onhan kaupat auki tänään?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija426
Muistelepa jos on arkipäivänä ollut ystävänpäivä, niin onko kaupat olleet kiinnni? Hei haloo. Lisäksi jokaisen kauppaketjun aukioloajat löytyy netistä, ihan paikkakunnittain.
 
vierailija426
Kysyvä ei tieltä eksy. Tuskin päiväsi meni pilalle jos tätä kysyin, vastausta et osannut kuitenkaan antaa. Onneksi sentään YKSI asiallinen vastaus mahtui mukaan, kun olin lukenut ensin rääpimistäsi muutaman viestin verran.
En osannut antaa vastausta. :D Voi luoja teitä idiootteja.

Ratakiskosta: Kyllä, kaupat ovat tänään normaalisti auki. Ystävänpäivä EI ole mikään pyhäpäivä. Joko ymmärsit? Tuskin.
 
vierailija426
Tulihan se sieltä, olisko ollut YLITSEPÄÄSEMÄTTÖMÄN vaikeaa vastata HETI, eikä vasta viidestoista päivä?
Miksi vaivautua vastaamaan noin tyhmälle asiallisesti. Miten oikeasti voi aikuinen ihminen edes kysyä tuollaista mitä aloituksessa kysyit. Oikeasti. Ei niitä Suomen pyhäpäiviä nyt niin montaa ole etteikö ihan yleissivistyksen nimissä niitä voisi muistaa. Siitäkin huolimatta, että ei edes vietä niitä kaikkia.
 
vierailija
Vastaisuuden varalle.
http://www.juhlapyhät.fi/viralliset-pyhapaivat-ja-vapaapäivät

Lisäksi voit myös opetella googlen käytön. Kirjoitat siihen hakuun esim. S-Market aukioloajat ja viimeiseksi hakusanaksi paikkakunnan jonka kaupan tiedot haluat.

Ihmettelen kyllä suuresti kuinka aikuinen ihminen voi kuvitella, että ystävänpäivä on pyhäpäivä.
Mistäs sinä tiedät vaikka olisin kymmenen vuotias, tai onko mulla esim henkisiä rajotteita tms. Ehkä makaan jossain ojassa ja en pääse kuin kakplussalle, koska laite on jumittunut tai kenttä googleen puuttuu.
 
vierailija
Miksi vaivautua vastaamaan noin tyhmälle asiallisesti. Miten oikeasti voi aikuinen ihminen edes kysyä tuollaista mitä aloituksessa kysyit. Oikeasti. Ei niitä Suomen pyhäpäiviä nyt niin montaa ole etteikö ihan yleissivistyksen nimissä niitä voisi muistaa. Siitäkin huolimatta, että ei edes vietä niitä kaikkia.
Tyhmäkin ihminen ansaitsee vastauksen kysymykseen. Samalla ajalla olisit voinut helposti vastata kysymykseen, minkä olet mua mollannut.
Yksi pieni sana olisi riittänyt: ON. Kaksi kirjainta, tuntuiko liian vaikealta.
 
vierailija426
Tyhmäkin ihminen ansaitsee vastauksen kysymykseen. Samalla ajalla olisit voinut helposti vastata kysymykseen, minkä olet mua mollannut.
Yksi pieni sana olisi riittänyt: ON. Kaksi kirjainta, tuntuiko liian vaikealta.
Sulle tuntuu olevan ylivoimaisen vaikeaa ihan perusasioiden osaaminen ja asioiden itse selvittäminen googlen avulla. Miten tuollainen ihminen pärjää elämässä? Anna mä arvaan, melko heikosti.
 
vierailija
Sulle tuntuu olevan ylivoimaisen vaikeaa ihan perusasioiden osaaminen ja asioiden itse selvittäminen googlen avulla. Miten tuollainen ihminen pärjää elämässä? Anna mä arvaan, melko heikosti.
Juuri ja juuri, nippa nappa. Siksi olisikin suotavaa, että sinä olisit voinut minua asiassa neuvoa, koska sinulla oli tieto, mutta pihtasit sitä.
Jäi ehtimättä kauppaan, olet varmaan onnesta soikeana.
 
SOK ja K up someones ass
Finland har nu äntligen kommit bort ifrån det DDR- eller NordKoreasystem där myndigheter reglerar när butiker får vara öppna.

I resten av västvärden har handlare själva bedömt när det är idé att ha öppet eller stängt.
Men sent ska syndaren vakna.
Det borde ha funnits femtielva viktigare saker för politiker att hantera.
 

Yhteistyössä