Onko Candy Crush Sagaa mahdollista päästä läpi ilman ostettuja apuja?

  • Viestiketjun aloittaja ccs
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä olen tasolla 560 tai jotain ja ikinä en ole latiakaan laittanut ko. peliin eli kyllä on ihan mahdollista. Itsekin joskus jumittanut kyllä viikkotolkulla samassa kentässä ja sitten yhtäkkiä meneekin läpi :)
 
vierailijakökkö
kyllä on.
tällähetkellä oottelen uusia maita, 1100 pelattuna.

välillä on tasoja mistä ei meinaa päästä läpi, useamman viikon menee yrittäessä, ja välillä taas pääsee monta tasoa päivässä etenemään.
 
vierailijakökkö
kannattaa pelailla jo läpi päästyjä tasoja ja kerryttää noita ylimääräisiä palkintoja (onhan se toiminto myös pelin alkupäässä? itse olin 900 tasoilla kun ne tuli, joten ilmankin niitä kyllä pääsee )
 
cck
Kiitos vastauksista!
Ton tason tahkoaminen ärsyttää, kun on monesti jäänyt vain muutaman hyytelön päähän. Mutta on se sit ilmeisesti mahdollista edistyä ilman maksullisia apuja. Yritin jo etsiä netistäkin vinkkejä ja niissä sanottiin vaan, että tee raita- ja käärekarkkeja, mutta niiden tekemiseen menee siirtoja eikä niitä niin helposti aina saa tehtyä.
 
vierailija
Sehän sen pelin idea on että se vähän väliä jumittaa ja ihmiset ostais niitä lisä juttuja. Ite oon huomannu että jos ei millään pääse eteenpäin niin kun on pariviikkoa pelaamatta niin johan taas pääsee kentän läpi. T. Tasolla 600 -jotain
 
vierailija990
Ikinä en ole mitään ostanut. Kerran taisin vahingossa klikata sitä "osta 12 siirtoa lisää" tai jotain, kun luulin että siihen tuli -kuten aina tulee- se "jatka". Mutta se oli ihan vain vahinko. Olin vain liian nopea.

Monesti olen jumittanut monen monta viikkoa. Mutta pidäppä ihan oikeasti taukoa useampi päivä, niin jostain syystä menee kolmannella tai neljännellä läpi.

Mä olen sitä mieltä, että jokaisen pelin pääsee ekalla yrittämällä läpi. Ongelma on vain siinä, että ihan uuden pelin alussa et välttämättä edes heti tiedä, MITÄ siinä yritetään tehdä ja mitä pitää saada mihinkäkin menemään. Siinä missaat heti sen yhden mahdollisuuden ja sitten joku algoritmi päättää että seuraava mahdollinen läpipääsykerta on 28 elämän päässä.
 

Yhteistyössä