Onko aikuisten värityskirja huono lahja 24 v naiselle?

  • Viestiketjun aloittaja Joulupulma
  • Ensimmäinen viesti
Joulupulma
Pitäisi keksiä sukulaiselle (jota en juurikaan tunne) joku joululahja. Ainakin aikaismmin tykkäsi piirrellä paljon Käsittääkseni ei nykyään oikein harrasta mitään enkä oikein tiedä puuttuuko häneltä kotoa mitään. Ei siis käsittääkseni näe pahemmin edes kavereita tai hyvin satunnaisesti eli on sellainen kotona viihtyvä. Joten olen miettinyt aikuisten värityskirjaa ja ehkä puuväri paketti kylkeen vaikka epäilen, että hänellä on kunnon värikynät. Mutta varalta jos ei ole.

Onko sellainen, että jos olisi niistä kiinnostunut niin olisi jo ostanut? Muutakin saa ehdottaa kun en tunnu keksivän mitään.
 
vierailija
Jos sellaisen ostat, osta laadukas. Joissakin paperi on tosi kehnoa ja värit jäävät tosi haaleiksi. Sama pätee puuväreihinkin, viiden euron puuväripakkaus ei ole hyvä.
 
Joulupulma
Ajattelin ostaa sellaisen kovakantisen (olisiko ollut "väritä itsellesi mielenrauhaa") minulla on sellainen ja se on ainakin ollut hyvä. Kyniin en ajatellut panostaa ellei jollain ole vinkkiä. Suunnitelmissa on ihan stabilon peruspuuvärikynät (24 kpl) joilla pääsee alkuun. Ei ole rahaa pistää satasta ja hänellä saattaa olla jo hyvät kynät eli ei ole siinäkään mielessä järkeä.
 
vierailija
No riippuu varmaan tosi paljon tyypistä. Mutta jos on ennenkin piirrellyt, niin miksipäs ei. Itse olen lähellä tuota ikää ja olen haaveillut sellaisesta värityskirjasta, mutta en vain ole saanut aikaiseksi ostaa. Minulla ei myöskään olisi värikyniä valmiina. Varmasti sellainen perus värikynäsetti siihen kaveriksi olisi ihan hyvä. En itsekään ostaisi kovin kalliita värikyniä, jos en tietäisi onko lahjan saaja edes niin innostunut asiasta tai onko hällä joku tietty "kynämaku". Mutta itse tosiaan ainakin olisin oikein iloinen tuollaisesta lahjasta!
 
vierailija
Hyvä idea muuten (itsellänikin värityskirja on), mutta itse en ehkä haluaisi mitään mielenrauhaan viittaavaa kirjaa. Saaja voi saada sellaisen vaikutelman, että pidät häntä epävakaana. Eli neutraalimman niminen värityskirja olisi mielestäni parempi.
 

Yhteistyössä