Onko cipralex hyvä lääke?

  • Viestiketjun aloittaja emppu
  • Ensimmäinen viesti
emppu
Alkuperäinen kirjoittaja harmaus:
mulle sopii hyvin. alussa meni maha aivan sekaisin. nimenomaan ärtyisyys ja itkuisuus on jääneet pois, ja tunnen olon taas edes suunnilleen omaksi tutuksi.


Muistatko kuinka pian alkoi auttamaan? Entä paheniko olo alkuun, tai tuliko mitään kamalia haittavaikutuksia ensin?!
Kiitos jos vielä jaksat vastailla :)
 
harmaus
Alkuperäinen kirjoittaja emppu:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaus:
mulle sopii hyvin. alussa meni maha aivan sekaisin. nimenomaan ärtyisyys ja itkuisuus on jääneet pois, ja tunnen olon taas edes suunnilleen omaksi tutuksi.


Muistatko kuinka pian alkoi auttamaan? Entä paheniko olo alkuun, tai tuliko mitään kamalia haittavaikutuksia ensin?!
Kiitos jos vielä jaksat vastailla :)
kyllä siinä ainakin pari viikkoa meni. ja siinä tuoteselosteessakin luki, että aluks olo saattaa pahentua.
mulla meni siis maha ihan sekaisin ja taisin kyllä olla vähän väsyneempi.
mutta ne meni ohi parissa viikossa, sen jälkeen jotenkin huomasi että paistaa se aurinko risukasaankin :)
 
masentunut jo pitkään
mutta menettää tehonsa 1-2 vuodessa. Tuolla yleensä aloitetaan hoito.. Ei voi sanoa, että on lievimmästä päästä, mutta yksi parhaiten siedetty ja sikäli, siinä ei ole monille potkua kovin pitkään, jos esim, on vaikeasta masennuksesta kyse.
 
emppu
Olo kokonaisvaltaisesti ehkä luottavaisempi... Mutta, voikohan cipralex aiheuttaa väsymystä ja nuutuneisuutta??Kun sitä on niin laiskiainen ja väsynyt kaiken aikaa...Etenkin aamuisin!
 
emppu
Tää väsymys on armotonta.aamuisin voisin vain nukkua ja nukkua.Tuntuu etten herää ennen puolta päivää millään, vaikka ylös nousisinkin. Ennen lääkitystä olin jo viiden aikaan hereillä, kun ahdisti kaikki niin kovin.Nyt sitten en jaksa herätä millään lapsen kanssa,ja aamuisin just mielialakin tosi pohjalla.

Olis kiva kuulla kokemuksia, että onko muilla tullut tällaista väsyä lääkkeestä, ja menikö se kenties ohi?
 

Yhteistyössä