Onko joku tehnyt ton netin seksuaalisuus testin?

  • Viestiketjun aloittaja "mie"
  • Ensimmäinen viesti
"mie"
Kirjoitin erikseen nuo sanat, koska testissäkin on. Testin tekemiseen ei mene kauan. Millaisia tuloksia saitte? Mulle tuli, että olen yli 91%:sti homoseksuaali! Seukkaan kuitenkin pitkäaikaisen poikakaverin kanssa (ja olen siis nainen).
 
"vieras"
mulle tuli 91.57% homo :D hahhah, en kyllä ole homoseksuaali, olen nainen parisuhteessa miehen kanssa ja näin on hyvä. Eihän nuo kysmyksen nyt OIKEASTI mitään seksuaalisuudesta kerro, ne on todennäköisesti laadittu stereotypioiden perusteella. Mikä on äijämäistä (heteroa), mikä neitimäistä (homoa) jne.
 
90.78 % :LOL:
Ei nuo testit pidä paikkaansa yhtään.
Mie oon täysin hetero ja naimisissa miehen kanssa, pitääkö miun nyt jättää mies ja etsiä
naisystävä ? :( :D :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
"Olet 91.6 %:n homoseksuaali

Diagnoosi:
Homoutesi on jo näkyvää. Et pysty peittelemään tunteitasi ja jos pystyt on se jo todella vaikeaa. Jos olet vielä kaapissa, niin nyt on aika tulla jo ulos. Muut jo tiedostavat homoutesi. Turhaa häpeät uusia tunteitasi.

Suositeltava lääke:
Tule ulos kaapista.
"

Jjep :D
 
89,46 %. Kiinnostaisi tietää saako joku alle 80 prossaa. :)

Diagnoosi:
Pystyt peittelmään homouttasi hyvin. Lähimmät ystäväsi jo arvaavat, että olet melko varmasti niitä. Osa heteroystävästäsi jo välttelee selvästi seuraasi. Ole ylpeä homoudestasi.

Suositeltava lääke:
Tule ulos kaapista.
 
Seksuaalisuustesti

Olet 92.16 %:n homoseksuaali

Diagnoosi:
Homoutesi on jo näkyvää. Et pysty peittelemään tunteitasi ja jos pystyt on se jo todella vaikeaa. Jos olet vielä kaapissa, niin nyt on aika tulla jo ulos. Muut jo tiedostavat homoutesi. Turhaa häpeät uusia tunteitasi.

Suositeltava lääke:
Tule ulos kaapista.

Mä olen lesbo, että meni nappiin. Mutta veikkaan, että kaikki on homoja ton mukaan.
 
Seksuaalisuustesti
Olet 91.25 %:n homoseksuaali

Diagnoosi:
Homoutesi on jo näkyvää. Et pysty peittelemään tunteitasi ja jos pystyt on se jo todella vaikeaa. Jos olet vielä kaapissa, niin nyt on aika tulla jo ulos. Muut jo tiedostavat homoutesi. Turhaa häpeät uusia tunteitasi.

Suositeltava lääke:
Tule ulos kaapista.
 
"vieras"
"Olet 91.6 %:n homoseksuaali

Diagnoosi:
Homoutesi on jo näkyvää. Et pysty peittelemään tunteitasi ja jos pystyt on se jo todella vaikeaa. Jos olet vielä kaapissa, niin nyt on aika tulla jo ulos. Muut jo tiedostavat homoutesi. Turhaa häpeät uusia tunteitasi.

Suositeltava lääke:
Tule ulos kaapista.
"

Jjep :D
Jep mullekin, sain ihan saman. Ruvetaanko oleen kimpassa
 

Yhteistyössä