rehevämmän naisen päällä. Eikä ollut pitkä, suunnilleen polveen asti.
 
vierailija kokoa 44
toi viimeinen , pitsimekko, oliko vaalenpunainen.
Itse ostin juuri tuon tyylisen sinisen ja kokoa 44, se laskeutuu kauniisti ja ei näy mitkään läskit eikä muhkurat läpi,näytän suorastaan hoikalta siinä ja aion mennä sillä ylioppilasjuhliin ja häihin.
 

Yhteistyössä